به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۹۴۴۶۸

تمجید وین رونی از مهاجم خشن چلسی

گروه ورزشی: مهاجم منچستریونایتد از معدود حامیان بازی درگیرانه و خشن دیگو کاستا، مهاجم چلسی است و عنوان کرد فصل گذشته به این بازیکن برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فصل رای داده است.
تمجید وین رونی از مهاجم خشن چلسی

به‌ گزارش ‌دیلی میرر، دیگو کاستا با سبک بازی درگیرانه و خشن خود به بازیکنان منفوری تبدیل شده است. طوری که اغلب با محرومیت و اخراج مواجه می‌شود. با این حال او یک طرفدار ویژه‌ دارد و آن هم وین رونی مهاجم منچستریونایتد است که خودش نیز دست کمی از کاستا ندارد. وین رونی با تمجید از دیگو کاستا درباره این بازیکن گفت: من فصل گذشته او را به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انتخاب کرده‌ام و فکر می‌کنم که او با عملکرد خوبش توانست چلسی را به موفقیت برساند. او در فصلی که زیاد بازی نکرد توانست 20 گل را به ثمر برساند. فکر می‌کنم در این فصل جنگندگی که چلسی در خط حمله‌اش داشته برطرف شده و به نظر من او عامل قهرمانی چلسی بود. کاستا بازیکن فوق‌العاده‌ای است هر چند تا اینجا در این فصل مانند فصل قبل خوب نبوده ، ولی باز هم من او را بازیکن جنگنده و خوبی می دانم که برای هر توپ تلاش می‌کند. فو‌تبا‌ل همین است. فو‌تبا‌ل بازی درگیرانه ای است و نباید انتظار غیر از این را از کاستا داشت. انتظاراتی که از کاستا می‌رود طبیعی است. او بازی خودش را انجام می‌دهد و نباید گله ای از شود. جنگندگی در خون اوست و با آن بزرگ شده است.

 

دو تیم ‌ملی انگلیس و اسپانیا قرار است در دیداری دوستانه برابر هم به میدان بروند که این دیدار تقابل بازیکنان زیادی از لیگ برتر برابر هم است. تقابل کاستا با بازیکنانی همچون کیهیل هم تیمی او در چلسی و وین رونی منچستریونایتد از نکات جالب این دیدار خواهد بود. مهاجم تیم ‌ملی انگلیس که برترین گلزن "سه شیرها" محسوب می‌شود در ادامه گفت: هاجسون حق دارد که می‌گوید حضور من در تیم ‌ملی تضمین شده نیست. حضور هیچ بازیکنی نباید در تیم ‌ملی قطعی باشد. ما بازیکنان خوب زیادی در تیم انگلیس داریم که نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است و هر کسی باید برای حضور در ترکیب ثابت بجنگند. طبیعی است که همه دوست دارند باز ی کنند من هم همین طور هستم ، ولی باید بدانم که مسائل دیگری نیز دخیل هستند. برای مثال جیمی واردی با عملکرد خوبی که در لستر داشت به تیم ‌ملی دعوت شده است و می‌خواهد اولین حضورش را تجربه کند. من فکر می‌کنم انگلیس بعد از سال‌ها بهترین گروه از مهاجمان را در اختیار دارد که باعث شده کار برای حضور در ترکیب ثابت سخت شود. فراموش نکنید که بازیکنانی مثل ولبک، استوریچ و والکات نیز هستند که مصدوم‌اند و در صورتی که به تیم اضافه شوند قدرت تیم افزایش می یابد.

 

انگلیس معمولا در تورنمنت‌هانمایش ضعیفی دارند و حذف می‌شوند. آنها در تابستان آینده این فرصت را دارند که خودشان را اثبات کنند و بتوانند قهرمان اروپا شوند. رونی در ادامه درباره این موضوع گفت: اکثر بازیکنان تیم ‌ملی انگلیس قابلیت این را دارند که به تنهایی سرنوشت بازی را تغییر دهند. دیگر مثل گذشته فو‌تبا‌ل انگلیس وابسته به یکی دو بازیکن نیست و به همین خاطر فکر می‌کنم که سرمربی تیم ما خوش شانس است که چنین بازیکنانی در اختیار دارد که می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند و عملکرد مثبتی داشته باشند. بگذاریم یورو شروع شود و بعد درباره این ر‌قا‌بت‌ها صحبت کنیم. اکنون زمان زیادی باقی‌ مانده است و فکر می‌کنم که اگر تیم ما آماده باشند و بازیکنان مصدوم نیز برسند یکی از مدعیان قهرمانی این ر‌قا‌بتها لقب بگیرد.

 

رونی تنها کسی نبود که قبل از این دیدار از کاستا تمجید کرد ،‌ بلکه روی هاجسون، سرمربی تیم ‌ملی انگلیس نیز به تمجید از این بازیکن پرداخت. این مربی درباره دیگو کاستا نیز گفت: او بازیکن خطرناکی است و کوچکترین غفلت از او باعث می‌شود که ما جریمه شویم. به بازیکنان گفته‌ام که کاملا مراقب کاستا باشند. او فصل گذشته بازیکن بسیار بسیار مهمی برای چلسی بود و به نظر من یکی از مهاجمان زهردار و خطرناکی است. کاستا بسیار جنگنده است ، ولی ما بازیکنانی در اختیار داریم که بتوانند او را مهار کنند. خیلی از بازیکنانم با سطح بازی کاستا آشنایی دارند و می‌توانند آن را کاملا مهار کنند.

مرجع : ایسنا