به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۸ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۵۴۱۲۶

گارسيا: جام را از يوونتوس مي‌گيريم

گروه ورزشی: سرمربي رم مي‌گويد تيمش در فصل جاري نهايت تلاش خود را براي کسب عنوان قهرماني مي‌کند. او تلاش مي‌کند تا مانع از چهارمين قهرماني پياپي يوونتوس شود.
گارسيا: جام را از يوونتوس مي‌گيريم
رم در فصل قبل رقابت‌های سری A با رودی گارسیا سرمربی فرانسوی خود نتایج بسیار خوبی کسب کرد و با پیروزی‌های پیاپی خود همگان را شگفت‌زده کرد. این تیم ایتالیایی توانست با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی بعد از سال‌ها سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. سرمربی این تیم می‌گوید در فصل جاری می‌خواهد به سلطه سه ساله یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

رودی گارسیا در گفت‌وگویی که با کانال پلاس ایتالیا داشت، عنوان کرد: هدف ما در این فصل این است که در هر دیدار نهایت تلاش خود را داشته باشیم و لحظه‌ای دست از تلاش بر نداریم. به خوبی می‌دانیم کار بسیار سختی پیش‌رو داریم. در فصل جاری رقابت بسیار سخت شده است. یوونتوس تیم بسیار خوبی است و در حال حاضر هم بهترین تیم ایتالیا است و بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد. این تیم در فصل جابجایی تابستانی تمام بازیکنان خود را حفظ کرد و در کنار آن هم با چهره‌های جدیدی مثل پاتریس اورا و آلوارو موراتا قرارداد امضا کرد. این تیم قوی‌تر از قبل شده است.

او ادامه داد: برای کسب عنوان قهرمانی نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. در این فصل شانس بالایی برای قهرمانی داریم. می‌خواهیم به سلطه یوونتوس پایان دهیم و جام را بالای سر ببریم. یوونتوس قهرمان سه دوره اخیر است. همواره به تمام کسانی که در باشگاه کار می‌کنند می‌گویم که باید برای قهرمان شدن لحظه‌ای دست از تلاش برنداریم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بجنگد و تلاش کند. هدف ما در این فصل قهرمان شدن است. کار بسیار سختی پیش‌رو داریم. بر این باورم که رقابت در این فصل تنها بین یوونتوس و رم نیست. ناپولی هم تیم بسیار خوبی است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

سرمربی فرانسوی رم در پایان سخنان خود گفت: اینتر و میلان هم از شانس‌های قهرمانی هستند. این دو تیم فصل جابجایی خوبی را پشت سرگذاشتند و بازیکنان شاخص خوبی را جذب کردند. به همین خاطر فصل متفاوتی را پیش‌رو داریم چرا که تعداد تیم‌های مدعی زیاد شده است. تیم قهرمان به راحتی این عنوان را به دست نمی‌آورد و برای رسیدن به این جایگاه باید روزهای سختی را پشت سر بگذارد. رم در نخستین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های سری A نمایش خوبی داشت و برابر حریف خود به پیروزی رسید.
مرجع : ایسنا