به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۶۳۴۶۹
بودجه شیر مدارس300 میلیارد تومان است؛

توزیع شیر رایگان در تمامی مدارس کشور تا پایان آذر

گروه جامعه: عضو کمیسیون توزیع شیر مدارس کشور از توزیع رایگان شیر تا پایان آذر ماه سال جاری در تمامی مدارس کشور خبر داد.
توزیع شیر رایگان در تمامی مدارس کشور تا پایان آذر
رسول پاپایی، توزیع شیر مدارس کشور با اشاره به این که در حال حاضر در اکثر استان‌های کشور در مدارس شیر رایگان توزیع می‌شود،گفت: در برخی استان‌ها تشریفات مناسب دولتی در حال انجام است که با به سرانجام رسیدن این تشریفات احتمالا تا پایان آذرماه سال جاری شیر رایگان در مدارس تمامی استان‌های کشور توزیع می‌شود. وی ادامه داد: بودجه ای که دولت برای توزیع شیر رایگان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده نزدیک به 300 میلیارد تومان است که صرف توزیع شیر رایگان در مدارس می‌شود.

پاپایی با اشاره به توزیع شیر غنی شده در مدارس برخی از استان های کشور اظهار داشت: وزارت بهداشت فهرست برخی از استان‌هایی را که باید در آن شیر غنی شده با ویتامین D در مدارس توزیع شود را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده است. عضو کمیسیون توزیع شیر مدارس کشور تصریح کرد:‌ بودجه اختصاصی توزیع شیرهای غنی شده در مدارس از اعتبارات شیرهای توزیع شده در مدارس تامین نمی‌شود و مستلزم این است که بودجه اعتباری غیر از بودجه‌ای که برای توزیع شیر پیش‌بینی شده تخصیص داده شود تا مشکل توزیع شیر غنی شده در مدارس حل شود.

پاپایی بیان کرد: در صورتی که بودجه شیر غنی شده خارج از اعتبارات پیش بینی شده برای توزیع شیر در مدارس تامین شود آموزش و پرورش آمادگی کامل دارد تا در کل مدارس کشور شیر غنی شده توزیع کند.
مرجع : آنا