به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۵۰۷۲۷

سایتهای خبری بدون مجوز فیلتر می شوند

گروه سياسي: مدیر کل مطبوعات و رسانه‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرایی شدن آیین نامه رتبه‌بندی خبرنگاران در آینده نزدیک خبر داد.
سایتهای خبری بدون مجوز فیلتر می شوند
حسن محرابی در آیین تجلیل از خبرنگاران استان گلستان به مناسبت گرامیداشت 17 مرداد - روز خبرنگار - گفت: پس از اجرایی شدن آیین‌نامه رتبه‌بندی خبرنگاران، حمایت‌ها و تسهیلات قانونی ارائه شده بر اساس رتبه آنها انجام خواهد شد. او با اشاره به خبرنگارانی که در سایت سمان متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده‌اند، گفت: به زودی این سایت مجددا فعال می‌شود تا بر اساس لیست، آن دسته از خبرنگارانی که از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار نیستند، تحت پوشش حمایت‌های قانونی قرار گیرند.

مدیرکل مطبوعات و رسانه های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در صورتی که مدیران مسوول مطبوعات بخواهند رأسا نسبت به تحت پوشش قرار دادن بیمه نیروهای خودشان (در حد 10 نفر به بالا) اقدام کنند، سهم بیمه (یارانه) آن را مستقیما به خودشان پرداخت خواهیم کرد. محرابی گفت: صندوق نویسندگان و هنرمندان که از طریق آن بیمه خبرنگاران انجام می شود با مشکلاتی مواجه شده بود اما منابع آن تقویت شده و به زودی کار خود را از سر خواهد گرفت. به گزارش ایسنا، او در ادامه گفت: کلیه سایت‌های خبری باید از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز فعالیت دریافت کنند در غیر این صورت فیلتر خواهند شد.