به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۶۴۷۱۴

رئیسی، تلاطم قیمت‌ها را عددسازی خواند

رئیسی، تلاطم قیمت‌ها را عددسازی خواند
گروه سیاسی:  رییس جمهور در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی که در حسینه امام خمینی(ره) به مناسبت عیدسعیدفطر برگزار شد، گفت: ممکن است برخی در کانال‌های غیررسمی و قاچاق با عددسازی، بازار کشور و فعالان اقتصادی را نگران کنند. در حالی که با توجه به شرایط و امکان تامینی که برای دولت وجود دارد، هیچ مسئله‌ای برای تولید و خدمات و تحقق شعار سال که نیاز کشور است ایجاد نخواهد کرد.
 سید ابراهیم رییسی، با بیان اینکه با کمک همه کارگزاران نظام این شرایط بهتر و برتر خواهد شد، تصریح کرد: برخی فکر نمی‌کردند بعد از رشد اقتصادی زیر یک درصد در دهه نود،رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ درصد شود. همچنین فکر نمی‌کردند که وضعیت تولید، وضعیت پایه پولی و نقدینگی و بسیاری از شاخص‌ها در کشور رشد داشته باشد.
وی تصریح کرد: همراه با امید به آینده بسیار درخشان در کشور و اتحاد و انسجام که رهبر معظم انقلاب در نماز عیدسعید فطر همه گروه‌ها، جریان‌های سیاسی و مسوولان را به وحدت و تلاش منسجم و مجاهدانه در جهت رفع مشکلات مردم دعوت فرمودند، این همدلی و وحدت موجب گشایش‌های بسیاری در سال جدید برای نظام و مردم عزیز کشورمان خواهد شد.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها