به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۶۴۵۳۴

گواردیولا: مشتاق بازی در این برنابئو هستم

گواردیولا: مشتاق بازی در این برنابئو هستم
گروه ورزشی:پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید برای بازی در سانتیاگو برنابئوی جدید با سقف بسته هیجان زده است.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی سه‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در دیداری جذاب و مهم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید به میدان برود. 

آخرین باری که سیتیزن‎‌ها در فصل گذشته در ورزشگاه خانگی رئال مادرید به میدان رفتند، بازسازی این ورزشگاه هنوز به صورت کامل به پایان نرسیده بود اما حالا همه چیز تکمیل شده و رئال هم قصد دارد که از امکانات جدیدش به بهترین شکل به سود خودش استفاده کند.

مدیران این باشگاه از یوفا خواسته بودند که اجازه برگزاری این بازی در برنابئو با سقف بسته را صادر کنند و گفته شده که یوفا با این درخواست موافقت کرده است و حالا آنها این فرصت را دارند که جوی ترسناک‌تر را برای حریف به وجود بیاورند و کار را برای آنها سخت کنند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازی در ورزشگاه برنابئو با سقف بسته به یوفا گفت: «من کنجکاو هستم که آن را ببینم چون هرگز پیش از این در یک بازی رسمی در چنین شرایطی حضور نداشتم. برای دیدن این جو هیجان‌زده هستم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها