به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۷۱۸۳۲

تهران فردا ۶ درجه گرم می‌شود

گروه جامعه: یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران فردا ۶ درجه گرم می‌شود.
امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز بارش باران در سواحل شمال، دامنه‌های البرز، شمال شرق و غرب کشور پیش‌‌بینی شده است که به تدریج از اواسط وقت امروز شاهد کاهش بارندگی در نوار شمالی کشور خواهیم بود.  وی با بیان اینکه بارش باران فردا در مرکز، شمال شرق و جنوب کشور همراه با وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: امروز در مناطق و جاده‌های کوهستانی از جمله فیروزکوه، دماوند، رودهن، البرز و مازندران و گیلان بارش برف پیش‌بینی شده است که در این زمینه توصیه می‌شود مسافران تجهیزات لازم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

*باد و گرد و خاک فردا در جنوب شرق کشور
این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه چهارشنبه و پنج‌شنبه نیز در شرق، جنوب شرق و جنوب کشور بارش باران خواهیم داشت، افزود: چهارشنبه و پنج‌شنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی شده است. نقشینه عنوان کرد: امروز تهران کاهش ابر خواهد داشت و چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمانی صاف و کمی ابری دارد. درواقع به دلیل آفتابی بدون تهران از فردا شاهد گرم‌ شدن این منطقه خواهیم بود و فردا نسبت به امروز 6 درجه سانتی‌گراد گرم‌تر می‌شود.

* تهران تا 5 روز آینده بارانی نمی‌شود
وی با بیان اینکه طی 5 روز آینده بارش باران برای تهران نخواهیم داشت، گفت: باد و گرد و خاک فردا در جنوب شرق و شرق کشور رخ می‌دهد که البته بارش باران در این روز برای این مناطق داریم. همچنین باید بگویم در دماوند و فیروزکوه بارش برف سنگین رخ داده است.