به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۹۰۱۸۹

کفاشیان از جلسه کی‌روش و خاکپور خبر داد

گروه ورزشی: رییس فدراسیون فوتبال که در اردوی آماده‌سازی تیم امید در هلند حضور پیدا کرده است، گفت: اردوی فوق‌العاده خوب و باکیفیتی بر پا شده که برای تیم امید بی‌سابقه بوده است و تمامی امکانات لازم در دسترس کادر فنی و بازیکنان قرار گرفته است‌.
کفاشیان از جلسه کی‌روش و خاکپور خبر داد
علی کفاشیان گفت: در گذشته همیشه مشکلاتی برای خروج بازیکنان رده سنی امید و مباحث مربوط به بحث سربازی بازیکنان وجود داشت اما در این اردو تمامی بازیکنان مورد نیاز کادر فنی حضور دارند و انسجام و روحیه خوبی بر تیم امید حاکم است. رییس فدراسیون فوتبال درباره محتوای جلسه روز گذشته با کادر فنی تیم امید گفت: در این جلسه برنامه‌ها و نیازهای پیش روی تیم امید از جمله برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی تا زمان مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک مورد بررسی قرار گرفت تا انشاءالله بتوانیم برای فراهم کردن نیازهای این تیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

کفاشیان افزود: یکی دیگر از موضوعات این جلسه بحث هماهنگی و تعامل تیم امید و تیم ملی بزرگسالان بود که قرار شد جلسه‌ای با حضور کی‌روش و خاکپور در تهران برگزار کنیم و هماهنگی لازم را برای برقراری تعامل انجام دهیم تا برای اردوها و مسابقات بعدی مشکلی وجود نداشته باشد. کفاشیان درباره برنامه‌های کاری سفر به اروپا گفت: طبق برنامه عصر امروز با رییس فدراسیون فوتبال هلند دیدار می‌کنیم و فردا نیز دیدار مشابهی با رییس فدراسیون فوتبال آلمان خواهیم داشت. ضمن این که از برخی بخش‌های مختلف فوتبال هلند و آلمان از جمله کمپ‌های تمرینی بازدید خواهیم کرد. البته نشست‌هایی را هم با برخی اسپانسرها خواهیم داشت که برای همکاری با فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرده‌اند.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: خوشبختانه بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌ها فرصت خوبی به وجود آمده تا ارتباط و همکاری دو جانبه‌ای با کشورهای اروپایی از جمله هلند و آلمان داشته باشیم که جزو قدرت‌های برتر فوتبال هستند و قطعا می‌توانند کمک زیادی به رشد و توسعه فوتبال ایران بکنند. کفاشیان در پایان خاطرنشان کرد: برپایی اردوی تیم امید در هلند تجربه خوبی بود تا سایر تیم‌های رده‌های مختلف ملی نیز بتوانند برنامه‌های آماده‌سازی و اردویی مشابهی را در کشورهای اروپایی برگزار کنند و با استفاده از امکانات حرفه‌ای و کمپ‌های با کیفیت برای مسابقاتی که پیش رو دارند، آماده شوند.
مرجع : ایسنا