به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۵۹۶۳۸
واکنش وکیل مهدی هاشمی به مصاحبه رسایی

اسامي این 110 نماینده منتشر شود تا ببینیم چند نفرشان از آقای رحیمی پول گرفته‌اند!

گروه سياسي: وکیل‌مدافع مهدی هاشمی با اشاره به حضور حمید رسایی در دادگاه انقلاب تهران گفت: با توجه به اینکه ما قبلا از آقای رسایی شکایت کرده بودیم فکر کردیم که او توسط دادستان ویژه روحانیت تهران احضار شده اما ظاهرا آمده‌ بود نامه 110 نماینده را به دادگاه بدهد!
اسامي این 110 نماینده منتشر شود  تا ببینیم چند نفرشان از آقای رحیمی پول گرفته‌اند!
سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات جلسه امروز دادگاه مهدی هاشمی، اظهار کرد: جلسه امروز طبق روال برگزار و دفاعیات توسط ما به دادگاه ارائه شد. وی ادامه داد: در پایان رسیدگی امروز ختم جلسه اعلام شد و زمان برگزاری جلسه بعد را به ما اعلام خواهند کرد.

وکیل مدافع مهدی هاشمی با اشاره به حضور حمید رسایی در دادگاه انقلاب، گفت: ما قبلا از آقای رسایی به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت در دادسرای ویژه روحانیت شکایت کرده بودیم اما دادسرا او را احضار نکرده بود. من به آقای موحد که دادستان ویژه روحانیت تهران و رییس دادگاه انقلاب تهران نیز است اعتراض کرده بودم که چرا آقای رسایی را احضار نمی‌کنند و ایشان هم قول داده بودند که او را احضار کنند. امروز هم که ایشان به دادگاه آمده بود من احتمال دادم که به همین دلیل به دادگاه آمده ولی او در بیرون دادگاه گفته بود آمده‌ نامه 110 نماینده را به دادگاه بدهد!

علیزاده طباطبایی با اشاره به درخواست برخی از نمایندگان برای برگزاری علنی دادگاه موکلش گفت:‌ ما از روز اول تقاضا کرده بودیم که دادگاه به صورت علنی برگزار شود، ولی تشخیص علنی بودن یا غیرعلنی بودن با رییس دادگاه است و طبق قانون این تصمیم غیرقابل اعتراض است.

وکیل‌مدافع مهدی هاشمی گفت: خوب است که اسامی این 110 نماینده مجلس منتشر شود تا ببینیم چند نفر از این افراد در لیست نمایندگانی هستند که از آقای رحیمی پول گرفته‌اند. وی تصریح کرد: آقای رسایی گفته‌اند من با وکلا مصاحبه نمی‌کنم؛ زیرا وکلا پول می‌گیرند در حالیکه من از سال 88 تاکنون که حدود 300 پرونده سیاسی داشتم در هیچ یک از آنها از موکلین پول نگرفته‌ام. طباطبایی در پایان از حمید رسایی خواست که درباره لیستی که وکیل محمدرضا رحیمی به دادگاه ارائه داده، توضیح دهد.

مرصاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۶:۲۸
به به هر روز از این باغ بری می رسد جریان چیه آقایون ؟؟؟ (259385)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۶:۳۱
اگر این مجلس اینهمه دم از فتنه میزند یک بار هم اسامی پول گرفتگان را اعلام کنند.
مگر ادعانمیکنند همه فتنه گرندفقط ما مجلسیها درستیم بیان ثابت کنند .گناهکار همیشه از بی گناه بیشترصداش را بالا میبرد برای رد گم کردن.این مجلس هم همینه. (259387)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۶:۳۶
اگر محرز شود که نمایندگان پول گرفته اند(البته اینجانب فکر میکنم که اینگونه بوده) بایستی همگی از مجلس اخراج شوند و انتخابات میان دوره ای برگزار شود. ولی حیف که ... (259389)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۷:۲۰
درمملکت واژه هایی مانندافترا؛دروغ ؛تهمت نبایدداشته باشیم ولی آنقدرحیادریده شده که هرکس براحتی اینکارراانجام میدهد.واقعاازخدانمیترسند. (259396)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۷:۲۳
هنوز یادمون نرفته که بعد از کناره گیری آقای مشایی از معاون اولی همین مجلسیا چه به به و چه چهی واسه آقای رحیمی راه انداخته بودن معجزه طلا چه کار ها که نمی کنه (259397)
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۸:۳۲
رسایی جالبه واقعا (259407)
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۸:۴۰
انشالله که بتونند با فساد برخورد کنند و آقازاده و غیر آقازاده معنایی نداشته باشد
ما منتظر برخورد جدی با امثالی مانند مهدی جون هستیم پرونده ای که هم از نظر امنیتی و هم از نظر اقتصادی سیاه است (259408)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ۰۵:۵۰
ما هم هیچ امیدی برای برخورد با امثال .... که از رحیمی پول گرفته اند نداریم یا امثال احمدی نژاد که که با ندانم کاری هایشان مملکت را به باد دادند یا امثال مرتضوی که پول کارمندان و کارگران بدبخت را تقدیم رحیمی و نمایندگان مجلس کرد. (259469)
جزایری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۸:۴۴
رسایی باید در مورد ان یک میلیون دلار که بخاطر آن به دادگاه ویژه نیز احضار شده بود، جواب بده! (259410)
هموطن آذری
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۹:۱۴
بدبختی اینجاست که وقتی صحبت از خلافهای آقایان به میان میآیدقانون را به نفع گروههای فشار واقلیت های خاص تفسیر میشود (259411)
توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۹:۲۰
ف ت ن ه کلمه ای برای کوبیدن اصلاح طلبان و سرپوش نهادن بر نقاط ضعف جریان مخالف اصلاحات (259413)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۹:۲۲
یاد امام گرامی که فرمود عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید
مگر زر زور و تزویر ارزش خرابی آخرت را دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (259414)
محسن
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۹:۳۱
مگه مهدی هاشمی وکیل میخواد؟وکیل از باباش بهتر؟ (259417)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۹:۴۳
آقای رسایی و همقطارانشان روزی می بایست جواب پس بدهند. در ضمن صدا و سیمای عادل و ملی جناب ضرغامی!! همش خبرهای مربوط به دادگاه (م . ه ) را پخش می کند و انگار نه انگار دادگاه کسان دیگری مانند (م . ر) (ب . ز) (م . خ) و . . . نیز وجود دارد و آن ها به ملت ، مردم و به کشورشان خیانت کرده اند. (259419)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۹:۴۴
موضوع کمک مالی رحیمی، در سال 87 و مربوط به برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس هشتم بود که بسیاری از آنها رأی نیاوردند و وارد مجلس هشتم نشدند. آقای وکیل سرتان را با 301 پرونده سیاسی شلوغ کرده اید، ما الان در مجلس نهم هستیم که 75 درصد نمایندگان آن نسبت به دور قبل تغییر پیدا کرده اند! (259420)
صایب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۱۹:۴۵
ان وقت است که دست رسایی رو شود (259422)
مصطفوی
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۲۰:۰۵
توجه داشته باشید از سال 88 تاکنون چقدر شغل ایجاد شده و چند صد نفر دارند از قبل بقول خودشان فتنه نان میخورند وکلاهی برای خود دوخته اند..... کاسبان فتنه (259426)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۲۰:۴۶
خداییش این رسایی دیگه شورشو درآورده، . . . (259429)
من یک مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۲۱:۲۱
اقای رسایی تا کی دیگه بسه بخدا مردم قبولتان ندارند خودت را بدتر نکن (259434)
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۲۲:۵۷
آقای ضرغامی شما که ادعا می کنی رسانه ات بی طرف است
1-چرا دادگاه محمد رضا رحیمی(معاون اول احمدی نژاد) رو پخش نمی کنی 2-چرا صوتی های اصولگرایان مجلس رو نمیگیری(mpt باغی-کریمی قدوسی) 3-چرا در زمان احمدی نژاد رو نقاط قوت دولت و حالا رو نقاط ضعف دولت کلیک کردی
چرا ... (259447)
عبدالرضا
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۲۳:۰۰
وای بحال مردمی که قانون گذارش رساییه . . . (259449)
محمود
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۲۳:۲۲
اقای رسایی بخدا مردم ازتو و همفکر هایت خسته شدند (259451)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۲۳:۵۲
رسایی رامحاکمه کنید (259452)
قروه ای
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۲۳:۵۷
فتنه سوپر مارکتی شده که در آن نان و کیک های خوشمزه میفروشند و فقط به عده خاصی هم این نان و کیک ها را میدهند و این سوپر ناندانی تا ابد باز است و باعث میشود که تمام فتنه های این آقایان زیر پیشخوان اش گم بشود . (259453)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ۰۰:۵۳
چه راحت تهمت می زنید یعنی این آقا مجانی وکالت می کند برای من هم وکیل باش اگر راست می گویی در ضمن موضوع کمک مربوط به مجلس هشتم است که هفتاد پنچ د رصد آنها عوض شده اند (259462)
سرلک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ۰۴:۲۶
تفکرپایداریها پایدار نمی ماند (259467)
کر بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ۰۷:۰۹
بابا این تیترو زدن تا جرم مهدی هاشمی رو کوچیک جلوه بدن .همش دم از عدالت علی میزنیم اما در عمل اقا زاده ها هر کاری دلشون بخاد میکنو کسی هم جلودارشون نیس فقط خدا باید به داد ما برسه و بس.واقعا چن نفر از شماها قبول دارید که امثال مهدی هاشمی به کشور خیانت نکردن؟ (259472)