به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۶۴۴۶۰

فان خال: با شایستگی پیروز شدیم

گروه ورزشی: سرمربی شیاطین سرخ از پیروزی برابر نیوکاسل بسیار خوشحال است و تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست. او می گوید منچستر یونایتد در مسیر درستی گام برمی دارد و به آینده امیدوار است.
فان خال: با شایستگی پیروز شدیم
منچستر یونایتد در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان نیوکاسل بود و در نهایت توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد. لوئیس فات خال، سرمربی شیاطین سرخ از پیروزی تیمش در این دیدار بسیار خوشحال است و شیاطین سرخ را شایسته پیروزی شدن در این دیدار حساس دانست. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم. از ابتدای بازی تا آخر آن توپ و میدان را در اختیار داشتیم و دلیلی نداشت که پیروز نشویم. بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم. می خواهیم به این روند خوب خود ادامه دهیم و در آینده هم بهترین بازیهای خود را به نمایش بگذاریم. الان منچستر یونایتد در مسیر درستی گام بر می دارد.

او ادامه داد: در این فصل در بیشتر بازیها توپ و میدان را در اختیار داشته ایم اما گاهی اوقات بدشانس بوده ایم و پیروز از میدان خارج نشده ایم. باید این را بگویم که امتیازات حساس زیادی را به دست آوردیم که آخرین آنها پیروزی برابر تیم قدرتمند نیوکاسل بود. الان دیگر در مسیر درستی هستیم و می خواهیم به این روند خوب خود ادامه دهیم. بسیار خوشحالم که با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. این سه امتیاز برای ما حیاتی بود.

فان خال در پایان سخنان خود به ستایش از وین رونی کاپیتان تیمش پرداخت و گفت: رونی در این دیدار دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. دیگر چه می توانم از او انتظار داشته باشم؟ امیدوارم که او در آینده هم با این آمادگی برای منچستر یونایتد بازی کند. او بازیکنی حیاتی برای ما به شمار می آید. می خواهم از او در پست هافبک مهاجم استفاده کنم. او نشان داده که در این پست هم بازیکن توانایی است. منچستر یونایتد با این پیروزی که به دست آورد 35 امتیازی شد و در همان رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت تا به همراه سیتی و چلسی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشد.
مرجع : ایسنا