به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۷۶۱۴۱

مانچینی هم پودلسکی را نمی‌خواهد

گروه ورزشی: سرمربی اینتر پس از آن که لوکاس پودلسکی نخستین گلش را برای اینتر به ثمر رساند تاکید کرد او در پایان فصل به آرسنال بازمی‌گردد.
مانچینی هم پودلسکی را نمی‌خواهد
نرآتزوری در آغاز هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا موفق شد در خانه اودینزه به برتری دو بر یک برسد. مائورو ایکاردی (48، پنالتی) و لوکاس پودلسکی (66) برای اینتر گلزنی کردند و آنتونیو دی ناتاله هم در دقیقه 50 تنها گل اودینزه را وارد دروازه حریف کرد. اینتر با این پیروزی 48 امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول رده بندی صعود کرد. اودینزه هم با 38 امتیاز سیزدهم است.

در پایان این دیدار روبرتو مانچینی در نشست خبری حضور یافت و اعلام کرد پودلسکی در پایان فصل با اینتر قرارداد دائمی امضا نمی‌کند و به آرسنال باز می‌گردد. مهاجم آلمانی اینتر در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی از باشگاه آرسنال با امضای قراردادی 6 ماهه به کالچو آمد اما تا پیش از رویارویی با اودینزه هرگز نتوانسته بود برای اینتر گلزنی کند. با این حال اما مانچینی از هواداران اینتر خواست به پودلسکی زمان بدهند تا او بتواند در بازی های باقی مانده خودش را نشان دهد. سرمربی اینتر در این باره گفت: برای پودلسکی خوشحالم که سرانجام توانست برای اینتر گلزنی کند. او گلی بسیار مهمی هم برای ما به ثمر رساند. او در پایان قرارداد قرضی اش به آرسنال باز می‌گردد اما باید بگویم یک بازیکن حرفه ای و بسیار خوب است.

نام مائورو ایکاردی نیز در فهرست گلزنان این دیدار دیده شد تا نرآتروزی بتواند در فرایولی با کمترین اختلاف ممکن موفق به شکست میزبان شود. در این دیدار، مائوریسیو دومیتزی و امانوئل آگیمانگ از زمین مسابقه اخراج شدند تا اودینزه با 9 نفر این بازی را به پایان برساند. مانچینی در این زمینه هم گفت: نمی دانم چرا برخی از بازیکنانم وقتی اودینزه 9 نفره شد، تصمیم گرفتند بازی را جدی تر بگیرند. باید در این خصوص با آنها صحبت کنم زیرا در این زمان ها برخی ها به هیچ وجه خوب فکر نمی کنند. بازیکنان بسیار خوبی در تیمم دارم اما باید بدانند ما همواره باید تمرکز بالایی در جریان بازی داشته باشیم. استفاده کردن از قدرت ذهنی، چیزی است که باید از ابتدا تا پایان بازی وجود داشته باشد. نتوانستیم با زدن گل های زیاد، خیال مان را از پیروزی در این دیدار راحت کنیم. به همین خاطر این امکان وجود داشت با دریافت یک گل دیگر، امتیاز از دست بدهیم. البته زمانی که تعداد بازیکنان دو تیم مساوی بود، ما عملکرد بهتری داشتیم. اودینزه تیم خوبی است اما در هر حال عملکرد برخی از بازیکنانم در نیمه دوم را دوست نداشتم.
مرجع : ایسنا