به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۶۸۸۱۵
درخشان تقصیر ندارد، بازیکنان بی‌غیرتند

ملوان فقط 2 برد دارد آن‌هم مقابل پرسپوليس

گروه ورزشي: تيم ملوان انزلي كه در قعر جدول ليگ برتر قرار دارد در 19 بازي اين فصل خود فقط در دو بازي به پيروزي رسيده است كه آن هم در ديدارهاي رفت و برگشت مقابل پرسپوليس تهران بوده است!
ملوان فقط 2 برد دارد آن‌هم مقابل پرسپوليس
در حالي که 10 دقيقه از انتظار خبرنگاران براي حضور حميد درخشان در سالن کنفرانس گذشته بود، عليرضا امامي‌فر وارد سالن شد، با ورود او بين خبرنگاران زمزمه براي ترک سالن در گرفت با اين حال امامي‌فر وقتي از اين تلاش آگاه شد، اعلام کرد شما که شرايط روحي آقاي درخشان را نمي‌ دانيد پس بنشينيد و سوالات تان را بپرسيد.

به گزارش "ورزش سه" از سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی در حالی که قرار بود خبرنگاران سالن را ترک کنند ناگاه گفت‌وگو با امامی‌فر از 10 دقیقه زمان معمول هم گذشت. امامی‌فر درباره مسوولیت بازی گفت: بله من هم قبول دارم که آقای درخشان باید جوابگوی شکست تیم باشند. منطقی هم همین است، اما از نظر روحی نه ایشان و نه آقای عبدی نمی‌ توانستند بیایند و با شما روزنامه نگاران محترم صحبت کنند. بنابراین من آمدم چون من خودم را هم مسوول می‌ دانم و باید جوابگوی شما می‌ بودم.

امامی‌فر درباره بازیکنان جذب شده افزود: این بازیکنان با مسوولیت من جذب نشده اند که من بخواهم در مورد آنها صحبت کنم. امامی‌فر به مجموعه پرسپولیس امیدواری وارونه می‌ دهد که: وضع از این هم بدتر می‌ شود، ما هفته آینده باید به مصاف تیم پدیده برویم که این هفته در تبریز موفق شده تراکتورسازی را 3 ـ 1 ببرد.

خوردبین: پرسپولیس خیلی هم خوب بازی کرد
!
محمود خوردبين عقيده دارد علت شکست پرسپوليس فقط و فقط بدشانسي بوده است.
سرپرست پرسپولیس گفت: علت باخت ما فقط بدشانسی بود. از این بدشانسی بیشتر نمی‌ شود که دروازه‌بان داخل گل نباشد اما شما نتوانید گل بزنید. او ادامه داد: پرسپولیس خیلی هم خوب بازی کرد اما همانطور که گفتم ما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم والا شرایط تیم خوب است و از این هم بهتر می‌ شویم. خوردبین در پاسخ به خبرنگاری که از شکل بازی پرسپولیس انتقاد می‌ کرد هم گفت: شما این بازی را ندیده اید!

در همين حال، بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است که درخشان تقصيري در نتايج ضعيف اين تيم ندارد و بازيکنان بي‌غيرت هستند. مرتضی فنونی‌زاده که برای تماشای دیدار پرسپولیس و ملوان به ورزشگاه آزادی رفته بود پس از شکست یک بر صفر سرخپوشان گفت: فقط باید تاسف خورد. این همه هوادار خونگرم ما به ورزشگاه آمدند و باز هم شکست خوردیم.

وی افزود: پرسپولیس خیلی ضعیف عمل کرد و باید این را بگویم اگر ملوان اکنون 14 امتیاز دارد 6 امتیازش را از ما گرفته و این باعث تاسف است. بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اینکه نقش درخشان در پنجمین شکست متوالی این تیم چقدر است، گفت: درخشان تقصیری ندارد، این بازیکنان هستند که بی‌غیرتند. فنونی‌زاده در پاسخ به این سوال که اگر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود درخشان را اخراج می‌کرد یا نه، خاطرنشان کرد: اگر مدیرعامل بودم تا آخر فصل به درخشان فرصت می‌دادم.

پرسپولیسی های پول دوست بی غیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۳:۴۱
درخشان خسته نباشی خیلی زحمت می کشی ها (288656)
1001
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۳:۴۹
پرسپولیس قهرمان!!!!!!!!!!!!
ههههههههههههههههههههه
44444444444444444444 (288657)
هیراد
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۲:۰۱
خوبه که ۲ دربی آخری که توش برنده داشته رو ما هر دوش رو ۱۰ نفره و توی ۱۰ دقیقه ازتون بردیما. عجب رویی دارین شما استقلالیا. (288677)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۱:۵۵
اگه سرتو بالا کنی بالای سرت اون بالاها سرورت را خواهی دید لنگی . (288720)
ساکت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۱:۵۸
تیمی که پنالتی زدن هم بلد نیست حتی بدتر از تیم کیروش . (288721)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۳:۲۶
پرسپولیس با شکست در برابر تیم صدرنشین ملوان به رده هفتم جدول رفت!!!!!!!
ببخشید از اتاق فرمان اطلاع دادن جدول رو برعکس گرفتم،ملوان تیمه آخره و پرسپولیس دهمه!!!!!هههههههههههههههه (288748)
جواد..
Canada
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۰:۰۸
به نظرتون اگه امام علی می بود که روی یک درهم بیت المال حساس بود. با این همه پولی که حیف و میل می شه، چگونه برخورد می کرد. (288662)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۰:۱۱
صحبت های امامی فر رو بخونید متوجه می شوید که پرسپولیس اینقدر بدبخت شده که یک هفته قبل از پدیده می ترسد (288664)
کامبیز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۳:۴۰
یعنی پدیده رو شما به حساب نمیاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همین پدیده این هفته3-1تراکتورپرادعاروبرد!
من فوتبالی نیستم و زیادهم نظرنمیدم ولی بارآخرت باشه باتیمهای شهرستانی اینجوری صحبت میکنی! (288754)
بسه دیگه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۰:۵۱
درخشان حیا کن پرسپولیس رو رها کن (288670)
پرسش گر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۱:۴۳
احتمالا ملوان درخواست کنه که سالی4 بار با پرسپولیس بازی کنه!!! (288676)
بیکار
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۰۹:۰۳
والا انتظار زیادی از پرسپولیس دارن تیمی که نوروزی کاپیتانشه چه انتظاری میشه ازش داشت؟ بازوبندی که یه عمر شناسنامه های فوتبال ایران و آسیا می بستند حالا کی داره میبنده؟ تو بازی دیشب بازیکنای ملوان برام شناخته شده تربودن تاپرسپولیس معلوم نیست این بازیکنا چطور اومدن تواین تیم درخشان یه دکونی بازکرده هی جیب خودشو پرمیکنه لعنت بربی وجدانایی که این بلا روبرسراین تیم آوردن (288690)
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۲:۲۲
گل بگيرن در اين فوتبالو. بخدا فوتبال ايران بوي لجن ميده. (288730)