به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۸۲۹۶

پيش​بيني بکهام از نتيجه بازي امشب

گروه ورزشی: دیوید بکام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در بازار داغ پیش بینی نتیجه فینال جام جهانی 2014 بین دو تیم آرژانتین و آلمان، آرژانتین را با نتیجه 3 بر یک برنده این مسابقه دانست.
پيش​بيني بکهام از نتيجه بازي امشب
به گزارش دیلی میل، وی که قرار است به همراه فرزندانش این بازی را از نزدیک تماشا کند با دفاع از عملکرد لیونل مسی گفت: او فوق العاده است و می تواند به قهرمانی آرژانتین در مقابل آلمان کمک کند. بکام افزود: تماشای بازی مسی لذت بخش است. او مهارت بالایی در بازی فردی دارد و در کار تیمی هم عالی کار می کند. اگر یکی از هم تیمی هایش گل بزند، مسی اولین نفر است که برای شادمانی به سمتش می رود.

ستاره سابق فوتبال انگلیس در مورد تیم آلمان نیز خاطر نشان کرد: آلمان با تجربه است که تعجبی ندارد که توانسته به فینال برسد. این تیم ستاره مشخصی ندارد اما از یک تیم منسجم برخوردار است که کار گروهی بی نظیری دارند. وی ادامه داد: در عوض آرژانتین پر است از بازیکنان با استعداد که با عشق و اشتیاق بازی می کنند.

بکام همچنین جام جهانی را عرصه ظهور برخی از تیم ها و بازیکنان جدید در جهان دانست که در رأس آنها تیم کلمبیا و جیمز رودریگز قرار دارند و گفت: در مورد جیمز شنیده بودم اما بازی خوب او در این جام نشان داد که چقدر با استعداد است. او آینده درخشانی دارد.
مرجع : ایرنا