به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۶۴۵۴۶

فرانچسکو توتی به فوتبال برگشت!

فرانچسکو توتی به فوتبال برگشت!
گروه ورزشی:فرانچسکو توتی کاپیتان نماینده ایتالیا در جام جهانی کینگزلیگ در تابستان امسال خواهد بود.
به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی کینگزلیگ بین ماه‌های می و ژوئن امسال در مکزیک برگزار خواهد شد و حالا یک نماینده جدید از ایتالیا خواهد داشت. در هفته‌های اخیر مشخص شد که چندین فوتبالیست تاریخی مانند ریو فردیناند، نیمار و ادن هازارد در حال پیوستن به پروژه کینگز لیگ هستند.

کشورهایی از سراسر جهان، حتی ژاپن و عربستان سعودی به اولین رقابت بین المللی کینگزلیگ پیوسته‌اند. کینگزلیگ رقابت فوتبال جدیدی است که مبتکرانش جرارد پیکه و ایبای یانوس هستند. دیروز پیکه در یک ویدیوی جالب اعلام کرد که فرانچسکو توتی کاپیتان نماینده ایتالیا در این جام خواهد بود.اسطوره آتزوری با بیش از 600 بازی و 250 گل با پیراهن رم به جمع ستارگان کینگزلیگ اضافه شده است. 

توتی در سال 2017 از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد و در سال 2024 از بازنشستگی برمی‌گردد تا به نمایندگی از کشورش در اولین جام جهانی کینگزلیگ بازی کند. نماینده ایتالیا استالیونز نام دارد و جانمارکو توکو، یکی از بزرگترین استریمرهای ایتالیا، ریاستش را برعهده دارد. او اعلام کرد که به عنوان کاپیتان تیم، ما یک قهرمان جهان و اسطوره فوتبال مانند فرانچسکو توتی خواهیم داشت. توکو با بیش از 1.4 میلیون مخاطب در توییچ به یکی از استریمرهای برجسته کشورش تبدیل شده است.
برچسب ها: فرانچسکو توتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها