به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۴۶۷۷۳۵

آیا می‌خواهید دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید؟ 6 نکته مهم!

گروه کسب و کار:
آیا می‌خواهید دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید؟ 6 نکته مهم!
#1. چگونه فضای داخلی خود را روشن کنیم؟
اگر از نور طبیعی قابل توجهی بهره نمی‌برید، فضای داخلی خود را مطابق با آن مرتب کنید، مبلمان کم ارتفاع را برای پاک کردن پنجره‌ها انتخاب کنید و از پرده‌های بیش از حد تاریک که اجازه عبور نور روز را نمی‌دهد، خودداری کنید. اگر بودجه ای برای دکوراسیون برنامه ریزی کرده اید، خانه خود را با پنجره های خلیجی زیبا، یک پنجره کمانی یا یک سقف شیشه ای باشکوه طراحی کنید. سایه های روشن را برای دیوارهای خود انتخاب کنید، این کار باعث ایجاد عمق در اتاق شما می‌شود. وقتی نوبت به نورپردازی در طراحی داخلی می‌شود، بسیار جذاب خواهد بود: چراغ‌های دیواری، نورافکن، چراغ‌های آویز، لامپ‌های کف... در اشکال، رنگ‌ها و مواد مختلف.
 
#2. چگونه گیاهان را برای دکوراسیون سبزتر وارد کنیم؟
چه چیزی می تواند زیباتر و آرامش بخش تر از داشتن کمی سرسبزی در خانه باشد؟ اما مراقب باشید، گیاهان باید با توجه به نوردهی اتاق های شما و خود اتاق انتخاب شوند. اگر قرار باشد در اتاق نشیمن یا حمام قرار گیرد، یک نوع گیاه را انتخاب نمی کنیم.
برای اینکه تجارت را با لذت ترکیب کنید، گیاهان آلاینده را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی، بی صدا برای تصفیه هوایی که تنفس می کنید نیز کار می کنند. آگلونما مانند کالاتیا یا سرخس مکان مناسب خود را در حمام شما پیدا می کند. آنها گیاهان گرمسیری هستند که گرما و رطوبت را دوست دارند. اما در زمستان هنگام تهویه حمام مراقب شوک حرارتی باشید. پیتوس که نام اصلی آن سینداپسوس است، گیاهی بومی پلی‌نزی فرانسه و آسیای جنوب شرقی است و به مراقبت کمی نیاز دارد. به عنوان مثال می تواند جای خود را در اتاق خواب شما پیدا کند. پاپیتال به خاطر خواصش در تصفیه هوای داخل خانه که به عنوان یک گیاه پاک‌کننده، به ویژه در برابر آلاینده‌هایی مانند فرمالدئید، زایلن و بنزن شناخته می‌شود، مشهور است.
اگر فضا ندارید، گلدان های آویز را در نظر بگیرید. برخی از گیاهان وقتی در حالت معلق قرار می گیرند حتی زیباتر به نظر می رسند. این مورد در مورد گیاه آشیانتوس، یک پرده گیاهی واقعی است.

#3. سبک دکوراسیون مناسب خود را پیدا کنید
ما اغلب می خواهیم دکوراسیون داخلی خود را تغییر دهیم، اما چه کنیم و برای چه سبکی؟ کلاسیک، روستیک، معاصر، مدرن…. می‌توانید ابتدا به گشت‌وگذار در سایت‌های دکوراسیون تخصصی، یا در Pinterest یا تماشای برنامه‌های تلویزیونی بروید تا الهام بگیرید و ایده‌های اصلی زیادی را کشف کنید. مهم است که سبکی را انتخاب کنیم که مناسب ما باشد، فضایی گرم که در آن زندگی خوب است. هنگامی که سبک خود را انتخاب کردیم، به دنبال مواد و رنگ هایی می گردیم که به خوبی با هم هماهنگ شوند. نکته مهم ایجاد فضایی هماهنگ در بافت ها و رنگ هاست. مبل، کوسن‌ها و فرش‌ها را با رنگ‌های روی دیوار تطبیق می‌دهیم و به خودمان اجازه می‌دهیم به سراغ لوازم کوچک بسیار زیبا برویم.

#4. راه را برای لوازم جانبی باز کنید که آخرین رنگ را به دکوراسیون شما می بخشد
ما فضای خود را شخصی می کنیم و اکسسوری هایی را انتخاب می کنیم که کاملاً با رنگ ها و فضای دکور شما مطابقت داشته باشد: بافت عالی مبل، رنگ های مناسب کوسن ها، میز جلومبلی کوچک در متریال ایده آل... همچنین جرات می کنیم دیوارهایمان را با چند نقاشی بپوشانیم.
و اگر می خواهید روند گیاهی را ادامه دهید، چرا یک دسته گل خشک انتخاب نکنید؟ علاوه بر محدود کردن مصرف گل‌های تازه، که چندان سازگار با محیط‌زیست نیستند، اکسسوری مد روز هستند و در دکوراسیون ما بازمی‌گردند.
همچنین می‌توانیم از فرصت استفاده کنیم و اشیایی را که قرار است دور ریخته شوند، مرتب کنیم و زندگی دومی به آن‌ها بدهیم. ما دوچرخه‌سواری را انتخاب می‌کنیم. راه درست برای ایجاد اشیاء منحصر به فرد و شخصی برای مطابقت با دکوراسیون داخلی شما.

#5. مبلمان خود را با فضای خود تطبیق دهید
مبلمان و اشیاء خود را با فضایی که دارید تطبیق دهید. بهتر است به جای شلوغی فضا، خرید کنید و در حین رفتن ترتیب دهید. مبلمان یا لوازم جانبی مناسب خود را انتخاب کنید. اشیایی را انتخاب کنید که با سبک شما هماهنگی کامل دارند.

#6. نمای بیرونی خود را فراموش نکنید، آنها توسعه دکوراسیون داخلی شما هستند.
شما مانند یک پیله واقعی، احساس می کنید که در خانه هستید، اما به فضای بیرونی خود نیز فکر می کنید، هیچ چیز بهتر از داشتن گیاهان و گلدان های زیبا در تراس، بالکن یا باغ خود نیست. برای این منظور، می‌توانید از گیاهانی بهره ببرید که با نور مستقیم مشکلی ندارند و میتوانند زیبایی روز افزونی را به محیط بیرونی ببخشند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها