به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۶۴۵۷۵

یک کمدی فانتزی در «سال گربه» با بهرام افشاری

یک کمدی فانتزی در «سال گربه» با بهرام افشاری
گروه فرهنگی: تهیه‌کنده فیلم «سال گربه» با ابراز امیدواری نسبت به استقبال مخاطبان از این فیلم گفت:‌ «سال گربه» یک کمدی فانتزی است که در سال‌های اخیر کمتر در سینمای ایران مورد توجه بوده است.به گزارش ایسنا،سعید خانی در آستانه اکران فیلم «سال گربه» که به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده ساخته شده بیان کرد:‌ «سال گربه» دومین همکاری من با آقای تقی‌زاده پس از سریال شبک نمایش خانگی «حرفه‌ای» است. این فیلم سال گذشته در تابستان و در سکوت ساخته شد تا گروه آرامش داشته باشد. هدف اولیه ما این بود که فیلم را در نوروز اکران کنیم ولی شرایط مهیا نشد و الان به اکران عید فطر رسیده‌ایم.
 
او افزود: «سال گربه» در ژانر کمدی فانتزی و اولین فیلم با با بازی بهرام افشاری بعد از «فسیل» است که از نگاه برخی کسانی که فیلم را دیده‌اند، خوش ساخت درآمده است.وی با اشاره به سختی‌های تولید فیلم و جابجایی متعدد لوکیشن ادامه داد:‌ به نظرم خروجی این فیلم، یک کمدی استاندارد شده و تلاش کرده بودیم کار متفاوتی انجام دهیم تا هم در بخش فنی و هم قصه، فیلم به نوعی یک فانتزی متمایز داشته باشد. امیدوارم مخاطبان سینما آن را ببیند و دوست داشته باشند.

به گزارش ایسنا، تقی‌زاده در سال ۱۳۹۵ نخستین فیلم بلند سینمایی خود را با نام «زرد» ساخت که بهرام رادان، ساره بیات،  مهرداد صدیقیان،  بهاره کیان‌افشار و شهرام حقیقت‌دوست از جمله بازیگران آن بودند. در «سال گربه» که دومین فیلم این کارگردان است، بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور بازی کرده‌اند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها