به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۶۴۵۱۷

مشکل سپاهان فقط داوری و حواشی نیست

مشکل سپاهان فقط داوری و حواشی نیست
گروه ورزشی:انگار قرار نیست تیره روزی‌های سپاهان تمام شود و این تیم در شروع سال جدید در آبادان هم شکست خورد.در مورد سپاهان خیلی حرف زده شده و حالا دیگر همه در فوتبال ایران قبول دارند که این تیم بزرگ، مشکلاتی ریشه‌دار دارد. شاید همین حالا هم برای رسیدگی به حال سپاهان دیر شده باشد اما به هر حال این مشکل باید حل شود.
 
سپاهان بعد از آن شروع درخشان و آن همه اتفاقات به روند نزولی افتاد. یک برد در جام حذفی و دوباره شکست و در شروع سال جدید هم یک مساوی با تراکتور و حالا باخت در آبادان که در کل این فصل در خانه پیروزی نداشت! تیمی قعرنشین که به لطف این پیروزی احیا شد. البته که مربیان سپاهان و مسئولین این باشگاه بعد از مسابقه نسبت به گل دوم صنعت نفت معترض بودند. البته که همیشه اعتراض به سوت داور هست و این سال‌ها مد شده که تیم‌ها همیشه دنبال پنالتی گمشده بگردند! البته که می‌پذیریم ذات فوتبال است و اشتباه بد نیما میرزازاد روی گل اول، جزیی از فوتبال اما...

اینکه همه چیز را به حساب حاشیه‌ها و اشتباهات داوری بگذاریم درست نیست. کافی است نگاه کنید به صحنه‌ای که شهریار مغانلو آقای گل لیگ برتر و بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران مقابل دروازه صنعت نفت به آسمان زد. نه فقط از شهریار مغانلو بلکه از هیچ مهاجم حرفه‌ای از دست دادن چنین فرصتی قابل قبول نیست. بازیکنی که به لحاظ آمادگی جسمانی در سطح تیم ملی است و از جام ملت‌ها برگشته، چطور ممکن است چنین فرصت‌هایی را هر مسابقه از دست بدهد؟ مسئله فقط شهریار مغانلو هم نیست و می‌بینیم که ستاره‌های اسم و رسم‌دار سپاهان در هر مسابقه به تعداد انگشتان دو دست فرصت‌های مسلم گلزنی را هدر می‌دهند.

قطعاً این تیم مشکلات فنی و روحی دارد مشکلاتی که هیچ ربطی به اشتباه داوری یا مدیریت و برنامه‌ریزی لیگ و به طور کلی تمام آنچه تا امروز در مورد سپاهان گفته و شنیده شده، ندارد!
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها