به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۶۵۳۵۶

ادعای گواردیولا:ما برای‌قهرمانی‌زندگی می‌کنیم

ادعای گواردیولا:ما برای‌قهرمانی‌زندگی می‌کنیم
گروه ورزشی:پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید تیمش برای حضور در کورس قهرمانی و کسب جام زندگی می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و آرسنال این هفته در کمال ناباوری و در بدترین زمان ممکن مقابل حریفان‌شان شکست خوردند تا سیتی با توجه به پیروزی مقابل لوتون به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برگردد و در آستانه دفاع از عنوان قهرمانی قرار بگیرد. 

این بهترین خبر ممکن برای هواداران و البته بازیکنان و کادر فنی این تیم هم بود و حالا آنها باید تمام تمرکزشان را روی این بگذارند که این جایگاه را در پنج دیداری که تا پایان فصل باقی مانده است حفظ کنند تا بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند. 

گواردیولا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «حضور ما در این جایگاه به این معنا نیست که از حالا قهرمان شده‌ایم اما من تقریبا مطمئن هستم که ما تا آخر فصل تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت چون بازیکنانم را می‌شناسم، این حس را در صورت آنها در جلسات و قبل از هر بازی می‌بینم. 

کار با آنها باعث افتخار من است. من هرگز حاضر نیستم جایگاه این تیم را با هیچ تیم دیگری عوض کنم. کاری که این فصل کردیم این است که برای قهرمانی زندگی کنیم. ما فقط برای جام‌های بزرگ بازی کردیم و همچنان هم شانس داریم و این خیلی خوب است.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها