به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۰ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب : ۶۵۷۶۹
نوبت بریتانیا، آمریکا و دیگران هم فرا خواهد رسید!

روحاني داعشي کشورهای ائتلاف را تهدید کرد

گروه بين الملل: یکی از روحانيون وابسته به داعش در سخنرانی نماز جمعه در مسجدی در شهر موصل (كه تحت کنترل این گروه تروریستی است) گفت که "بریتانیا و آمریکا" نیز از ترور در امان نیستند.
روحاني داعشي کشورهای ائتلاف را تهدید کرد
ابوسعد انصاری، روز جمعه در سخنرانی نمازجمعه‌ در مسجدی در موصل، ضمن پذیرش مسئولیت حمله‌ی مرگبار به مجله‌ی فرانسوی "شارلی ابدو" گفت: «ما عملیات خود را از فرانسه آغاز کرده‌ایم.» او سپس تاکید کرد که «فردا نوبت بریتانیا، آمریکا و دیگران هم فرا خواهد رسید.» ابو سعد انصاری هم‌چنین افزود که این خطر تمام کشورهایی که در حملات هوایی علیه "دوله اسلامی" در مناطق تحت کنترل او شرکت دارند، تهدید می‌کند.

در ائتلاف بین‌المللی علیه "داعش" ۵۰ کشور شرکت دارند که برخی عضو اتحادیه‌ی اروپا، اتحادیه‌ی عرب و پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نیز هستند. بر پایه‌ی گزارش پایگاه اینترنتی "نظارت بر حرکت‌های اسلام‌گرایان افراطی" به نقل از پیامی که گروه تروریستی "داعش" در صفحه‌ی خود منتشر ساخته، مردان مسلحی که ۴ کاریکاتوریست فرانسوی را با حمله به تحریریه‌ی مجله‌ی "شارلی ابدو" به قتل رسانده‌اند، "جهادگرایان قهرمان" نامیده شده و مورد تحسین قرار گرفته‌اند. در این پیام گفته می‌شود که با این عملیات از «پیامبر حمایت شده است.»