به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۶۹۰۲۰
بلد نیستیم به شیوه دیگری بازی کنیم؛

سیمئونه: شایسته پیروزی بودیم

گروه ورزشی: سرمربی اتلتیکومادرید اعلام کرد که شاگردانش نمی‌دانند چطور به شیوه دیگری بازی کنند.
سیمئونه: شایسته پیروزی بودیم
دیگو پابلو سیمئونه پس از پیروزی چهار بر صفر مقابل رئال مادرید اعلام کرد که شاگردانش شایسته این پیروزی بودند و اظهار داشت: بازیکنان مهم‌ترین بخش مسابقه امشب بودند. ما همان بازی که می‌خواستیم را به نمایش گذاشتیم و همه‌چیز به خوبی پیش رفت. توانایی بازیکنان برای خواندن بازی و انجام دادن کاری که قصد انجامش را داشتند، واقعا عالی بود. تمام مربیان عقاید فراوانی دارند و تفاوت میان همه ما چندان زیاد نیست. مسئله مهم این است که چه کسی این عقاید را به اجرا در می‌آورد و من گروهی از بازیکنان را در اختیار دارم که در انجام این کار بسیار خوب هستند. بدون آنها انجام چنین کاری غیرممکن است.

وی ادامه داد: ما چارچوب‌های خودمان را داریم و اساسا این به آن معنا است که مسابقه به مسابقه پیش می‌رویم. نمی‌دانیم چه طور به شیوه دیگری بازی کنیم. فکر کردن به شیوه متفاوت به درد ما نمی‌خورد. چیزهایی هست که نمی‌توانید تصورش را بکنید اما آنها اتفاق افتادند.سرمربی اتلتیکومادرید خاطرنشان کرد: من تنها به فرصت‌هایی که شاگردانم داشتند، فکر می‌کنم. ما همیشه می‌خواستیم میانه میدان را در اختیار بگیریم. خیلی از توپ‌های سرگردان را حفظ کردیم و مانع از ضدحملات رئالی‌ها شدیم.وی اضافه کرد: ما تلاش کردیم تا بیشتر و سریع‌تر با هم ارتباط داشته باشیم. بیرون گذاشتن رائول، سائول و گامز از ترکیب سخت بود. امروز من فهمیدم که چیزی که به آن نیاز داشتیم به حرکت در آوردن عالی توپ با سرعت بالا است.

تیاگو: جنگندگی از دقیقه اول کلید پیروزی ما بود
تیاگو پس از پیروزی چهار بر صفر شب گذشته مقابل رئال مادرید اظهار داشت: یک فرصت هم به رئال مادرید ندادیم. جنگندگی ما از دقیقه اول کلیدی بود.وی ادامه داد: رئال مادرید شاید از بازی‌هایی که در یک هفته انجام داده بود، خسته بود. بازیکن اتلتیکومادرید خاطرنشان کرد: کلید پیروزی ما در این مسابقه جنگندگی از دقیقه اول بازی بود. ما بسیار قدرتمند بودیم و هواداران از ما حمایت می‌کردند و ما این را نشان دادیم.
مرجع : فارس