به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۴ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۵۱۳۱۷

تدوین‌گر عصبانی نیستم چه گفت؟

گروه فرهنگ و هنر: هایده صفی‌یاری که برای تدوین فیلم عصبانی نیستم تندیس جشن منتقدان سینمایی را گرفت از دریافت این جایزه برای سومین‌بار از این جشن اظهار خرسندی کرد.
تدوین‌گر عصبانی نیستم چه گفت؟
هایده صفی‌یاری که به دلیل مسافرت در هشتمین جشن منتقدان حاضر نبود اما یادداشت زیر به قلم او توسط دخترش سپیده عبدالوهاب هنگام دریافت تندیس بهترین تدوین منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای فیلم عصبانی نیستم! خوانده شد: «نمی‌توانم بگویم که عصبانی و ناراحت نیستم.
تا شروع کردم از خوشحالی بابت جایزه‌ای که دریافت می‌کنم بنویسم، یاد هواپیمایی افتادم که چندی پیش سقوط کرد. یاد انسان‌های بی‌گناهی که در غزه زندگیشان را از دست دادند. چه کنم که سالهاست عادتمان شده تا در خنده‌هایمان بگرییم و در گریه‌هایمان بخندیم. این، همان احساسی است که هنگام مونتاژ فیلم عصبانی نیستم با من بود. در طول ساخت فیلم شاد بودم از عشق نوید و ستاره و همانقدر سرانجامشان من را آزرده می‌کرد.

امیدوارم ،همانطور که شما منتقدین عزیز فیلم را دیدید و دوست داشتید،دیگران هم آن را ببینند. احساس غرور می‌کنم که برای سومین بار این جایزه را دریافت می‌کنم. سپاسگزارم از شما منتقدین عزیز، رضا درمیشیان و گروه پرشور و توانای فیلم عصبانی نیستم.
فیلم سینمایی عصبانی نیستم که در جشنواره‌ فیلم فجر سپری شده به دلیل برخی ملاحظات دیده نشد در جشن انجمن منتقدان جایزه بازیگری را نوید محمدزاده و دیپلم افتخار برای درمیشیان و جایزه بهترین تدوین را برای هایده صفی‌یاری به همراه داشت.
مرجع : ایسنا