به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۵ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۷۴۴۳
با حذف كردن بلژيک

صعود آرژانتين به جمع 4 تيم نيمه نهايي

گروه ورزشي: تيم ملي آرژانتين با برتري يک بر صفر برابر بلژيک به مرحله نيمه نهايي جام جهاني راه يافت.
صعود آرژانتين به جمع 4 تيم نيمه نهايي
تيم هاي ملي آرژانتين و بلژيک در مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني به مصاف هم رفتند که اين ديدار با برتري يک بر صفر آرژانتين به پايان رسيد. آرژانتين در نيمه نخست موفق شد در دقيقه 8 با ضربه گونسالو هيگواين به گل نخست خود دست يابد. البته مصدوميت آنخل دي‌ماريا باعث شد تا انزو پرس به جاي او به ميدان بيايد. در نيمه دوم آرژانتين بازي را به دست گرفت و مي‌توانست گل دوم را به ثمر برساند که بي‌دقتي گونسالو هيگواين باعث شد ضربه او به ديرک دروازه اصابت کند. در دقيقه آخر بازي نيز مسي يك فرصت تك به تك گل را از دست داد.

سرمربي بلژيک نيز در اواسطه نيمه دوم لوکاکو را به ميدان آورد تا قدرت هجومي تيمش افزايش يابد اما اين تيم نتوانست موقعيت حساسي روي دروازه آرژانتين ايجاد کند تا اين ديدار با برتري يک بر صفر آرژانتين به پايان برسد. به اين ترتيب آرژانتين پس از تيم‌هاي برزيل و آلمان سومين تيم راه يافته به مرحله نيمه نهايي جام جهاني است. اين تيم در مرحله نيمه نهايي بايد با برنده ديدار هلند و کاستاريکا ديدار کند.

هيگواين بهترين بازيکن شد

هيگواين که تک گل آرژانتين برابر بلژيک را به ثمر رساند به عنوان بهترين بازيکن ميدان انتخاب شد.
گونسالو هيگواين که با گلش در اين ديدار به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شد، پس از صعود به نيمه نهايي گفت:‌از اين نتيجه خيلي خوشحالم. اکنون بايد به فکر حضور در نيمه نهايي باشيم. از گلي که زدم هيجان زده شدم. خيلي خوشحالم که در اين بازي مهم براي تيمم گلزني کردم تا بتوانيم به نيمه نهايي راه يابيم. ما توانستيم در حالي به نيمه نهايي راه يابيم که در خيلي از دوره‌هاي جام جهاني موفق به انجام آن نشده بوديم. مهاجم تيم ملي آرژانتين در ادامه گفت: بايد تا پايان پيش برويم. گروهي که ما هستيم شايستگي اين را دارد که در فينال جام جهاني حاضر باشد.