به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۰
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۶۰۱۷۸

اکرمی: از حضور احمدی​نژاد زجر مي​کشیدم

گروه سياسي: عضو جامعه روحانیت مبارز درباره برداشت خود از چرایی بروز چنین تاکتیکی از احمدی نژاد در ارائه درخواست برای دیدار با چهره های شاخص اصلاح طلب خاطرنشان کرد: نمی توان تحلیل خاصی از رفتارهای وی ارائه داد.
اکرمی: از حضور احمدی​نژاد زجر مي​کشیدم
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی درباره تحرکات اخیر محمود احمدی نژاد به صورت مسکوت و تماس با شخصیت های سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: رئیس جمهور سابق را در طول دوران ریاستش بر قوه مجریه فردی قانون شکن، حرمت شکن و خود رأی می دانستم. وی با بیان اینکه احمدی نژاد هم اکنون هم در حال ادامه این تحرکات با همین سبک و سیاق است، گفت: به اندازه کافی در مجلس هشتم شورای اسلامی از حضور وی زجر کشیدم.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره برداشت خود از چرایی بروز چنین تاکتیکی از احمدی نژاد در ارائه درخواست برای دیدار با چهره های شاخص اصلاح طلب خاطرنشان کرد: نمی توان تحلیل خاصی از رفتارهای وی ارائه داد. خیرا تلاش هایی از سوی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به منظور برقراری ارتباط تلفنی و دیداری با شخصیت ها و چهره های شاخص جریان رقیب یعنی اصلاح طلبی صورت گرفته که می توان به نمونه دیدارش با آیت الله سید حسن خمینی در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره داشت.

سید حسن رسولی عضو بنیاد باران هم درباره دیدارها و ارائه درخواست از سوی احمدی نژاد با برخی شخصیت های سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: وی شخصا و یا با واسطه به برخی چهره های اجتماعی و فرهنگی اصلاح طلب تماس گرفته و از آنها درخواست کرده تا در انتخابات آینده در لیست انتخاباتی وی قرار گیرند. او به تماس های اخیر احمدی نژاد با چهره های شاخص جریان اصلاح طلب اشاره و خاطرنشان کرد: دفتر وی تماسی را با دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی لیدر اصلاح طلبان داشته اما هیچ حساسیت و واکنشی نسبت به این تماس ها از طرفین نشان داده نشده است.
مرجع : ايسکا نيوز