به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۲۸۴۴۱
ترکيب استقلال در دربي مشخص شد

حواشي دربي سرخابي پايتخت قبل از آغاز

حواشي دربي سرخابي پايتخت قبل از آغاز
* تيم استقلال با ترکيب زير به مصاف پرسپوليس مي‌رود: سيد مهدي رحمتي، امير حسين صادقي، حنيف عمران زاده، خسرو حيدري، هاشم بيک زاده، ساموئل، آندرانيک تيموريان، پژمان نوري،سياوش اکبرپور،مهرداد اولادي و محمد قاضي
* اسکوربورد ورزشگاه آزادي به مناسب روز هواي پاک« 29 دي ماه» اقدام به پخش شعارهايي کرده است. همچنين از همين طريق تماشاگران به عدم استفاده از سيگار و قليان تشويق شدند. روي اسکوربورد نوشته بود « سيگار و قليان مرگ تدريجي....»
* پخش آهنگ هاي محمد عليزاده، محمد اصفهاني و ساير خوانندگان باعث استقبال تماشاگران شده است.
* 4 انگشتي محصولي که توسط يکي از هواداران استقلال با جنس اسفنج توليد شده در بين طرفدران اين تيم به چشم مي خورد.
*هواداران پرسپوليس بک پرچم تقريبا بزرگ را در دست دارند که روي آن نوشته شده «پرسپوليس ارتش سرخ آسيا».
* مسئولان برگزاري بازي يک دستگاه اتوميبل را براي اهدا به تمشاگري که بليت الکترونيکي تهيه کرده پشت يکي از دروازه ها قرار داده اند.
* تعدادي از تماشاگران استقلال عکس فرهاد مجيدي را روي پيراهن خود زده اند و پرسپوليسي ها نيز عکس هاي علي دايي را در دست دارند.

* در حالي که نزديک به 2 ساعت به برگزاري دربي 78 باقي مانده تيم کوتاه قامتان «کوچولوهاي استقلال و پرسپوليس» وارد زمين و در يک بازي جذاب با گزارش يک گزارشگر مقابل يکديگر به ميدان رفتند.

* تماشاگران دو تيم از برخوردهايي که با آن‌ها شده ناراحت هستند. آن ها مي‌گويند که از ساعت 5 صبح آنها را از خرگوش دره بيرون کرده اند و به آن ها گفته شده بايد بروند بليت بخرند چرا که محل اسکان آنها بايد تبديل به پارکينگ شود! اين تماشاگران بيرون از ورزشگاه مشغول استراحت هستند.