به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۹۳۰۰۰

قتل مرد غريبه پيش چشمان همسر

گروه حوادث: مرد ميانسالي كه با همدستي دوستش، يك راننده تاكسي را كشته بود به قصاص محكوم شد.
قتل مرد غريبه پيش چشمان همسر
دهم فروردين سال ٩٠ ماموران پليس در جريان كشف جسد يك مرد در كانال آب در صفادشت قرار گرفتند. با آغاز تحقيقات مشخص شد كه چند روز قبل خانواده مقتول ناپديد‌شدن ناگهاني او را به پليس گزارش داده بودند.
همچنين گزارش پزشكي قانوني نيز نشان داد كه مقتول از سوي عاملان حادثه خفه شده است.   در ادامه مشخص شد قاتل با خودروي تاكسي مقتول به پمپ بنزيني در صفادشت رفته و به خاطر نداشتن پول، مدارك شناسايي خودش را تحويل متصدي پمپ بنزين داده است. ماموران پليس با بررسي مدارك شناسايي اين مرد، متوجه شدند كه او سابقه‌دار است. بنابراين تلاش براي دستگيري اين مرد آغاز شد و در نهايت پس از گذشت سه سال در حالي كه متهم به خاطر سرقت مسلحانه به زندان افتاده بود، همراه همدستش شناسايي شد.
 
او در بازجويي‌ها با اعتراف به قتل به ماموران گفت: با دوستم مقتول را كشتيم، چون او به همسرم نظر خوبي نداشت و مي‌خواست مرا هم به قتل برساند. همسرم درخواست طلاق داده بود و من هم مي‌ترسيدم اگر همسرم را طلاق ندهم مقتول به سراغم بيايد و مرا بكشد.   براي همين روز حادثه با دوستم و همسرم سوار خودروي مقتول شديم و در راه من جلوي چشمان همسرم او را با سيم خفه كردم. وقتي سيم پاره شد، دوستم دست و پاي مقتول را گرفت و من با دست او را خفه كردم و جسدش را به رودخانه انداختم.
 
با اعتراف اين مرد همدست او هم دستگير شد ولي گفت كه در قتل هيچ نقشي نداشته و به اجبار متهم تنها شاهد قتل بوده است. با اين اظهارات پرونده اين دو متهم براي رسيدگي به شعبه ٧١ دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. اين دو نفر صبح ديروز در اين شعبه محاكمه شدند و اظهارات قبلي خود را تكرار كردند. در پايان نيز هيات قضايي متهم رديف اول را به قصاص و متهم رديف دوم را هم به زندان محكوم كردند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران