به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۸۵۶۷۱
افتخار می‌کنم با رای مردم بهترین مربی ایران شدم؛

گل‌محمدی: به استادم، فرکی تبریک می‌گویم!

گروه ورزشی: سرمربی ذوب آهن درباره مراسم برترین‌های فوتبال ایران گفت: خوشحالم که برترین جایزه این مراسم را فردی از تیم ذوب آهن برد و به قاسم حدادی فر، کاپیتان دلسوز تیم تبریک می گویم.
گل‌محمدی: به استادم، فرکی تبریک می‌گویم!

یحیی گل محمدی درباره مراسم برترین بازیکنان لیگ برتر، اظها‌ر کرد: به تمام کسانی که در این مراسم به عنوان برترین انتخاب شده‌اند تبریک می گویم. خوشحالم که بهترین جایزه این مراسم را ما بردیم. بهترین بازیکن سال فو‌تبا‌ل ایران درخشان‌ترین جایزه این مراسم بود که بازیکنی از تیم ذوب آهن به نام قاسم حدادی فر آن را کسب کرد.سرمربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد بسیار خوب حدادی فر در سال گذشته، خاطر‌ نشان کرد: او بازیکنی توانمند و قابل است که در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی و مقام چهارم لیگ برتر تاثیر بالایی در تیم ما داشت. قاسم علاوه بر روند خوبی که در فصل گذشته داشت کاپیتان تیم ما بود و دلسوزانه برای این تیم زحمت کشید.

 

وی همچنین با بیان این که بازیکنان تیمش می‌توانستند جوایز دیگری را کسب کنند، گفت: رشید مظاهری در جمع نامزدهای کسب عنوان دستکش طلایی بود. همچنین باشگاه ذوب آهن که نامزد کسب بهترین باشگاه سال 93 بود می‌توانست این عنوان را کسب کند. ذوب آهن در فصول گذشته دچار بحران‌های زیادی بود، اما سال‌ گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و این مهم مرهون زحمات مدیر کارخانه و باشگاه، اعضای هیات مدیره، بازیکنان و هو‌اد‌ا‌ران بود که ما را تنها نگذاشتند.امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. افراد دیگری هم می‌توانستند جوایزی را کسب کنند. از جمله مهدی رجب زاده که به رغم سن و سال بالا عملکرد بسیار خوبی داشت. کاوه رضایی که از لحاظ گلزنی و آمار پاس گل یکی از مهاجمان خوب بود و می‌توانست در جمع نامزدها قرار بگیرد.

 

سرمربی سبزپوشان اصفهانی درباره انتخاب نشدنش به عنوان برترین مربی سال فو‌تبا‌ل ایران، اظها‌ر کرد: به حسین فرکی به خاطر این انتخاب تبریک می گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم امسال هم با سپاهان نتایج خوبی را به دست بیاورد. همچنین علی منصوریان شایستگی کسب این عنوان را داشت، چرا که تیم او به فینال جام حذفی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و در لیگ هم جایگاه خوبی را به دست آورد.

 

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به انتخاب او به عنوان "برترین مربی سال 93" در نظر سنجی برنامه "90" و انتخاب او از سوی کانون مربیان فو‌تبا‌ل ایران به عنوان بهترین مربی در برنامه سازمان لیگ او انتخاب نشد؟ تاکید کرد: افتخار می‌کنم که با آرای مردمی و با حداکثر آرا به عنوان برترین مربی انتخاب شدم. حالا هم به حسین فرکی بابت این انتخاب تبریک می گویم. او استاد من بوده و زیر نظر او مدت زیادی بازی کرده‌ام.

 

وی در پایان درباره شرایط تیمش در آغاز لیگ پانزدهم نیز ، اظها‌ر کرد: اردوی خوبی را در کمپ فنرباغچه ترکیه برگزار کردیم که در این اردو با دو تیم خوب هم دیدار داشتیم. بعد از آن هم با راه‌آهن یک بازی تدارکاتی انجام دادیم و بعد از با تیم امیدهای ذوب آهن بازی می‌کنیم. در این فصل تغییرات زیادی نداشتیم و با حداقل تغییرات لیگ را آغاز می‌کنیم. دو بازیکن جوان لیگ برتری و دو بازیکن زیر 23 سال از تیم‌های امید به تیم مان اضافه کردیم.

مرجع : ایسنا