به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۹۰۲۷۱

افشارزاده: کفاشیان کجای کار است؟

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من نمی دانم کفاشیان کجای کار است اما فدراسیون باید قبل از رای در مورد کرار با باشگاه استقلال صحبت می‌کرد.
افشارزاده: کفاشیان کجای کار است؟
بهرام افشارزاده در مورد اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرده رای محرومیت سه جلسه ای جاسم کرار قطعی است عنوان کرد: فدراسیون تصمیم غیر منطقی گرفته است. کرار سال گذشته خطا کرده و برای سال آینده محروم شده چرا باید این فصل جریمه شامل حالش شود که باشگاه ضرر کند. چرا کمیته استیناف زودتر به این پرونده رسیدگی نکرده که اکنون نتیجه آن گریبان ما را بگیرد؟ اگر از اول گفته بودند این مشکل وجود دارد اصلا کرار را حفظ نمی کردیم. وی افزود: چرا باید یکباره این رای اعلام شود که کادرفنی ما دچار بهم ریختگی شود. فدراسیون باید در راستای تسهیل شدن روند باشگاه داری قدم بردارد نه اینکه با این شرایط و گرانی و وضعیت اقتصادی کار باشگاه ها را دچار اشکال کند. این کارها در جهت تخریب است.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: این کار زدن استقلال است. فدراسیون با این تصمیمی که گرفته عمدا خودش را مقابل هواداران و مردم قرار داده است و خودشان هم باید پاسخگو باشند. آنها که نباید شمشیر دست بگیرند و قتل عام کنند. اصلا اگر خود بازیکن بدون نظر باشگاه درخواست تجدید نظرخواهی داشته نباید باشگاه را مطلع می کردند؟ آقای کفاشیان کجای کار است؟ او به خارج از ایران رفته ولی باید به امور باشگاه ها هم رسیدگی کند. ما که نمی توانیم خودمان را همه گلاویز کنیم. این مسئله نه در شخصیت ما است نه آنها. با این تصمیمی که گرفته شده سیستم کاری ما را بهم ریخته اند.

افشارزاده در مورد ریوالدو و اینکه گفته می شود مبلغ 80 هزار دلار کاملا به خود او نرسیده است گفت: باید همین یکی دو روز تکلیف ریوالدو هم مشخص شود اما نهادهای نظارتی به پرونده ریوالدو ورود کرده اند. خودش می گوید همه پول را نگرفته اما به هر کسی این پول داده شده باید برگردانند.

مدیرعامل استقلال همچنین در مورد حضور کرار در تمرین استقلال قبل از رای کمیته انضباطی و خواسته نظری جویباری به مظلومی برای حضور کرار در تمرین گفت: مظلومی باید از من هم می پرسید. من مدیرعامل باشگاه هستم. کرار خطا کرده بود و باید ابتدا رای کمیته انضباطی او اعلام می شد. خود ما بی جهت به برخی مسائل دامن می زنیم. افشارزاده در پایان در مورد اینکه چرا تا کنون پولی به کادرفنی و کادر پزشکی و تدارکاتی نداده اند گفت: مشکلات مالی کامل برطرف نشده اما این موضوع در دست بررسی است.
مرجع : فارس