به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۶۵۳۶۰

اتوماسیون صنعتی زیمنس

گروه کسب و کار: یکی از برترین شرکت‌های فعال در زمینه اتوماسیون صنعتی، زیمنس است. این شرکت قادر است تا با استفاده از محصولات متنوعی که دارد، تمام نیازها را در زمینه اتوماسیون برطرف کند.
اتوماسیون صنعتی زیمنس
در این مطلب قصد داریم تا بیشتر شما را با اتوماسیون صنعتی زیمنس آشنا کنیم.

معرفی انواع محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس
شرکت زیمنس را می‌توان به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت‌هایی که در زمینه اتوماسیون صنعتی فعالیت می‌کنند، دانست. راندمان بالا و مطمئن بودن این شرکت سبب شده تا به محبوبیت بالایی دست یابد. از جمله محصولات شرکت زیمنس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    اچ ام آی زیمنس
•    پی ال سی زیمنس
•    هوش مصنوعی
•    اتوماسیون خانگی
•    سیستم کنترل حرکت

اچ ام آی زیمنس
رابط ماشین انسانی یا اچ ام آی زیمنس یکی از تجهیزات مفید و فوق العاده در مهندسی و تجهیزی بصری برای عملیات خواهد بود. اگر به دنبال راه حلی برای فرایندهای پیچیده و سیستم‌های عملیاتی و نظارتی می‌گردید، اچ ام آی زیمنس می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد؛ همچنین در صورت نیاز می‌توانید آن را با سیستم‌های اتوماسیون ادغام کنید.



پی ال سی زیمنس
در عصر حاضر، پی ال سی زیمنس را می‌توان در نقش یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی استفاده کرد. این محصول را برای کنترل و اتوماسیون کردن فرایندهای تولید بکار می‌برند. پی ال سی زیمنس به قدری قابل اعتماد است که برای انواع برنامه نویسی‌های ساده، پیچیده و بدون خطا استفاده می‌شود.

هوش مصنوعی
هوش مصنوعی را می‌توان یکی دیگر از محصولات زیمنس دانست. هدف از وجود هوش مصنوعی، کاهش نیاز به برنامه نویسی و پاسخ به نیازهای اتوماسیون است. به بیان دیگر، از این محصول برای کاهش دخالت انسان در امور اتوماسیون استفاده می‌شود. کمک گرفتن از هوش مصنوعی سبب شده تا کارها سریع تر، منعطف تر و با منطق کنترلی بیشتری انجام شوند. از آنجا که هوش مصنوعی می‌تواند خود را با محیط و تجربه دستگاه تطبیق دهد، آینده روشنی در زمینه اتوماسیون صنعتی خواهد داشت.

اتوماسیون خانگی
استفاده از اتوماسیون خانگی می‌تواند باعث راحتی، استفاده بیشتر و امنیت بالاتر شود. از سوی دیگر می‌توان نحوه اتوماسیون را به صورت اتوماتیک، تنظیم کننده یا نظارتی تعریف کرد. اگر به دنبال افزایش بازدهی سیستم در کنار کاهش هزینه‌های خود هستید، اتوماسیون خانگی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. شخصی سازی محیط زندگی خود بر اساس ایده آل‌هایتان، همان چیزی است که با استفاده از این محصول به دست خواهید آورد.



سیستم کنترل حرکت
سیستم‌های کنترل حرکت به عنوان یکی دیگر از تجهیزات شرکت زیمنس به جهان معرفی شده است. این سیستم هم زیر شاخه سیستم‌های اتوماسیون بوده و دارای قسمت متحرک در سیستم خود هستند. سیستم‌های کنترل حرکت را می‌توان به دو دسته به صورت حلقه باز یا حلقه بسته در سیستم تقسیم بندی کرد که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس چه مزایایی دارند؟
شاید برای شما این پرسش پیش بیاید که محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس چه مزایایی دارند؟ در پاسخ به این پرسش باید به موارد زیر اشاره کنیم:
•    بازدهی بالا
•    پایدار و کارآمد
•    مقاوم در برابر ارتعاش و شوک
•    قیمت مناسب
•    مستحکم و دقیق

تامین صنعت بهترین ارائه دهنده اتوماسیون صنعتی
برای تهیه تجهیزات صنعتی مورد نیاز خود می‌توانید روی مجموعه تامین صنعت حساب کنید. این مجموعه بهترین ارائه دهنده اتوماسیون صنعتی بوده و بهترین محصولات را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.
 
اطلاعات تماس با مجموعه تامین صنعت
 شعبه مرکزی: تهران – خیابان لاله زار جنوبی
شماره تماس: 021.36915449 - 021.36915448
شماره موبایل: 09124591050 – 09351900769
آدرس سایت https://www.taminsanaat.com
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها