به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۵ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۸۵۹۶

مدیر مرکز موسیقی در لتونی چه می‌کند؟

گروه فرهنگ و هنر: پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی همراه با یک گروه «کر» به لتونی سفر کرده است.
مدیر مرکز موسیقی در لتونی چه می‌کند؟
بامداد ۲۲ تیرماه، گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو جهت شرکت در هشتمین دوره مسابقات جهانی گروه‌های کر دنیا وارد لتونی شد. این در حالی است که در این سفر پیروز ارجمند، مدیر کل دفتر موسیقی گروه آوازی تهران را همراهی کرده است اما هیچ خبر رسمی از سوی روابط‌ عمومی دفتر موسیقی درباره اهداف و دلایل سفر این مدیر دولتی عنوان نشده است.

این خبر زمانی به دست ما رسید که دو تن ازناشران اعلام کردند، هیچ مسؤولی جهت امضا کردن مجوزها به عنوان جانشین ارجمند معرفی نشده است و مجیدی که به نوعی قائم‌مقام او محسوب می‌شود، هنوز برای امضا کردن مجوزها از سوی حراست مورد تایید قرار نگرفته است. اما محمدی‌لاری، مدیر روابط عمومی مرکز موسیقی با تایید خبر سفر پیروز ارجمند، گفت: دکتر ارجمند همراه با گروه آوازی تهران در سفر است و دوشنبه صبح به ایران باز خواهد گشت.

او در پاسخ به این سوال که تکلیف مجوزها در زمان غیبت ارجمند چیست، گفت: افرادی که برای درخواست صدور مجوز به دفتر موسیقی مراجعه می‌کنند، نامه‌هایشان مراحل اداری را به طور منظم طی می‌کند و روز دوشنبه که آقای ارجمند به محل کار بازمی‌گردند، نامه‌ها تایید خواهد شد.

حمید شاه‌آبادی (معاون وقت امور هنری) و سید محمد میرزمانی(مدیر کل وقت دفتر موسیقی) معمولا سفرهایی به خارج از کشور داشتند، که دستاورد این سفرها عموما بازتاب خبری خاصی نداشته است. در این میان می‌توان به فستیوال ومکس در یونان اشاره کرد که فستیوالی مخصوص هنرمندان موسیقی، روسای انجمن‌های موسیقی کشور‌ها و ناشران است.

این دو مسؤول بدون انتشار خبر رسمی به یونان سفر کرده بودند و هیچ وقت مشخص نشد، دستاورد سفر آنها دقیقا چه بوده است؟ پیروز ارجمند اتنوموزیکولوگ، آهنگساز، نوازنده نی، سه تار، تنبک و دف و مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در دولت تدبیر امید است.
مرجع : ايسنا