به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۵ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۶۰۷۲۲

هرگز مجید بهرامی را غمگین ندیدم

گروه فرهنگ و هنر: مهدی نادری با اظهار تأسف از درگذشت مجید بهرامی بازیگر تئاتر و سینما گفت: برای خودمان و روزهای سخت‌مان آرزوی آمرزش دارم.
هرگز مجید بهرامی را غمگین ندیدم
این کارگردان سینما که در فیلم «بدرود بغداد» با مجید بهرامی همکاری داشته است، اضافه کرد: مجید جزو خوشبخت‌ترین هنرمندان ماست که با آثار کم اما با روحیه پاک و شفافش تأثیرگذار بود و همه در بیماری‌اش با او همراهی کردند. او اضافه کرد:‌ مجید کسی بود که همیشه به من انرژی و روحیه می‌داد. بخش مهمی از زندگی، در پوست این بازیگر جوان و پرتوان می‌جوشید. من هرگز او را غمگین ندیدم، به فکر فرو می‌رفت اما ناراحت نمی‌شد و حالا او از میان ما رفته و بدا به حال ما.

نادری که در این مدت علاقه‌مند بود پروژه‌های دیگری را با مجید بهرامی کار کند، افزود: متن‌های بسیار زیادی نوشته بودیم و منتظر خوب شدن حال او بودیم اما وقتی پیامک مجتبی میرطهماسب آمد دیدم همه چیز تمام شده است. ای کاش امروز به جای اینکه درباره درگذشت مجید با هم صحبت کنیم خبر شروع پروژه‌هایی را می‌دادیم که برای او نوشته بودیم. پروژه‌هایی که او با سخاوت تمام منتظر بود تا حالش خوب شود و در آن‌ها بازی کند. این کارگردان سینما با اشاره به روحیه قوی مجید بهرامی در تمام دوران بیماری‌اش یادآور شد: دو سال پیش که هر دو اروپا بودیم مجید نمایشگاه عکسی در بیمارستانی که در آن تحت درمان بود گذاشته بود. او همیشه سرشار از زندگی بود و هست و جزو آدم‌هایی است که نمی‌توان توصیفش کرد به همین دلیل فقط می‌توانم برای خودمان طلب آمرزش کنم.

مهدی نادری در پایان خواستار رسیدگی مسئولان به مسائلی مانند بنزین آلوده که باعث گسترش سرطان می‌شود، شد و به ایسنا گفت: سال گذشته که برادرزاده‌ جوانم سینا نادری براثر سرطان درگذشت نگاه‌های یأس‌آلودمان را به آلودگی شهر به یاد می‌آورم و حالا هر بار که صحبت بنزین‌های آلوده می‌شود یاد سینا می‌افتم که چگونه از میان ما رفت. به گزمراسم خاکسپاری مجید بهرامی فردا 9 صبح از تئاتر شهر و در ادامه تالار وحدت و سپس قطعه هنرمندان انجام می‌شود. مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینما پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان شامگاه شنبه 24 آبان ماه درگذشت. از جمله فعالیت‌های او در تئاتر می‌توان به بازی در نمایش‌های «سیاها»،«خانه در گذشته ماست»،«عجایب المخلوقات» و... اشاره کرد و نقش او در فیلم «بدرود بغداد» نیز در خاطره تماشاگران سینما ثبت شده است.
مرجع : ایسنا