به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۱۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۶۷۷۳۲
به سروش آسمانی کذایی (مشايي) بیشتر توجه می‌کردید تا من!

افشاگری رحیمی علیه احمدی‌نژاد و 170 نماينده اصولگرا

1/2میلیارد تومان به 170 کاندیداي مجلس هشتم پرداخت كردم
گروه سياسي: معاون اول دولت دهم كه در آستانه رفتن به زندان براي تحمل 5 سال حبس خود در پرونده فساد مالي قرار دارد در نامه‌ای افشاگرانه و با گلایه از احمدي نژاد اعلام کرد: گیریم که امروز در منظر مردم محکوم شدم اما دیر نخواهد بود که روزنامه‌ی اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد. متن نامه‌ در پی می آید:
افشاگری رحیمی علیه احمدی‌نژاد و 170 نماينده اصولگرا
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور محترم دولت های نهم و دهم
سلام علیکم
این مختصر را چگونه می‌توانم آغاز کنم جز آنکه بگویم: چون دوست دشمن است شکایت کجا برم؟
البته شما دشمن نبوده‌اید و مرا با شما دوستی و رفاقت دیرینه ایست که مربوط به سال‌های اخیر نیست. نیک می دانید و دیگران هم خوب است در این مجال مطلع شوند که رفاقت من و شما به سال‌های دوری بر می‌گردد که در کردستان و آذربایجان غربی بودید و سپس به اردبیل رفتید تا تقدیرمان این باشد که هر دو استانداری دولت ششم را تجربه کنیم. گذر زمان شما را به ریاست جمهوری و بنده را به خدمتگزاری در دیوان محاسبات کشور رساند.

از ابتدای آشنایی، هم من و هم شما همواره حق رفاقت بجا آورده‌ایم و در برخی مواقع هم اختلاف دیدگاه‌هایمان مانع از تداوم رفاقت‌هایمان نشد، در همان دوره البته افراد منتقد با بهانه جملات مقلوب شده جریان رسانه‌ای تخریب بنده را کلید زدند و متهم به اغراق و تملق شدم. چندی گذشت و اصرار کردید که به جمع دولت بپیوندم؛ پاسخم منفی بود با این استدلال که اگر در دیوان بمانم بیشتر منشأ کمک و خدمت به کشور خواهم شد. نپذیرفتید و بدون اطلاع من حکمی صادر کردید و با حفظ سمت به عنوان معاون حقوقی منصوب نمودید که خلاف مقررات بود. چاره ای نداشتم جز آنکه از دیوان محاسبات استعفاء بدهم و به همین خاطر باعث رنجش برخی از دوستان قدیمی و صمیمی‌ام شدم و آغاز رنجش‌ها هم از همانجا شروع شد. به دولت آمدم و آنچه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم و در انجام وظایف محوله بویژه ترمیم روابط دولت و مجلس کوتاهی نکردم. در اواخر دولت نهم بود که به دلایلی که هنوز هم برخی از آنها برای من نامعلوم است، چند تن از اعضای دولت را کنار گذاشتید و حتما خاطرتان هست که من از باب مشورت مخالف بودم و دلایلی آوردم و وقتی نپذیرفتید، یادآوری کردم که دولت از نصاب می‌افتد و نیازمند رأی مجدد اعتماد مجلس می‌شود.

ماجرای معاون اولی پیش آمد. بعد از ناکامی گزینة اول، به بنده پیشنهاد دادید. و همان
شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد
موقع گفتم که با وجود کینه‌های سیاسی و برخی زخم‌های کهنه، از من بگذرید، زیرا عاقبت کار را می‌دانستم که برخی مخالفان سیاسی با عنادورزی به دنبال هتک حیثیت و بر باد دادن آبرویم خواهند بود؛ اما باز هم مخالفت با تصمیم شما سخت بود.

آقای دکتر احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!
در دولت دهم همة اعضاء شاهد و گواهند که جز کار و کار به چیزی نمی‌اندیشیدم و 6 صبح تا 12 شب، حداقل زمانی بود که مصروف خدمت در دفتر کارم می کردم. و این جدیت در کار از نگاه منصف نمایندگان محترم وقت مجلس شورای اسلامی پنهان نماند و در نا مه‌ای به امضاء 211 نفر تقدیر خود را از انتصاب شما اعلام نمودند. زمان گذشت و رفته رفته احمدی‌نژاد و رفتارهایش متفاوت از سال‌های گذشته شده بود. هربار که به مشورت می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های ناشی از تجربه های مختلف من.

در سال آخر دولت اصرارتان بر کاندیداتوری فرد مورد نظر چنان بود که گویی از جایی به شما الهام می‌شده است و حاضر نبودید حرفی غیر از آن بشنوید و نظر بنده و جمعی از همکارانم در دولت را نپذیرفتید و وقعی ننهادید تا جایی که اینجانب با همفکری برخی از اعضای کابینه چاره‌ای نداشتم جز اینکه در شرایط سخت عمل جراحی همسرم برای ثبت در آیندة تاریخ و برای دلگرمی همکارانم در دولت خطر کنم و به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام نمایم تا به طور نمادین اختلاف نظرم را با رویکرد شما بیان کنم و البته در نهایت باز هم به اصرار شما، بازی را بار دیگر در صحنة رفاقت باختم و باز هم حرفتان را گوش کردم و علیرغم میلم انصراف دادم.

آقای دکتر احمدی نژاد!
در جریان قهر شما پس از ماجرای آقای مصلحی بسیاری از دوستان شما تلاش کردند که من هم کار را رها کنم تا دولت بخوابد و بسا کسانی که به من گفتند آماده باشم برای عهده دار شدن کفالت ریاست جمهوری. اما گفتم حوصله کنید احمدی نژاد باید برگردد که من میانه او و خودم را با خدمت به نظام آزموده‌ام که: ما را سریست با او که گر خلق روزگار دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم.

ذکر یک نمونه دیگر از خاطرات تلخ این دوره شاید خالی از فایده نباشد. به یاد دارید که خودم را در فضای سیاسی و رسانه‌ای سپر کردم تا خانم دکتر دستجردی که پرتلاش و مردانه در میدان کار بود از دولت خارج
یادتان می آید در ماجرای یکشنبه سیاه چقدر اصرار کردم که نکنید و آبرو نبرید و بگذارید از مجاری قانونی، ماجرا پی‌گیری شود
نشود؟ اما متاسفانه شما لجبازی کردید و به بهانه تعلل در عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که فردی توانمند و متعهد بودند، او را عزل کردید و مرا هم نزد رسانه‌ها و افکار عمومی سکه یک پول ساختید و البته همان موقع در جریان قرار گرفتم که با مشورت اطرافیان پیش‌نویس عزل بنده را هم آماده کرده بودید.

و اما اینک که از هر سو مورد هجمه قرار گرفته‌ام و نا آگاهان نیز گمان کرده‌اند که درهای رحمت خدا به روی بندگان، راه در دالان‌های سیاست دارد و رسانه‌ها عرض و آبرو و حیثیت 35 ساله خدمت و امنیت و آسایش همسر بیمار و دختران رنجورم را به باد داده‌اند و بی آنکه اصل ماجرا را بدانند و تبیین کنند حدیث مدعی را با کینه بر سر بازار جار می‌زنند و بر سر تقسیم غنائم این آبروریزی و هتک حیثیت، مسابقه و مناظره راه انداخته‌اند.

شما بهتر از هر کسی می‌دانید که در 5 سال گذشته، مگر به ضرورت، در مقام پاسخگویی به رسانه‌ها برنیامده‌ام. مگر آنجا که استانداری کردستان، تراکتورهایی را که دولت به کشاورزان منطقه هدیه داده بود و با ابتکار خودشان بطور نمادین آرم مقدس الله مندرج در پرچم جمهوری اسلامی ایران را طراحی و به نمایش درآوردند و برخی رسانه‌های مغرض آن آرم مقدس را تعبیر به جمله‌ای از باب مداهنه نمودند، و تا امروز از سر جهل مرا مورد طعن و شماتت قرار می‌دهند، پاسخی داده‌ام؟!

آیا وقتی در حضور رئیس کمیسیون آموزش مجلس، وزیر علوم وقت و جمعی از اساتید دانشگاه از رساله دکتری خود دفاع کردم و فرد مدعی را به خاطر ادعای کذب در دادگاه محکوم نمودم، سخنی به رسانه‌ها کشاندم تا دفاعی کرده باشم؟!
آیا وقتی با تلاش همکارانم در دیوان محاسبات، فساد موجود در بیمه ایران را افشاء کردم و با یک مهندسی معکوس، خود متهم آن شدم، جمله‌ای در دفاع بر زبان آوردم؟!
یا وقتی برای نخستین بار مفاد قرارداد ننگین کرسنت را در حضور رسانه‌ها بالای دست گرفتم و آن را متوقف کردم، کسی در برابر انتقام گیری مخالفین، حتی آخ از زبان من شنید؟!
همه آنچه ظرف چندین سال بر من رفته است، یک طرف ماجرا است و البته این زخم وقتی "کاری" می شود که جنابعالی نیز مصلحت را در آن می‌جویید که دامن خود را از آن برچینید!

آقای احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!
آیا بهتر نبود با اطلاعی که به صحت و سلامت زندگی من که از نزدیک
هربار که به مشورت می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های ناشی از تجربه های مختلف من.
با آن آشنا هستید داشتید، گواهی می‌دادید؟ و شهادت می دادید که من به بیت المال خیانت نکرده‌ام و زندگی‌ام به ریالی مال حرام آلوده نیست؟ آیا نباید می‌گفتید که رحیمی پس از عمری خدمت چون حقوق و مزایای بازنشستگی‌اش برقرار نشده، برای گذران زندگی به سختی افتاده است؟

آقای احمدی نژاد، براستی نمی‌دانید یا فراموش کرده‌اید که ماجرای این پرونده چیست؟
شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد. یادتان می آید در ماجرای یکشنبه سیاه چقدر اصرار کردم که نکنید و آبرو نبرید و بگذارید از مجاری قانونی، ماجرا پی‌گیری شود.

من با توکل بر خداوند و به گواه وضعیت دیروز و امروز زندگی‌ام که تغییری نکرده و شاهد سلامت زندگی من است تا لحظة آخر و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در پی اعاده حیثیت و اثبات بی‌گناهی خود و خانواده‌ام هستم. اما شما نیز گویا مانند برخی رسانه‌های معاند خارجی وناآگاه به این نتیجه رسیده‌اید که هرچه هست همین فضای غبار آلود رسانه‌ها و دعواهای سیاسی است؟

گیریم که امروز در منظر مردم محکوم و در آینده نیز با استناد به همین اخبار و اطلاعات آمیخته حق و باطل و منازعات دور از حق و عدالت اصلاح طلب و اصول گرا، تاریخ را نیز اینگونه نوشتند، اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد. از آنکه جاهل است و یا مغرض است، توقع و یا اعتراضی ندارم. بر رسانة ملی که با تغییرات جدید متاسفانه در پی جلب و جذب مخاطب به هر قیمتی، برآمده و به بهانه تبیین راهکار مبارزه با مفاسد اقتصادی، میدان‌هایی فراخ برای عقده گشایی علیه ارگان‌ها و نهادهای انقلابی و تریبونی برای تطهیر فتنه گران فراهم می آورد، هرجی نیست. اما از دوستی که از 5 سال پیش در جریان رنج‌هایی که بر خود و خانواده‌ام رفته است، و از نزدیک اشک دختران، رنجوری همسر، سکتة منجر به مرگ مادر، سکتة خواهری که افتخار دارد شهیدی را نثار انقلاب اسلامی کرده است و اشک چشم برادری که هنوز از ترکش خصم التیام نیافته است را دیده، و من بخاطر تداوم دوستی با او از خودگذشتگی‌ها کرده ام و تا امروز که بیانیه دو پهلویش را در دفاع از خودش دیدم، کلامی در تضعیفش بر زبان نیاورده‌ام،
همه آنچه ظرف چندین سال بر من رفته است، یک طرف ماجرا است و البته این زخم وقتی "کاری" می شود که جنابعالی نیز مصلحت را در آن می‌جویید که دامن خود را از آن برچینید!
این انتظار نمی‌رفت که از مضمون بیانیه دو صفحه‌ای اش، جز برائت از رحیمی، استنباط نشود.

آقای احمدی نژاد عزیز!
برای آگاهی ملت شریف ایران و یادآوری مجدد بار دیگر می‌گویم که:
همواره در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، کمیته‌هایی برای برنامه‌ریزی و راهبری امر انتخابات توسط جریانات سیاسی تشکیل می‌گردد. در این راستا برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته‌ای متشکل از برخی چهره‌های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک‌های غیردولتی پشتیبانی مالی شود. در میان افراد کمک کننده فردی به نام جابر ابدالی که از سوی برخی نمایندگان مجلس و مقامات قضایی و اجرایی به اینجانب معرفی شده بود، برای کمک اعلام آمادگی نمود. بنده نیز به واسطة حساسیت و اطمینان خاطر از سالم بودن کمک‌های نامبرده همچون سایر موارد در خصوص ایشان از طریق حراست دیوان محاسبات از مجاری ذیصلاح، در خصوص وی استعلام کردم که پس از اطمینان و پاسخ مثبت که اسناد آن ضمیمة پرونده است، برای دریافت کمک از وی اعلام آمادگی نمودیم و از وی خواستیم که به کاندیداهایی که ما معرفی می‌کنیم از محل حساب شخصی و با چک بانکی خودش کمک نماید. در نهایت نامبرده مجموعاً یک میلیارد و دویست میلیون تومان را به این امر اختصاص داد و البته کلیة اسناد و کپی چک‌های صادره که به قریب 170نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده است در پرونده ثبت و ضبط است و همه آن به مصرف انتخابات رسید. بنابراین کل این مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و عینا به حساب نامزدها پرداخت گردیده است.

آیا شما اطلاع نداشتید که کل ماجرا همین است که متاسفانه در اثر اطلاع رسانی نادرست و مغرضانه و نگاه سیاسی خصمانه به موضوع یک کلاغ چهل کلاغ کردند که فلانی برده است و خورده است. وقتی کمک کننده این یک میلیارد و دویست میلیون تومان و نیز دریافت کنندگان، مشخص و معلوم هستند، لذا باید پرسید ارتباط این موضوع با بنده چیست؟ و آیا به اندازه همه جرائمی که برای اینجانب تعیین شده است، می‌توان عمل مجرمانه از ماوقع آنچه گفته شد، استخراج نمود؟ آیا آسیبی که ظرف 5 سال گذشته در افکار عمومی و بطور گسترده در تیراژ میلیون‌ها بار در رسانه‌های داخل و خارج به خود و خانواده‌ام وارد شده است، کمتر از مجازاتی است که در این حکم برایم تعیین شده است؟ درپایان توفیق و عاقبت بخیری همگان را از خداوند متعال خواستارم.
والسلام
محمد رضا رحیمی

امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۰۸
پایان احمدی نژاد (284481)
بیچاره ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۳۳
بنده به این نتیجه رسیده ام فسادی اگر هست . . . تنها معطوف به گروه احمدی نژاد نیست . در زمان احمدی نژاد درآمد نفت بالا رفت و این باعث شد فسادهای عظیم تری شکل بگیرد .
خلاصه آنکه 800 میلیارد پول نفت باید به هدر می رفت چه احمدی نژاد بود و چه فرد دیگری .
اگر آقای روحانی و هاشمی واقعا با احمدی نژادیها فرق دارند ، کوه یخ فساد را افشا کنند نه اینکه تنها تکه های کوچک آن افشا شود و آن هم در جریان رقابتهای جناحی .
اگرقضیه ی زنجانی پیگیری شودآیافقط به گروه احمدی نژاد ختم میشود؟ (284561)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۰۲
روحانی و... ادعای حاله ی نور و پیامبری و عکس ضد زلزله و هزاران سو استفاده از دین و دل مردم بدین صورت نداشتند.
مساله اینست. بله متاسفانه هرجا قدرت و پول هست فساد هم هست. اما وقتی ببینی و چشم ببندی و حتی مقابل رهبری قد علم کنی این مصداق نفاق است. (284659)
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۱:۴۲
با توجه به مطلب بالا اگر مردی هم در کابینه احمدی نژاد بود،خانم دستجردی بوده!!!!!! (284697)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۳:۴۹
من نمیفهمم یعنی به خاطر یک میلیارد و دویست ملیون؟

جمع کنید این مسخره بازیا رو بابا

دولت داره 12 هزار 12 هزار ملیارد میخوره و مبره بعد به خاطر 1 ملیارد که اونم شک و تردید هست توش آفتابه انداختن دور گردن یه آدم می چرخوننش تو شهر

سیاسی بازی هم حدی داره به قرآن (284758)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۴:۰۷
عمو خاتمی با قیمت نفت 20 دلاری موقع تحویل دولت 12 میلیارد دلار در صندوق تحویل دولت بعدی(احمدی نژاد ) داد اگر فاسد بود که باید در 8 سال دولت احمدی تمام فسادهایش رو میشد ولی مخالفینش حتی نتوانسته اند یک ریال تخلف نه اختلاس در خودش و دولتش پیدا کنند و گرنه آن را پیراهن عثمان می کردند و او و یارانش را زندانی .پس زنده باد سید خوش سیما خوش برخورد و پاکدستمان سید محمد خاتمی کبیر (284766)
M@hdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۷:۲۸
رحیمی هم ریاست دیوان محاسبات مجلس در دوره اصلاحات را داشت و هم معاون اول احمدی نژاد!!!! (284849)
حسن گلاسکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۵۸
این نامه بسیار زیرکانه و هوشمندانه طراحی شده است . بخشهای اول آن همان حرفهای تکراری چند سال اخیر است . اما بخش آخر آن حاوی اطلاعات مهم و افشاگری علیه کسانی است که نامی از آنها در پرونده برده نمیشود . رحیمی بهترین فرصت و بهانه را برای افشای جزییاتی از این پرونده پیدا کرده و قبل از آنکه به ضرر احمدی نژاد باشد برعکس کاملاً بسود احمدی نژاد میباشد که بواسطه این پرونده بی ارتباط با دولت دهم از هر دو طرف مورد اتهام واقع شده است... (284580)
سعید1
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۵۷
...حالا می شود فهمید که چرا مردان تاریخ سیاست ایران را حصر کرده اند و منتقدان را هم عوضی می نامند.رییس دیوان محاسبات برای انتخابات کارچاق کند وزارت کشور این دارودسته از رای خواهد گذشت؟می بینی چرا محصورین عزیز را محاکمه نمی کنند؟با این اوصاف شک نکنیدکه این تراژدی را جمع خواهند کرد.منتظر یک بمب خبری برای انحراف افکار عمومی باشید.این جماعت در نیرنگ استادند.خیلی هم به این فغان نامه ها توجه نکنیم.حالا دیگر وقت این حرف ها نیست. . . (284600)
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۳:۲۰
اگر این نامه به سود آقای احمدی نژاد است, پس باید آقای احمدی نژاد و حامیانش از این قبیل نامه ها و سخنان استقبال کنند...؟! (284747)
فراموشکار دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۲۳
یکی دیگر از دروغهایش رو شد!
مردی که با بگم بگم و دروغ،نه ۸سال که شاید۲۰سال کشور را عقب انداخت:

احمدي‌نژاد در آبان سال 90 در ديدار با برخی اعضای ستاد انتخاباتی‌ خود در سال‌های ۸۴ و ۸۸ در مورد اتهامات محمدرضا رحیمی گفت: دو سال است که رییس قوه قضاییه معاون اول دولت را متهم به فساد اقتصادی کرده است ولی نمی توانند این اتهام را ثابت کنند. من به رهبری هم گفته ام که اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده من به تلویزیون آمده و ضمن عذرخواهی اعلام می کنم که شایستگی این سمت را ندارم!!!
اما تعريف ... (284589)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۶:۰۱
روزی که دوستان اصولگرا همدیگر را بهتر معرفی میکنند!
حالا انها توپ را به میدان محاکمه مهدی هاشمی و... می اندازند (284620)
امیرازقم(2)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۲۸
دوستان !افراطی ها که با عملی شدن وعده های روحانی مبنی براینکه ((فسادهای دولت گذشته و حامیان آنها را افشا میکنم))) به دست و پا افتادن در اقدام بسیار ذلیلانه قصد عقده گشایی دارند ! آنها پس از افشای پرونده ی رحیمی و 170 نماینده ی افراطی مجلس به دنبال جنجال بر سر پرونده ی مهدی هاشمی هستند !پاسخ ما به این افراد :مهدی هاشمی نه نماینده بوده و نه عضو کابینه !اگر فسادی کرده باید اعدام شود و هرکسی هم که فساد کرده باید اعدام شود (284643)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۳۷
اقاي رحيمي ظاهرا اين مملكت شش دانگ متعلق به شماهاست وتنها شماها خانواده و آبرومند هستيد و هيچ اشكالي نداره اگر به واسطه دزديهاي امثال شماهايك ملتي بي حيثيت شوند.بنازم رورا .سنگ پاي قزوينه! (284672)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۴۰
آقای رحیمی دروغ بس است. دزدی کردی و قوه قضاییه مچ تو را گرفته. ننه غریبم بازی در نیار. (284673)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۵۷
شلوغش نکنید! انچه که مشخص است اینست که احمدی نژاد از تندروی و لجبازی وبرخی صفات بد دیگر اسیب های جدی به خودش واطرافیان زده است..مراد ومرید بازی او با شخص پر مسئله ای مانند م ش ا ئ ی از دیگر صفات بدی بود که در او نفوذ کرد..اگر مطمئن شوم او واقعا اصلاح خواهد شد وازصمیم قلب در جهت جبران مافات..بی تردید درمیان صد کاندید دیگر به او رای خواهم داد. (284676)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۰:۵۰
چوب خدا صدا نداره
جناب آقای رحیمی آنوقت که بی رحمانه به طرف مقابل (هاشمی و اصلاح طلبان و ..) انواع و اقسام تهمت ها را روانه می داشتید و به تملق و چاپلوسی از این آقای به اصطلاح رفیق و دوست عزیزتان می پرداختید، می بایست فکر این روز را می کردید که این شخص به موقعش هم که بشود، شما را که هیچ، گنده تر از شما را فدا خواهد کرد. (284691)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۲:۰۵
170 نماینده چه کسانی هستند ؟ آیا هنوز مصونیت دارند با وجود مدارک موجود؟
این 170 نماینده پس بگو دلواپس چی بودند...

آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت (284709)
خس و خاشاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۵:۰۵
خداوند احمدی نزاد را حفظ کند (284787)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۵:۱۶
ایکاش پایانی باشد بر بی قانونی و فراقانونی . متاسفانه افراد حقیقی و حقوقی فراقانون ک نیستند . احمدی نژاد نوک پیکان این تیر بود که سینه کشور را سوزانده است . (284789)
حامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۰۹
چی بگم ؟
8 سال عمرمون مستقیما و کل عمرمون به خاطر پس لرزه های این 8 سال به باد رفت (284482)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۶:۲۴
من کاری با فساد ندارم
ولی از مسئولین سایت می خواهم در مورد آزمون ارشد 95 از سازمان سجش جواب بخواهند.
رئیس این سازمان گفت قرار است در سال 95 این آزمون تغییر کند .
به نظر می می رسد می خواهند برای آن مصاحبه بگذارند . چطور شد حالا که نوبت به ما رسید همه چیز باید تغییر کنه.
مصاحبه برای ارشد خنده دار است .چه چیز می خواهد ملاک قرار گیره ؟؟
پژوهش؟؟دانشجویان لیسانس که 99.99 درصدشان پژوهشی ندارند واصلا نباید داشته باشند.
معدل؟؟؟
نمیشه نمرات افرادمختلف ازرشته های مختلف که میخوان یه رشته رو امتحان بدن سنجید (284621)
آفتاب
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۱۰
نمی دانم چرا دلم به حال این مرد میسوزد؟
آیا او یک قربانی است؟
نمی دانم!!!! (284483)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۵۵
من روزی دلم به حالش سوخت که گفت شنیده است که اگر پس از رسول اکرم پیامبری بود - نعوذ بالله - جز احمدی نژاد نمی توانست باشد...

اون روز دلم به حال خفت این مرد سوخت، امروز دیگر دیر شده! (284536)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۰۲
این احمدی نژاد است که خیلی ها را قربانی سیاست غلطش کرد .اقای رحیمی هم یکی از انهاست .اما منم مثل افتاب دلم به حال خانواده اش که گویا همسرش مریض هست سوخت .چمله ای هم گفته که دخترانم بسیار زجر کشیدند گویا پسر ندارد مثل میر حسین عزیز .اما اینجا دلم نمیسوزه چون دو دختر عزیز میر حسین الان بدلیل تهمت ناروای همین قوم در عذابند.اما ما پشتیبان دختران میر حسین هستیم این دو عزیز دختر و خواهر همه ایرانیهاست (284543)
جاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۱۵
این آقا برای ولی نعمت خود فقط با یک میلیارد و میلیون تومان 170 نماینده مجلس را خریده است!!! چقدر نماینده ارزونه!!! (284663)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۰۲
قربانیه، ولی دلسوزی نداره. همه ی اینها به کنار خودش اقرار کرده وقتی تو دیوان محاسبات بوده به نفع اصولگرایان از یک نفر یک میلیارد و دویست میلیون پول گرفته برای کمک به اصولگرایان. این فساد نیست؟ همچین آدمی میتونه سالم باشه؟ اون آقای مایه دار از رحیمی و بقیه توقعی نداشته؟ چه پول های پاکی خرج انتخابات میشه. (284544)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۵۶
نه دوست عزيز دلت نسوزد. اينم فيلمه. آدمهاي صادق و دل رحمي مثل من و تو وامثال ما هميشه كلاهمان پس معركه است. سالها پيش از راديو نمايشنامه اي شنيدم بنام"گرگها همديگر را مي درند" بيا حالا ببينيم آخر قصه چه ميشود. شايد اصلا ايشان زندان نرفتند. آلمانيها ضرب المثلي دارند كه ميگه"دزدي كوچك شخص را پاي چوبه دار ميبره ولي دزدي هاي بزرگ شخص را نجات ميده. من آلمانيشو مينويسم اگر بهار خواست ميتونه منتشرنكنه. . . (284577)
وافع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۱۹
دلت به حال جوانانی بسوزد که جانشان را برای این کشور و دینشان اهدا کردند و هنوز جنازه انها پیدا نشده تا صدام ابله یک وجب از این کشور را نگیرد ولی این دزدها اینگونه کشور را به باد دادند (284586)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۲۷
دلت به حال اون مردم باشرفی بسوزه که با حقوق ناچیز کارمندی و کارگری و . . . با سختی بسیار زیر فشار گرانی و تورمی زندگی میکنند که حاصل عملکرد این دزدهاست ولی هرگز شرافتشان رو زیر پا نمی گذارند و حق بقیه رو کارت هدیه نمی دهند (284590)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۱۱
اقای رحیمی این افشاگری ها را باید در زمان دولت میکردید نه الان .اما اینجا معلوم شد تمام وزرا و مشاوران و مدیران در زمان احمدی نژاد دکور بودند و به عبارتی سوری بودند و این کشور با ندانم کاری و تک روی این اقا و مشایی به این روز افتاد . (284484)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۱۳
این خانه از پای بست ویران است (284486)
قباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۴۸
پاي بست مشكلي نداره داداش من!
مشكل استفاده ناشيانه امثال ما از دموكراسيه . يادت نره احمدي نژاد با شعار دزدگير از همين مردم " راي " مي گرفت .
الكي همه چيز رو گردن پاي بست نندازيد (284527)
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۱:۵۱
در سال 84 وقتی بخشی از تحصیل کردگان و دانشجویان با صندوق رای قهر می کنند; وقتی آقای خاتمی در 4 سال دوم ریاست شان مدام عقب نشینی می کنند و حتا حاضر نمی شوند رهبری اصلاحات را بپذیرند ; وقتی اصلاح طلبان با چند نامزد وارد انتخابات سال 84 می شوند و... ; وقتی این همه اشتباهات جبران ناپذیر از سوی مردان و زنان سیاسی و تحصیل کردگان این کشور انجام می گیرد, از مردم عادی چگونه می توان انتظار داشت که اشتباه نکنند و یا فریب نخورند...؟! (284703)
شرمنده!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۱۶
خدایا کیا داشتند بر ما حکومت میکردند.... (284490)
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۱۶
من از روییدن خاک سر دیوار دانستم

که نا کس ،کس نمگردد بدین بالا نشستن ها (284491)
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۰۱
خاک نه خار عزیر (284541)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۴۷
من از روئیدن خار سر دیوار اموختم که ناکس ، کس نمی گردد از این بالا نشینی ها (284654)
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۱۶
جنگ . ..، زيباترين چيزي هست كه مردم مظلوم مي تونن تماشا كنن
واقعا دم اونهايي كه 92 انتخابات رو تحريم نكردن گرم .
تنها چيزي كه مي تونه ما رو به خواسته هامون برسونه پافشاري روي اونهاست
ديگه كاشكي 84 تكرار نشه چه از طرف مردم چه از طرف اصلاح طلبهاي بي برنامه (284492)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۱۹
((و این جدیت در کار از نگاه منصف نمایندگان محترم وقت مجلس شورای اسلامی پنهان نماند و در نا مه‌ای به امضاء 211 نفر تقدیر خود را از انتصاب شما اعلام نمودند.)) (284497)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۰۲
اگه به من هم یک میلیارد و دویست میلیون می دادند 211 تا نامه برات می دادم!!!! (284542)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۲۱
یاااااااااااااااااااااااااااااا خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!! (284499)
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۲۲
کدام افشاگری بهار عزیز ؟!
این نامه نشان میدهد که علیرغم اینهمه جنجال و هیاهو و تهمت ، این پرونده کوچکترین ارتباطی با دولت دهم و شخص احمدی نژاد ندارد . کدام عقل سلیم و منطق قبول میکند که عملکرد چندین ساله یک دولت بپای مصالح شخصی قربانی شود ؟ مسائلی هم که مطرح کرده اند وجود آنها در هر مجموعه ای از جمله مجموعه دولت طبیعی بوده و مسئله غیر عادی نمیباشد . انشالله که با رسیدگی کامل به این پرونده و مشخص شدن تمام افراد دخیل در آن حق به حقدار برسد. (284500)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۰۶
پس جریان این سه قاضی که به احمدی گفتند چی میشه؟ پس اون اقا که گفت خلافی ثابت شود من نالایق هستم چی شد؟ پسر جون از رو بزوید دیگه (284552)
امیررضا
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۲۳
با ادب ... ! مگه پرونده ای تشکیل شده بود و آن سه قاضی ، قضات پرونده ایشون بودند ؟! اگه اینجوریه چرا علیرغم اینهمه تذکر به روحانی بابت انتخاب زنگنه ، ایشون سفارشات را رد و کار خودش را کرد ؟! شما در قانون از اصلی بنام اصل برائت خبر دارید ؟ رحیمی در سال 88 یکی از مسئولان عالیرتبه کشور و بدون هیچ سوسابقه و محکومیتی بود ، اگر واقعاً احمدی نژاد مقصره ، چرا آنزمان قوه قضائیه ، وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی و ... کاری نکردند و جلوی انتصاب یک مجرم را نگرفتند ؟؟؟!!! (284665)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۳۷
تو راحت باش! (284566)
سعید1
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۲:۱۹
امیررضا خان مشکل همان وجود عقل سلیم است.عزت زیاد (284609)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۷:۵۹
تو دلواپس نباش وگرنه اختلاصهای شما هم ........... (284635)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۵:۱۸
کور دلان را زمان بسیار باید . . . (284790)
بي وفا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۲۴
حالا اونهايي كه مي گفتن كاش خاتمي نصف شجاعت محمود رو داشت تحويل بگيرن يكيشون زمين خورده بقيه هم دارن لگدش مي زنن
به قول عزيز ايران
اون افراط اين تفريط رو هم مياره (284501)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۲۵
سواد آقاي دكتر را برم: «هرجی نیست» ! حرجي نيست صحيح است، دكتر! (284503)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۳۷
mp3!!!!
همه شون اینجوری اند. (284567)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۵۷
تو از کجا میدونی شاید اشتباه تایپی منتشر کننده بیانیه باشه. (284579)
ف.ن.خ.ل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۲۸
قربانت برم خدا که چگونه ریاکاران و خیانت کاران به ملت ایران را به دست خودشان رسوا کردی. نمردم و این روزها را دیدم. (284506)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۲۹
یه نفر پیدا بشه بگه تو این مملکت چه خبره!!!!!!!!!!!!!!!! (284507)
ابوطالب
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۳۸
شما بگیر بخواب، خبری نیست که شما رو از خواب بخواد بیدار کنه (284649)
محمد
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۲۹
آقای. احمدی نژاد خدا بهت توفیق بده توبه کنی و از اعمال گذشته عذر خواهی کنی....که سرمایه این مملکت و با خودخواهی خودت بر باد دادی...چه طور ميخواي اون دنیا جواب خدا رو بدی.... (284508)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۳۰
رحیمی هم یک قربانی است. مهره ای سوخته که دیگه به درد هیچکس نمی خوره.
سودش رو اونایی کردند که با پول حرام به مجلس رفتند و حالا با پررویی فریاد وا اسلاما سر می دهند و دایه مهربان تر از مادر شده اند.
رحیمی نردبانی بود برای افراطی ها که وقتی به پشت بام رسیدند نردبان را به پایین انداختند. (284509)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۳۹
نه.
ممکنه مهره سوخته باشه، اما قربانی بودنش را نمی پذیرم.باید تاوانی بیش از اینها بده.
خیلی باهاش مماشات کرده اند. اون چه مجازاتیه براش بریدند؟! (284569)
ایرانی
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۳۰
این داستان سر دراز دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (284510)
حيران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۳۲
يك قربانى ديگر .............
خسته نباشى پرزيدنت احمدى نژاد،
پديده ! اى بودى بخدا (284511)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۳۳
در جبهه اصولگرایان که خود را قیم مردم می دانستند بد جوری ابروریزی شده جیک شان در نمیاد .این جبهه دیگر دار فانی را وداع گفته .تسلیت به این مثلا" پاکان .اقایان اگر بار دیگر دم از مردم بزنید مسخره خاص و عام خواهید شد .قیم زورکی انتهای کارش فساد شده و این قیم مثل دزد مال یتیم می ماند .شما همه چیز را از دست دادید .سقوط ازاد >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>زمین خوردید تمام (284512)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۳۵
دلم سوخت براش! (284513)
سعید1
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۲:۲۲
دوست عزیز هیچوقت دلسوزی ها را بی موقع خرج نکنیم.گلستان سعدی پر است از حکایت های نغز که مناسب این احوال است.بخوان که خیلی عبرت آموزند. (284610)
ندانا
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۳۵
آقای رحیمی بفرمایند جابر ابدالی برای رضای خدا این کار را کردند؟ اگر آری چرا ایشان را راهنمایی نکردید همون حوالی بیمارستان محک یا یه خورده پایین تر منازل همون ها که قراره به همین 170 نفر یا برخی از اونا رای بدن اما نون شب نداشتن؟و صدها آدرس دیگه میشد 170 جهیزیه هفت میلیونی تهیه کرد و .... (284514)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۳۸
یک چیز رو مطمئن هستم که درست میگه و اونم اینکه محاکمه ش سیاسیه، چون با وجود فساد اقتصادی اگر دلایل سیاسی نبود، مطمئن هستم محاکمه نمی شد. چون گر حکم شود که فاسد سیاسی گیرند باید در شهر هر آنکه هست گیرند. و البته چه جرمی بالاتر از بی کفایتی و خراب کردن خواسته و ناخواسته زندگی مردم برای تمام اصولگرایان. و یک سوال، انصافا فردی که یک میلیارد و دویست میلیون تومان به 170 نماینده پول می دهد، پولش بدون فساد است؟ در آینده توقعی ندارد؟ این ها مرسومه؟ خوبه دلسوزان و دلواپسان و خادمان را بهتر شناختیم. (284516)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۳۸
بله مشخصه به تنهایی که نمیشه فسادبه بار آورد. (284517)
حسن
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۳۹
خدایا . . . ما به کجا میریم (284518)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۴۱
رفتیم، رسیدیم داداش. پیاده شید. (284572)
ماهان
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۳۲
دوست عزیز به همان جایی میرویم که خودمان انتخاب کردیم،
به همان جایی که احساسمان بر عقلمان غلبه کرد و بعد بیست وچند سال از انقلاب باز هم دچار اشتباه بچه گانه شدیم و اثیر عوام فریبی این مرد و کسانی که حمایتش میکرون خوردیم!!!!!!!!! (284644)
رضا
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۴۲
تادیروز ایشان را شایسته رسالت وپیفمبری می دانستید و حالا از پیامبر دروغین ات مغمومی که زیر پایت را خالی کرده واقعآ که... (284519)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۴۳
بخورید و ببرید و بیاشامید......واقعا اینا خیلی پر رو هستن. (284521)
ع.خ.ه.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۴۵
چون پرده بر افتاد....نتومانی ونمن. یوم تبلی سرائر. (284523)
آسو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۴۸
خدا داند (284526)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۴۹
امیدوارم روزی برسد که آبروی نظام در گرو سربلندی ملت باشد نه در سایه کوته اندیشی مدیران (284528)
هاج وواج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۵۰
يه كارگاه توليدى دارم،با ١٠ تا كارگر،چند روز رفتم سفر وقتى برگشتم ديدم ٣٠٠٠ تا محصول خراب توليد كردند وكلى خرابكارى ديگه....
ازشون پرسيدم توروخدا فقط بگين چطور تونستين تواين زمان كم اينهمه خرابكارى كنين !!!!!!!
ازاقاى احمدى نژاد هم همين سوالو دارم ،٨سال زمان زياديه ولى چطور تونستى همه چى رو منهدم كني؟؟؟مسكن مهرت بخوره توفرق سرمن! (284529)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۵۱
پاکترین عنصرهای پاکترین دولت روزگار رخ نمایان می شود .حالا بگو کی بود کی بود من نبودم (284531)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۵۱
دارم حال می کنم از این بازی دو سر باخت برای اصولگرایان...
افتادن به جون همدیگه....
خدایا متشکریم (284532)
23
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۵۵
مجلس هم که داره عقده خودشو سر وزرا با کارت زرد و اینا خالی می کنه. (284533)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۰۵
170 نماینده با پول یک مفسد به مجلس راه یافته اند. این یعنی اکثریت! حالا اون مفسد به برکت سقوط سروروش باید به زندان برود. معلوم است اکثریت مجلس کجایشان میسوزد! (284660)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۵۵
عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید . (284534)
به نام خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۵۵
چرا قانون خدا وگیلی اقازاده ا را محاکم نمیکند (284535)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۴:۴۹
خداوند احمدی نزاد را دوست دارد...... .او کسی است که برای مادر بزرگم که دندان نداشت دندان خربد وهزینه ساخت یک خانه را برایمان داد والان مجبور نیستیم که توی خانه گلی زندگی کنیم.خداوند احمدی نزاد را دوست دارد .اودر سفر دوم برای من کامپیوتر خرید وهزینه ثبت نام در کلاسهای کنکورم رو پرداخت کرد.الان من دانشگاه هستم ومهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت قبول شدم.همیشه برایش دعا میکنم وروزی میرسد که حق معلوم میشود.(ترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر زدی) (284778)
آلامتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۰۳
از سال 84که این بلا نازل شد از خدا رسوا شدن عاملین این
فتنه را میخواستم؛خدا را شکر که بصیرت نداشتم وگرنه چگونه می توانستم با پشیمانی رای دادن به احمدی نژاد کنار بیایم (284545)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۰۴
سلام،
اقای دکتر !؟ محمد رضا رحیمی، کلمه هرج غلط است ، صحیح ان حرج میباشد!
از این غلط دیکته ای که از جناب اقای دکتر و معاون اول ریاست جمهوری،که در واقع،مقام صدراعظمی است،در میگذریم،و چون این خبر در نصفه شب امد روی سایت، فعلا توصیه میکنم که بقول ان شیرین لهجه شیرازی، التماس نکن ! و
امیدوارم که جشن 22 بهمن امسال همراه باشد با توبه نامه و ندامت نامه های دیگر همکاران ان دولت استثنائی،تا ما انقلاب کرده های 35 سال پیش،بدانیم که کارمان درست بوده! (284547)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۴۹
ابوالقاسم جان ظاهرا دکتراش جعلی بود. همون موقع هم از طرف وزارت علوم خودشون اعلام شد و بعدش هم پدیده شون گفت ایرادی نداره از این به بعد بهش دکتر نگین!!! (284655)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۰۵
"شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد"

رحیمی یک قربانی بیش نیست (284549)
تالشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۰۸
ببری مال مسلمان وچومالت ببرند بانگ وفریاد براری که مسلمانی نیست

چون خدا خواهد که پرده کس درد میلش اندر طعنه پاکان برد با آبروی دیگران بازی کردی کمترین سزایش این است باشید تا صبح دولتتان بدمد (284553)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۱۲
اشک تمساح (284555)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۱۶
درود برروح پاک شهید ان که جان دادن تا دست دزدان راا سرمایه های کشور کوتاه کنند امامتاسفانه ...بقیه اش روخودتان حدس بزنید (284558)
پارسا
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۲۷
اینها برای رسیدن به پست و مقام چه تهمتهایی که به رفسنجانی و خاتمی نزدند! (284560)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۲:۵۰
براذر من رفسنجانی رو از خاتمی و اصلاحات رو از کارگزارانی ها جدا کن!!!! (284612)
ستارخان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۳۶
رحیمی با زیرکی تمام ، لایحه دفاعیه خود را از این طریق و توسط رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب منتشر کرد.
آفرین بر این هوش و ذکاوت (284565)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۴۶
عزیزم مردم هوششون خیلی بالاتر از اینهاست. این چه لایحه دفاعی است که حتی یک جمله حقوقی در آن نیست. فقط حرفهای خاله زنکی!!! فراموش نکنیم ایشون به اصطلاح دکتراشون رو در حقوق گرفته اند و با آن دکترای . . .چندین سال در دانشگاه آزاد هیئت علمی بوده اند!!! بیچاره ملتی که بالاترین امور مملکتی اشت توسط اینها اداره میشده!!! (284653)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۳۸
به روح رسول ا... قسم اصلا حال خوشی ندارم با خوندن این افشاگری.
چه خبر بوده توی این 8 سال؟ چی شده که همه دارن زیراب همو میزنن؟؟؟ رییس خودشو میکشه کنار و معاون اولشو تنها میذاره و معاون اول هم شروع میکنه به افشاگری علیه رییس؟! کجا داریم میریم؟ پناه بر خدای بزرگ. پس "رایحه خوش خدمت" ، "مهرورزی" و "دولت نوکر مردمه" چی شد؟ بخدا میخوام گریه کنم برای ایران مظلومم. چی به سر کشورم اومده توی این 8 سال؟؟؟ (284568)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۱۵
اینا که چیزی نیست جناب یعنی چه حال خوشی نداری باید مطالبه ما و شما بازگشت ای پولها به بیت المال باشه. (284584)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۴۰
تیم شما میلونها ایرانی را به خاک سیاه نشاند. امروز درآمد من یک سوم سه سال پیش است و صنعت مملکت رو به قبله! حالا که نوبت به شما رسیده تا اندکی پاسخگو باشید دست به افشاگری می زنید؟ (284571)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۵۴
کی بود ، کی بود؟ من نبودم ...
آخی ، محمود کاری برات نکرد ؟ از بهار محمودم که خبری نیست.دلم میسوزه برات (284574)
حسین - ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۰:۵۶
من برادر جوانی داشتم که دانش آموز بود و چند سال پیش بر اثر اشتباه پزشکی بعد از یک عمل خیلی ساده فوت کرد بعد از فوت او بیمه ایران که آن موقع بیمه های دانش آموزی زیر نظرش بود هیچ خسارتی به ما نداد حتی به شیراز مرکز استان هم رفتم اما باز هیچ خسارتی نداد یکی از کارمندان ساده که دلش به حالمان سوخته بود یواشکی گفت قانونا باید به شما خسارت بدهند ولی ما چون کسی نداشتیم نتوانستیم حقمان را بگیریم ( آنوقت مسئولین ما در بیمه ایران میلیاردها تومان اختلاس می کردند ) شکایشتشان را به خدا می کنیم (284576)
قربان
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۱۱
علی احمدی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بنده وزیر آموزش و پرورش بودم. یک روز آقای رحیمی معاون حقوقی و مجلس وقت رئیس‌جمهور بدون اطلاع قبلی به دفتر من آمد.

من خوشحال شدم که بالاخره کسی از طرف دولت به عضو دولت و وزارتخانه مربوطه سرزده است. بعد از چاق سلامتی‌ها و خوش‌و‌بش‌ها ایشان به من گفت: “پول بده به من تا مجلس را بخرم”. بنده خندیدم و گفتم “منظورتان تعامل با مجلس و حوزه کاری‌تان است؟ بعد از صحبت‌های زیاد رحیمی گفت “نامرد دارم به تو می‌گویم پول بده”. من گفتم اگر پول داشتم که آموزش و پرور (284582)
عبدالعلی غلامزاده بابره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۱۲
رحیمی جان....برو دعا کن که تو چین نیستی وگرنه اعدامت میکردند... (284583)
سالک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۱۶
حالا اون 300 میلیارد دلاری که گم شده چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (284585)
م ر
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۲۳
اشک تتمساح برای جلب تترحم. (284588)
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۰:۳۴
ایشان هیچ حرفی از دو میلیارد و 850 میلیون تومانی که محکوم به رد مال شده نزد !!
(فرار به جلو ومظلوم نمایی) (284685)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۴۵
شکست بزرگ جریان اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری البته که سنگین بود ولی این نامه مثل زلزله ای بیش از پیش قامت این جریان را می شکند چرا که شاهدی برای سکوت این جریان در قبال اشتباهات دولت است. (284594)
هیراد
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۵۳
زمانی که احمدی نژاد برای بار نخست انتخاب شد، گفتم این رو آوردن تا هر کار میخوان بکنن و آخر هم فحش هاش رو احمدی نژاد بشنوه. چون یه وسیله یه بار مصرفه براشون. دقیقا هم همین شد. (284597)
ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۱:۰۱
توهم توطئه از سر تا پاي ما بالا ميره
يعني چي اينو آوردن ؟
تا جايي كه من يادمه همين مردم بهش راي ميدادن (284692)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۵۵
من در تعجبم ازاقای رحیمی،نمیخوادهیچ کدوم ازاتهاماتش رو قبول کنه،بنده خدا اینطوری که قوه قضاییه زیر سوال میره که حکم به جرم بی گناه داده. (284598)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۱:۵۷
محمود که پرونده میساختی همه عمر
دیدی که چگونه معاونت، آبرویت را برد؟؟
خدا جای حق نشسته عزیز برادر و میبینه یه عده همه رو متهم به فتنه میکنن و خودشون دستشون الوده به فساده (284599)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۲:۰۵
بخدا ایران دیگه رییس جمهوری مث احمدی نژاد رو بخودش نخواهد دید
اگر و فقط اگر احمدی نژاد یکهزارم درصد خطا داشت بخداقسم تاالان دودمانشو بر باد میدادند
احمدی نژاد در قلبا جایی دارد و خواهد ماند،،پس سعی نکنید که خرابش کنید
انشاالله رییس جمهور بعدی باز خودش خواهد بود (284602)
املائی
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۲:۱۰
"هرجی نیست" !!! (دکتر جان ، دلبندم !، "حرجی نیست " صحیح است .) (284605)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۲:۱۹
احمدی نژاد برای همیشه تموم شد و تلاش مذبوحانه 5 در صد طرفدارش برای بازگشت نقش بر آب (284608)
ذره ای از مردم
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۳:۰۲
قبلا یادمه در ژاپن اگه از طرف مسئولی مشکل اقتصادی ایجاد می شد خودکشی میکرد،،،..
، نه ما ژاپن ایم نه مسولانمان، ....
جان مادرتون تو رو خدا یک نفر مسولیت به عهده بگیره... خودکشی نکنه، معذرت خواهی نکنه، استفا نده. فقط بگه اره من این کارا رو کردم وو..
وای الان متوجه شدم من اشتباه مسئولیت رو فهمیدم.......، شما ببخشید. (284613)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۳:۰۳
خطاب به اقاي رحيمي :برادر اين مواردي را كه ذكر كردي همون موقع زسانه هاي معاند در روزنامه ها و سايتاشون مي گفتن و اقاي احمدي نژاد چوبشم خورد در ان زمان و الان به دست دوست و دشمن پس با اين كاراتون نمي تونيين كار خودتونو توجيح كونين عدالت براي همه ست چه شما باشين چه رفسنجاني چه خاتمي چه احمدي نژاد وچه مديران ديگر.........ولي باز مي گيم زنده باد احمدي نژاد (284614)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۳:۱۴
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند ؟ .گوییا باور ندارند روز داوری. چنان نقز بازی کند روزگارذ .که بنشاندت پیش آموز گار . (284615)
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۴:۱۵
یاد جملات این دکتر افتادم که میگفت باید فلکشان کرد.دکتر حالا خودت فلک شدی.هرچند که تو قربانی هستی برای آماده سازی افکار مردم تا یکی مثل م. ه رو فلک کنن! (284618)
إيراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۵:۲۶
اقاي رحيمي مگر اين ميليون ها مردم ايران كه با معاونت و همكاري هاي تام وتمام شما به ان معجزه هزاره سوم به خاك سياه نشسته أند وبا ان همه در أمد نفت امروز به نان شب محتاج ند وبرأي مداواي فرزند خود ، هست و نيست زندگي شان را فروخته أند ؛ فرزند وخانواده ندارند خدا از شما وتمام ان هايي كه مردم وكشور را به اين روز انداخته أند نگذرد (284619)
فاطمه
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۶:۲۶
حالا برید دوباره مناظره 88 موسوی و احمدی نژاد رو نگاه کنید انگار موسوی نامه رحیمی رو تو جیبش داشته (284622)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۷:۳۷
باچه رویی بنزین ونان راگران کردند (284631)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۰۴
پایان اصول گرائی نزد افکار عمومی! (284636)
مهتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۱۱
من خیلی وقت بود منتظر همچین خبرایی بودم (284637)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۱۲
به کجا چنین شتابان.الهم عجل لولیک فرج (284638)
‌چ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۱۴
موسوي عزيز همه اين ها رو پيش بيني كرده بود .... حالا خودتون قضاوت كنيد فتنه گر كيه؟!!!!! حالا مجلسي ها يه راهپيمايي تو مجلس راه بندازن و بگن مرگ بر فتنه گر .... البته اگه خودشون سهمي در اين فتنه ندارند !!!!! (284639)
سهند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۱۷
بنده تازه فهمیدم چرا حصر برداشته نمیشه (284640)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۱۹
شما که مهره کوچکی در دوران اقای رییس جمهر نبودید .چرا وقتی گیر میکنید مثل ادمهای کوچیک از گرفتاری های همسر ومادر ورنجوری دختر و.........هزینه میکنید.شهامت داشته باش (284641)
مهدی
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۲۲
خدایاشکرت که پیش بینی های ایت الله هاشمی و مهندس موسوی در مورد این جماعت درست بود و روسیاهی ماند به ذغال (284642)
ع ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۳۲
به خداوندی خدا قسم کاری به این ندارم که کی برده و کی خورده تنها دلیل اینکه این آقا رو راحت زمین زدند یک دلیل بیشتر ندارد و آن کرد بودن آقای رحیمی هست چون همیشه یک کینه قدیمی راجع به کردها در بدنه دولت و مملکت بوده و هست در حالیکه کردها صاحبان اصلی ایرانزمین بوده اند و ما ایرانی هستیم نه خارجی و عرب و ترک (284645)
امیرآقا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۳۴
به به به
عذر بدتر از گناه
اون حاج آقای خیر خودش چلاق بوده که پولش داده شما تخس کنی بین بروبچس
اینم از آقایون نمایندگان پاکدست اصولگرا معلوم نیست وجدانشون رو چجوری رازی کردن که این پولهای بیت المال رو بگیرن و باهاش تبلیغات کنن . . . (284646)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۴۰
آقای رحیمی خودت خوب میدانی که چطوری ا اینجا بالا آمده ای. شما حتی توانایی یک سخنرانی 5 دقیقه ای با استفاده از جملات خودت نداری! شما چه در دوران هاشمی و چه خاتمی و چه احمدی نژاد نان را به نرخ روز خورده ای. احمدی نژاد را تا پیغمیری بالا بردی! این بیانیه شما هم اشک تمساح است و مرا بیاد سخنان مرحوم کردان در روز استیضاح می اندازد که چون منطقی نداشت به مطرح کردن مسائل خانوادگی پرداخت تا ترحم دیگران را برانگیزد! ایکاش آزاده و سربلند زندگی کنیم. (284650)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۴۲
با تمان تفاسیر نکته مهم ریس جمهور تاریخی ماست که انگار مردم نمی دونم چی فرض کرده که سریع همه چیز به زیزش میزنه میگه من نمی دونم چطور تادیروز خط قرمزت بود الان به شما ارتباط نداره ضمنا یک نکته متذکر شوم مردم از محکومیت رحیمی که خیلی جزی ذوق زده نمی شوند بقیه زدیهای عمده بایستس روشود . .. (284651)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۴۳
ايشان در لابلاي نامه مي گويد كه آقاي احمدي نژاد كارهاي خطايي مي كرده و ايشان هم مي فهميده ولي باز هم با ايشان ادامه همكاري داده است مثل دشمنان امام حسين كه مي دانستند حسين حق مي گويد ولي سر ايشان را از تن جدا كردند آيا مي شود گفت كه مقصر فقط يزيد بوده اگر اين جماعت از دور احمدي نژاد دور مي شدند و افشا مي كردند احمدي نژاد خيلي زودتر رفته بود و سر ملت بيخ تا بيخ بريده نمي شد (284652)
حساب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۵۰
اگه دعوای سیاسی بین اصولگرا ها و اصلاح طلب ها نبود الان خیلی ها پول مردم رو خرده بودن یک آبم روش - همین دعوا های سیاسی تو آمریکا باعث میشه کسی نتونه اختلاص کنه . البته اینکه دولت بیاد به کاندید های خودش پول کمک کنه تا رای بیارن مثل رسایی عاقبت کشور همین میشه . (284656)
علی قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۸:۵۶
خداوند جای حق ایستاده و گوینده این جمله را که " پس از رسول اکرم پیامبری بود - نعوذ بالله - جز احمدی نژاد نمی توانست باشد..."در همین دنیا رسوا می کند.
ننگ بر سرسپردگی و مایه گذاشتن از پیامبر برای مردی که حتی ذره ای صداقت را از این دین نفهمید و باید بکشد این همه خفت و خواری!
بی شک این آینه عبرتی برای همه ماست که دین را دستاویز سیاست هایمان قرار ندهیم. (284658)
جمشيد بسم الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۰۹
روزي که جيک جيک مستونت بود به فکر زمستونت نبود (284662)
ماري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۱۹
اخه عزيزان شما چرا اينقدر ساده موضوع را ميبينيد مگه اختلاسش همين قدر بود و بحث همينقدر پول بود ؟ اينكه همه چيزش معلومه كي داده و كي گرفته پس قاضي محترم اين حكم را رو هوا به ايشان داد بابا خيلي چيزاي ديگه بود كه اينقدر با ارفاق و رحمت جمهوري اسلامي تازه اين راي رو گرفت. كه اونا رو نگفت اينقدر ساده به موضوع نگاه نكنيد و اسير زرنگ بازي اين معاون و رئيسش نشين يعني شما با اين حرفاش مجاب شدي كه بيگناه است ولي اون قاضي مجاب نشد و الكي براش اين راي رو داد ؟ (284664)
یا صاحب الزمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۲۴
ظاهرا" نقل شده که روز قیامت هم خطاکاران یکدیگر را عامل به خطا انداختن خود معرفی میکنند ولی هیهات که در دستگاه عدل الهی این ترفندها خریداری ندارد.جواب خسارات به ملت ومملکت وآبروهایی که طی این سالها به ناروا یرده اید چه کسی باید بدهد؟. . . چه شعارها واقداماتی که عده ای به تحریک آنها انجام دادند وباعث هتک حرمت سادات ومومنین شدند وچه خسارتها به ملت و مملکت وعقاید مردم ودین خدا زدند (284666)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۲۶
قربون خودت و بزرگیت برم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا (284667)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۲۹
چی بگم ؟ به نظر من افتاب اصولگراها غروب کرد . دیگه ما دو جریان سیاسی داریم که در واقع یکی هستش اصلاحات + اعتدال . (284668)
لبو فروش
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۳:۳۲
دوست عزیز خوشبین نباش اکثر مراکز انتسابی دست اصولگراهاست!!! (284754)
عزیز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۲۹
سلام.
نمایندگان مجلس با چه مجوزی تمهیدا لازم برای کمک به کاندیداهای اصولگرا از طریق جابر ابدالی فراهم ساختند. آیا این بی طرفی در رقابت بین کاندیداها را نقض نمی کند؟ آیا این دست اندازی به حقوق مردم نیست؟ آیا این مقدمه فتنه نیست؟ چه کسی چنین اجازه ای را به آقای رحیمی و نمایندگان مجلس داده است؟ جابر ابدالی با چه نیتی چنین رقم کلانی را هزینه کرده است؟ فقط برای رضای خدا؟ (284669)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۳۲
اصولگرایان در میان مردم هر روز سرشکسته تر و منزوی تر می شوند (284670)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۳۲
شما ابروي نظام رو برديد. نا اميدي جوانان به نظام را چگونه در پيشگاه خداوند به گردن مي گيريد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (284671)
وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۰۹:۵۵
احمدی بای بای (284675)
taha
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۰:۰۱
من فقط يک سوال دارم: اگر خداى ناکرده يک صدم اين فساد ها و آبرو ريزى ها در زمان سيد محمد خاتمى رخ ميداد با سيد بزرگوار چه ميکردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (284678)
آتش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۰:۰۵
سلام.




بخشی از نامه آقای رحیمی: «آقای احمدی نژاد عزیز!
برای آگاهی ملت شریف ایران و یادآوری مجدد بار دیگر می‌گویم که:
همواره در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، کمیته‌هایی برای برنامه‌ریزی و راهبری امر انتخابات توسط جریانات سیاسی تشکیل می‌گردد. در این راستا برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته‌ای متشکل از برخی چهره‌های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک‌های غیردولتی پشتیبانی مالی شود. در میان افراد کمک کننده فردی به نام جابر ابدالی که از سوی برخی نمایندگان مجلس ... (284679)
اى واى بر من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۰:۰۸
ايشون معاون اول پاکترين و مورد اعتماد ترين دولت بعد انقلاب نيستن احيانا!!! (284680)
حمید
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۰:۱۰
آن روز که از سر تملق احمدی نژاد را پیامبر قرن بیست و یکم معرفی کردی ، برای عزتمندی و زرق و برق دنیا خدا را فراموش کردی و دست به دامن احمدی نژاد شدی و از همان روز شمارش معکوس برای سقوطت آغاز شد . ((وای بر بنده ای که خدا را فراموش کند و دست به دامن بنده خدا شود. )) (284681)
اردوان
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۰:۱۴
آقای رحیمی یادته خطاب به احمدی نژاد گفتی:
"در سوریه یکی از مسلمانان به من گفت که من معتقدم اگر بنا بود بعد از پیامبر، پیامبری دیگر بیاید، آن احمدی نژاد بود. این ابراز احساسات برای ما افتخار بزرگی است و به برکت وجود شما، ما را مورد نوازش و احترام قرار می‌دادند" (284682)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۰:۲۲
وای به روزی که به گندد نمک (284683)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۰:۳۶
عوارض «پاک ترین دولت تاریخ» تازه کم کم داره نمایان می شه!! (284686)
توس آنجلس
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۰:۳۷
قسمت نظرات رفع فیلتر یورونیوز بسته شده به این خاطر اینجا می نویسم:
به نظرم اشتباه می کنید آخه الان چند ماهه که من بدون استفاده از فیلترشکن یا وی پی ان این سایت رو باز می کنم. فکر می کنم در تابستان رفع فیلتر شده. (284687)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۰:۴۲
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر انچه هست گیرند
همه میدونیم فساد تنها مختص دوره احمدی نژاد نبوده و نخواهد بود. (284688)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۱:۲۲
از قدیم گفتن زمستان میرود اما رو سیاهیش به زغال میماند . حالا کو تا رو سیاهان نقابشان کنار برود . (284695)
حسين رضائي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۱:۴۲
سلام نمايندگهن بجاي گير دادن به قدم زدن دكتر ظريف ببينيد چه جوري مملكت را غارت كردند؟ (284698)
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۱:۴۴
اقای احمدی نژاد گفته اند تمامی این اتفاقا برای قبل ار معونت ایشن بوده آیا آقای احمدی نژاد میدانستند؟؟!!اگر میدانستند چرا ایشان را آورده اند و در آخر به ایشان مدال افتخار وخدمت هم دادند؟؟؟ااگر نمیدانستند چرا اعلامیه صادر گردند؟؟؟!!!و چرا خود آقای احمدی «زاد چیزی نگفتند؟؟؟!!!پس معلومه این قضایا بودار است وشخص معاون رئیس جمهور نمیتونند تنهایی این همه کار را انجام دهند در حالی که آقای احمدی نژاد ندادند. (284700)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۱:۴۷
اين دلواپس ها، دكتر ظريف را احضار ميكنن مجلس كه چرا با كري قدم زدي، ولي حرفي از اين همه فساد نميزنن، واقعا اينا نماينده مردمن؟؟؟ (284701)
سیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۱:۴۷
خیلی جالبه طرف طلبکار هم شده! اشکال کار اینه که حکمی که برای ایشون بریده شده خیلی خفیفه درحالیکه اگر در چین این اتفاق افتاده بود طرف اعدام می شد. (284702)
فقیر
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۱:۵۴
ماها پول نداریم نان خالی بخوریم .انوقت شما ها... با اینکه از داعش منتفرم اما کاش یک هفته اینها را دست داعش میدادند. (284705)
بنگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۲:۱۲
قوه قضایی میبایست اسامی نمایندگان مذکور را برای آگاهی مردم و انتخابات آتی منتشر کند. (284711)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۲:۱۵
چرا احمدی نژاد و زندان نمی کنند ، یعنی همه این دزدی ها بدون اطلاع او اتفاق افتاده ؟ (284713)
سجاد
Japan
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۲:۱۷
مجلس دلواپس کجایی؟ (284715)
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۲:۲۶
ازقدیم گفتند چوب خداصدانداره بنازم به این خدابندهاشو توی هم این دنیاقصاص میکنه ولی متاسفانه بعضی ها ازخواب غفلت بیدارنشداند یاخودشون زده اند به خواب (284716)
فرزین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۲:۲۷
نفرین بر شما که حق مردم را فدای هوس و حرص خود کردید. (284717)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۲:۵۴
یک عده اقلیت که بیشتر نهادهای قدرت را در دست داشته اند راحت با بده بستان و انواع رانت به ثروتهای باد آورده ٬ پست و مقام و به مدرکهای تحصیلی بالا رسیده اند چرا سیستم قضایی و دستگاههای نظارتی پرونده این افراد را (حتی نماینده مجلس) سریعا رسیدگی نمی کنه تا حد اقل این افراد فاسد از مقامات دولتی انفصال خدمت گردند. (284725)
اشکان
United Arab Emirates
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۳:۰۰
گمانم جناب رحیمی خودشان هم فراموش کرده اند آن بادمجانهایی را که گاه و بی گاه می چیدند دور قاب احمدی نژاد پدرخوانده و سروش آسمانیشان! (284733)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۳:۱۴
آقا قیمت نماینده هم معلوم شد حدود 7 میلیون تومان
مفت مفت !!!! (284740)
مير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۳:۱۶
واقعا ما با يك پديده روبرو هستيم. (284743)
سیتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۳:۲۰
مرد مومن ! اینقدر بی اراده و تسلیم بودی که قدرت استعفا دادن را هم نداشتی . چطور دانش جعفری وزیر اقتصاد استعفا داد ؟ شما دارید قوه قضائیه مستقل و عادل را زیر سوال می برید . و می گویید پرونده بیمه ا یران را مهندسی معکوس کرده اند شما زمانی که ریس ستاد مبارزه بامفاسد اقتصادی و دیوان محاسبات را داشتید ارتباط مستمری با این قوه داشتید حالا آن را زیر سوال میبرید ؟ (284748)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۳:۳۱
عاقبت دولت قبل مشخص بود .همه عقلای قوم گفتند این دولت ره به کجا می برد. اما متاسفانه به بی بصیرتی متهم شدند.. . . به چه فلاکتی افتاد این دولت کار نا بلد. (284752)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۳:۳۳
داره اشک تمساح میریزه،همشون سرشون توی یه....دزدشب رو به اینا شرف داره (284755)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۴:۰۴
مهم اينه داره يه پولايي با اين حجم تو نظام مقدس اسلامي جابجا ميشه و همش به نام اسلام بي گناه تموم ميشه...همه هم مدعي هستند خادمند...بعداً يه فرهنگي يه پرستار يه آتش نشان يه ..... از جونشم مايه بذاره بازم يه كارمند سادست با يه حقوقي كه اصلاً به خونشم نميرسه چه برسه به يه ماه......انتخابات چرا بايد خرج داشته باشه واستون...همه شما را ميشناسند ..صدا و سيما هم مكان مناسبي واسه رو شدن واقعي شماست...ديگه ستاد چه معني ميده اگه به خودتون ايمان داريد (284763)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۴:۰۵
ازدلواپسان چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (284764)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۴:۴۲
با پول خرید پرسپولیس میشه تا 200 سال نماینده خرید! (284775)
پاپيروس اروميه
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۴:۵۲
دارم فكر مي كنم به اين كه ما سه برادر با مدارك دانشگاهي در يك مغازه اجاره اي و در حالي كه هيچ چيزي متعلق به خودمان نداريم و تنها گناهمان بدنيا امدن در اين دوران بوده است مشغول كتابفروشي هستيم و ساليانه بايد حداقل ٨ ميليون تومان ماليات بپردازيم و هموطنانمان در مجلس و دولت با تخصص و مدارك تحصيلي پايين تر دارن ميلياردها تومان هزينه مي كنند تا وارد مجلس شده . . . د و براي اينكار هم از هيچ كاري دريغ نمي كنند، ايا خودكشي واقعا گناه كبيره ست؟ (284780)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۴:۵۶
آقای احمدی نژاد، براستی نمی‌دانید یا فراموش کرده‌اید که ماجرای این پرونده چیست؟
شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد. یادتان می آید در ماجرای یکشنبه سیاه چقدر اصرار کردم که نکنید و آبرو نبرید و بگذارید از مجاری قانونی، ماجرا پی‌گیری شود.
میخاد بگه کار برادران بوده دیگه............. (284783)
محمد.ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۴:۵۸
با دروود فراوان وآرزوی صبر عظیم برای آقای رحیمی
سخت است و شکی نیس ومن از این اتفاقات و آبروی مردم ریختن خوشحال نمیشوم،اما با مبارزه با فساد موافقم و بسیااااار شادمان
وشما آقای رحیمی بازنده بازی سیاستی که شما جلو افتادی تا دیگران در آرامش زندگی کنند
ولی آقایای رحیمی و آقایان رحیمی،برای افشاگری زمان خاص خودش را انتخاب کنید،تا به اسطوره ای تبدیل شوید ونه به ....
اونجا که سهراب میگه:
چنبشی نیست در این خاموشی،دست ها،پاها در قیر شب است
ا (284785)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۶:۰۲
بهار عزیزم یه تحقیقی کن ببین اون 22 میلیارد دلار کجا رفته؟؟!! بیا در مورد رقمهای خیلی درشت تر صحبت کنیم!! (284810)
بگم محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۶:۲۷
محمودبگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگمممم.این عکسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسو رونشون همه بدم.
محمود که هشت سال آبروی مردم می برد
دیدی که خدا چگونه آبروی محمود برد (284819)
چ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۶:۲۹
حالا يكي به من بگه فتنه گر كيه ؟ !!!!!! كيه ..... كيه .... كيه ..... (284821)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۶:۳۴
چراقبل محكوم چيزي نگفت با دوكلمه بازي كردن مردم را نمي توان شاهد اين خوردن بيت المال و...........اين ها همه نقشه است ، احمدي نژاد يك شخص نيست بلكه يك كشور ، يك ملت است ،يا يك قهرمان دنيا ، قهرمان دنيا......................... احمدي نژاد تنها است ، ويلا ايران امروز جهان را مديريت مي كرد وحتما به حول قوه الهي باورود صاحب عصر اين اتفاق خواهد افتاد . (284824)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۶:۳۷
من قصد توهین و جسارت به اعضای محترم شورای نگهبان را ندارم،اما اعضای محترم شورای نگهبان باید بدانند که آبرو و حیثیت ملت بزرگ ایران چیزی نیست که بشود با آن بازی کرد و ایران و ایرانی را در تمام دنیا سرشکسته کرد!!! امیدوارم اگر روزی احمدی نژاد همچون گذشته گستاخی و پر رویی انجام داد و کاندیدای مجلس و ریاست جمهوری شد شورای نگهبان با برخورد قاطع و ردصلاحیت ایشان اقتدار و وفاداری خود را به مردم نشان دهد (284825)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۶:۵۵
این نامه یک نامه ی از قبل طراحی شده و حساب شده می باشده که تنها هدف از نوشته شدن اون اینه که در اولین نگاه و منظر دید مردم نسبت به رحیمی 180 درجه تغییر کنه در صورتی که اگر آدم یکمی حواسشو جمع کنه متوجه میشه که اقای رحیمی از ایثارگری هایی که اعضای خانوادشون در راه انقلاب انجام دادن به عنوان یه سپر دفاعی استفاده میکنه ولی باید این نکته را متذکر بشیم که اقای رحیمی پسر پیغمبر نیست!!! (284838)
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۷:۰۳
جناب آقای رحیمی ، از اصل موضوع ومحکومیت شما که بعنوان یک نیروی باسابق ازخطه کردستان توانست مدارج عالی حکومتی را طی نمایدجداً متاسف ومتاثرهستم امااگرآن موقع که استاندارکردستان شدید(گوئی فاتح یک جنگ بزرگ چندساله هستید)آنگونه مستکبرانه ومستبدانه عمل نمی کردید وبه دل نوشته هائیکه برای تان فرستاده شدکوچکترین توجه ای می نمودید شایدشرائط کنونی پیش نمی آمد، (284842)