به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۰ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۵۷۵۴۷

سعید معروف پیشتاز نظرسنجی جهانی

گروه ورزشی: سعید معروف پاسور تیم ملی والیبال ایران در نظرسنجی که با همکاری FIVB (فدراسیون جهانی والیبال) در حال انجام است، در صدر بازیکنان مطرح جهانی قرار گرفت.
سعید معروف پیشتاز نظرسنجی جهانی
پس از درخشش تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ جهانی، رقابت های جهانی و کسب عنوان قهرمانی آسیا پس از 56 سال در کره جنوبی، بازیکنان ایران در جمع برترین های جهان قرار گرفته اند. در این نظرسنجی که توسط پایگاه World Wide Jobs انجام می گیرد، از کاربران خواسته شده که به بهترین بازیکن سال 2014 جهان در این رشته از بین 10 نامزد برتر از کشورهای مختلف رای دهند.

شناخته شده ترین بازیکنان این فهرست افزون بر میرسعد معروف، ماریوز ولازی لهستانی، ایوان زایتسف ایتالیایی، تیلور ساندر از امریکا، آلکساندر آتاناسیویچ صربستانی، جورجی گروزر از آلمان و دیمیتری موزورسکی روسی هستند. براساس آرای استخراج شده، سعید معروف تا ساعت 11 امروز (یکشنبه) با 135 هزار و 988 رای و سهم 20 درصد کل آرا در صدر قرار دارد و تیلور ساندر آمریکایی با 117 هزار و 213 رای و 17 درصد در جایگاه دوم قرار گرفته است. تغییرات مداوم درصدهای رای نشان می دهد که کاربران در سراسر جهان پیوسته در حال انتخاب بازیکن منتخب خود در درگاه اینترنتی زیر هستند که تعیین کننده برترین بازیکن سال 2014 جهان خواهد بود.
مرجع : ایرنا