به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۶۴۶۵۶

محسن مسلمان به استقلال پیوست

گروه ورزشی: هافبک تیم فوتبال ذوب آهن به صورت قرضی و به مدت شش ماه به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.
محسن مسلمان به استقلال پیوست
محسن مسلمان، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که با استقلال قرارداد داخلی بسته بود، یک روز مانده به پایان مهلت نقل‌وانتقالات با موافقت سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن به استقلال پیوست. قرارداد مسلمان با استقلال شش ماهه است.

همچنین جدایی امیرحسین صادقی از تیم استقلال نیز قطعی شد تا این بازیکن ملی‌پوش در آستانه عزیمت تیم ملی به استرالیا بلاتکلیف شود. با وجود خروج صادقی از فهرست استقلال و حضور مسلمان در این تیم، فهرست بازیکنان بالای 18 سال استقلال به 19 نفر می‌رسد که یک نفر باید از این فهرست خارج شود. با توجه به پیشنهاداتی که محمد قاضی از فولاد خوزستان، صبای قم و پرسپولیس دارد، او یکی از گزینه‌هایی است که احتمال دارد از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

دیگر بازیکنی که ممکن است نامش از فهرست استقلال خارج شود، میلاد سلیمان‌فلاح است که از تیم نفت مسجدسلیمان به جمع آبی‎پوشان پیوست. با توجه به اینکه سلیمان‌فلاح در این فصل پیراهن دو تیم مختلف را بر تن کرده است، در صورت خروج نامش از لیست استقلال، نمی‌تواند به تیمی دیگر برود.

ترافيک بازيساز در استقلال
با جذب محسن مسلمان، در خط مياني استقلال ترافيک شديدي به وجود آمده است.امیر قلعه نویی در نیم فصل اول از نبود یک هافبک بازیگردان و طراح در تیمش به شدت ضربه خورد. درست است که استقلال کرار جاسم را در اختیار داشت اما در بازیهایی که کرار به دلایل مختلف در ترکیب نبود، استقلال در امتیاز گیری بسیار ضعیف عمل کرد.قلعه نویی برای حل این مشکل، در نقل و انتقالات تصمیم گرفت خط میانی تیمش را تقویت کند تا این تیم بدون کرار به مشکل نخورد.

استقلال تا امروز میلاد نوری و هنریک هلمکه را به خدمت گرفته و دقایقی قبل هم محسن مسلمان به این تیم پیوست تا تعداد هافبکهای بازیساز این تیم به عدد 4 برسد.در شرایطی که امیر قلعه نویی قطعا از امید ابراهیمی هم در خط میانی تیمش استفاده خواهد کرد، باید دید از میان سه هافبک جدیدی که به استقلال اضافه شده اند، کدام یک در کنار کرار فرصت بازی در خط میانی را پیدا خواهند کرد.
مرجع : تسنیم