به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۶۵۳۸۲

90 سایت تبلیغاتی رایگان

گروه کسب و کار:
90 سایت تبلیغاتی رایگان
امروزه اینترنت به یک بازار خاص برای خرید و فروش تبدیل شده است و در مقایسه با دهه گذشته، تعداد افرادی که از اینترنت برای درج آگهی فروش یک کالای نو یا دست دوم و یا حتی ارائه یک خدمت خاص استفاده می‌کنند، در تمام کشورها بیشتر شده است، همینطور تعداد افرادی که تمایل به درج اگهی رایگان در اینترنت دارند، خیلی بیشتر از کسانی است که اقدام به درج آگهی غیر رایگان می‌کنند؛ هر دو گروه این افراد تمایل شدیدی به افزایش بازدید آگهی خود دارند و دوست دارند کالای مورد نظر‌‍شان با قیمتی ایده‌آل و سریع به فروش برسد.
افرادی هم که خدمتی را به عنوان آگهی در اینترنت قرار می‌دهند تمایل دارند مشتریان بیشتری نسبت به بازار معمولی پیدا کنند. اگر شما هم طرفدار درج آگهی در فضای اینترنت هستید، شاید از سایر افراد جامعه شنیده باشید که می‌گویند: «آگهی خودت را رایگان در اپلیکیشن شیپور یا دیوار بگذار تا راحت آن را بفروشی یا برای کسب و کارت مشتری پیدا کنی.» حالا سوال اصلی اینجاست آیا فقط در اپلیکیشن شیپور یا دیوار می‌توانیم برای کالا یا خدمات مورد نظرمان، آگهی رایگان ثبت کنیم یا خیر؟ در این مقاله برای شما همراهان همیشگی، تعدادی از سایتهای تبلیغاتی رایگان را معرفی می‌کنیم تا آگهی شما نیز به صورت رایگان در اینترنت قرار بگیرد.

معرفی 9 سایت که می‌توان در آنها رایگان تبلیغ گذاشت
شاید شما هم تمایل به فروش یک وسیله یا ارائه یک خدمت در اینترنت دارید ولی برایتان سوال است که آیا می‌توانم این کالا یا خدمت را در اینترنت عرضه کنم یا این کار وقت تلف کردن است؟ یا این‌که آیا کالای مورد نظرم در اینترنت طرفدار دارد یا خیر؟ این قبیل سوالات دغدغه فکری بسیاری از افرادیست که تمایل به درج آگهی در اینترنت دارند، در ایران برخی از کالاها و خدمات را نمی‌توانید در اینترنت عرضه کنید یا آنها را بفروشید که به آنها کالاهای ممنوعه هم گفته می‌شود، از آن‌جمله می‌توانیم به فروش انواع مشروبات الکلی، مواد مخدر، انواع لوازم ماهواره، داروهای غیر مجاز و ... اشاره کنیم، ولی انواع زمین، ملک، خودرو، طلا، بدلیجات، لوازم دیجیتالی، لوازم شخصی و… را می‌توانیم بفروشیم و خیلی از کسب و کارها را می‌توانیم تبلیغ کنیم، مثلا شاید برایتان سوال است که با وجود نجس بودن سگ از دیدگاه اسلامی، آیا در سایت‌های ایرانی می‌توانیم خرید سگ داشته باشیم؟ بله؛ در سایت‌های ایرانی خرید سگ یا سایر حیوانات خانگی مجاز است و اگر کمی در این سایت‌ها جستجو کنید به راحتی می‌توانید انواع سگ و لوازم مورد نیاز آنها را پیدا ‌کنید. از جمله سایت‌هایی که می‌شود در آنها درج رایگان آگهی داشته باشیم، می‌توانیم به سایت‌های آنی‌گاه، ایفروش، آگهی 90، پیام سرا، آگهی آریا، ویستا، نوین تبلیغ، نیازپرداز و درج آگهی اشاره کنیم.



آنی گاه برترین سایت تبلیغاتی رایگان
اگر شما هم به خرید سگ علاقه دارید و برایتان سوال است که مثلاً از کجا می‌توانم قیمت توله سگ ژرمن یک ماهه را پیدا کنم و آن را بخرم و آموزش دهم، برای این کار کافیست به سایت آنی‌گاه مراجعه نمایید تا به راحتی قیمت انواع سگ را در آنجا ببینید، همچنین شما می‌توانید از طریق سایت آنی‌گاه سگ مورد نظرتان را بخرید یا سگ خودتان را بفروشید.
 حتما می‌خواهید بدانید که برای درج آگهی در سایت آنی‌گاه چقدر باید هزینه کنید و آیا می‌توانید در این سایت وسایل دیگر خودتان را هم بفروشید یا خیر؟ سایت تبلیغاتی آنی‌گاه یک سایت درج آگهی تبلیغاتی رایگان است که شما در صفحه اول آن، با دسته‌بندی‌های مختلفی همچون املاک، وسایل نقلیه، کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، خدمات، لوازم شخصی، سرگرمی و فراغت، اجتماعی، تجهیزات صنعتی و استخدام روبرو می‌شوید که در هر دسته می‌توانید آگهی خودتان را برای فروش یا ارائه خدمات ثبت کنید یا کالای مورد نظرتان را خریداری کنید؛ توجه کنید که حتماً قبل از درج آگهی خودتان در سایت، بخش قوانین و مقررات آن را به طور کامل مطالعه کنید تا ناخواسته قوانین و مقررات این سایت را نقض نکنید. در سایت آنی‌گاه آگهی شما رایگان در سراسر ایران به نمایش گذاشته می‌شود و برخلاف برخی از سایت‌ها مختص شهر یا استان شما نیست، روند ثبت آگهی در این سایت ساده و راحت است و اگر شما به هر دلیلی نتوانستید آگهی خودتان را در این سایت درج کنید، حتما با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها