به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۵۲۵۶۷

جلسه مجمع‌نمایندگان‌خوزستان با شمخانی

گروه جامعه: عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان درتشریح جلسه نمایندگان این مجمع با دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت: دراین جلسه بحث ها و گفت وگوهایی درباره طرح ها و مشکلات این استان مطرح شد.
محمد باقر شریعتی درگفتگو با خانه ملت، در تشریح جلسه امروز سه شنبه مجمع نمایندگان استان خوزستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت: جمعی از نمایندگان استان، رئیس و نائب رئیس مجمع ظهر امروز جلسه ای با دبیر شورای عالی امنیت ملی داشتند.

نماینده بهبهان در مجلس، ادامه داد: دراین جلسه مسائل مهم کشوری و منطقه ای استان خوزستان مورد بحث و بررسی قرارگرفت، موضوعاتی نظیر طرح های دردست اجرای این استان، طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری ، طرح های مربوط به بخش کشاورزی، اشتغال، نرخ بیکاری، آب و موضوعات دیگردراین نشست مطرح شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه خوزستان یکی ازاستان های با استعداد و با پتانسیل بالا می باشد، بحث های بسیاری درخصوص ظرفیت های کلان این منطقه به عمل آمد و از دبیر شورای عالی امنیت ملی تقاضا شد که در اجرای هرچه سریعتراین طرح ها با مقامات کشوررایزنی کنند تا این استان در مسیر توسعه شایسته ای قرار گیرد.

شریعتی تصریح کرد: توجه به این استان می تواند بسیاری ازمشکلات اقتصادی کشوررا حل کند، اما متاسفانه مردم استان خوزستان در محرومیت های بسیاری به سر می برند و تا امروز دربعد درمان و بهداشت دررتبه ضعیفی قرار دارند، درحال حاضر شرایط بهداشت و درمان دراستان خوزستان اسف بار بوده و دراین رابطه انتظار است که مسئولان در روند توسعه، خوزستان را در اولویت کارها قرار دهند، همچنین دراین جلسه همه نمایندگان موضوعات مهم را مطرح کردند و پس از آن مقررشد که تشکیلاتی میان بزرگان این استان به وجود آمده و نتایج جلسات رابه اطلاع مقامات کشور برسانند. عضو مجمع نمایندگان خوزستان، گفت: ازاین رو رئیس مجمع استان به عنوان دبیر این جلسات معرفی و قرار شد که هرماه این جلسات تشکیل شود تا با هماهنگی بیشتربه اهداف مهم در مسیر توسعه خوزستان دست پیدا کرد.