به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۸۶۳۹۲

از دیدن شما خوشحالیم خانم ابتکار

گروه جامعه: یکی از هنرمندان حاضر در جشنواره محیطی مازندران با اظهار خوشحالی از بازدید رییس سازمان محیط زیست از آثار هنرمندان این عرصه، گفت: با وجود نگاه ویژه‌ی مسوولان می‌توان کارهای بزرگ‌تری کرد.

 به گزارش ایسنا، فرشته زمانی درباره‌ی سفر معصومه ابتکار به مازندران و بازدید او از آثار هنرمندان محیطی، اظهار کرد: خانم ابتکار با صبر و حوصله از همه‌ی آثار دیدن و با هنرمندان درباره‌ی کارهای‌شان صحبت کرد. همین که رییس سازمان محیط زیست وقت گذاشت و به دیدن این آثار آمد، ما خیلی خوشحال شدیم. او به تأثیر کار هنرمندان محیطی در راستای حل معضلات زیست‌محیطی اشاره و بیان کرد: من و دیگر هنرمندان سال‌هاست با آقای نادعلیان کار می‌کنیم و در این مدت سعی کرده‌ایم از متریال‌های خود طبیعت مثل سنگ و چوب برای کارهای‌مان استفاده کنیم. هنرمندان این عرصه می‌توانند با کارهای‌شان در راستای حل معضلات زیست‌محیطی و مشکلاتی که با آن‌ها در کشور روبه‌رو هستیم، موثر باشند. این هنرمند محیطی همچنین گفت: ما سال‌هاست در زمینه‌ی هنرهای محیطی فعالیت می‌کنیم و مسوولان به‌تازگی به این حوزه توجه کرده‌اند. البته این اتفاق جای خوشحالی دارد.

معصومه ابتکار در سفری که به مازندران داشت بر لزوم تشکیل ستاد واکنش سریع در جنگل و ابلاغ مصوبه‌ای برای حمایت از برنامه‌های مدیریت پسماند تأکید و از آثار هنرمندان محیطی در جنگل‌های نزدیک به روستای پارت‌کلا دیدن کرد.پیش از این نیز هنرمندان بر لزوم همکاری سازمان محیط زیست و سایر سازمان‌های مرتبط با هنر محیطی برای رفع معضلات زیست‌محیطی تأکید کرده بودند.