به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۹۴۶۴۲

تازه‌ترین خبراز جدیدترین اثراسکورسیزی

گروه فرهنگی: تصاویر جدید منتشر شده از «سکوت» جزئیات تازه‌ای از این فیلم سینمایی را آشکار کرده است.
تازه‌ترین خبراز جدیدترین اثراسکورسیزی
با گذشت تنها دو سال از «گرگ وال استریت» آخرین ساخته سینمایی مارتین اسکورسیزی، علاقه‌مندان به آثار ادبی بی‌صبرانه منتظر فیلم سینمایی جدید وی هستند.
 «سکوت» درامی تاریخی درباره تقدیر و مذهب است که به تازگی تصویری از لیام نسون بازیگر نقش اصلی آن منتشر شده است.  در این تصویر نسون بسیار ژولیده و ضعیف دیده می‌شود و طبق گفته‌هایش برای ایفای نقش خود حدود 10 کیلوگرم وزن کم کرده است.  فیلم سینمایی «سکوت» برگرفته از رمان شوسا کواندو در سال 1966 است که حول محور شخصیتی به نام «پدر رودریگز» می‌چرخد. اندرو گارفیلد بازیگر نقش «مرد عنکبوتی» هنرپیشگی نقش پدر رودریگز را بر عهده دارد.
 
ساخت این فیلم حدود 23 سال برای اسکورسیزی زمان در برگرفته اما طبق صحبت‌های نسون فیلم فوق قطعا به یادماندنی و بسیار ارزشمند خواهد بود.تمامی قسمت‌های فیلم «سکوت» در لوکیشن‌های مختلف در تایپه فیلمبرداری شده و با این که هنوز تاریخ اکران قطعی برای آن مشخص نشده، خبرهایی از اکران آن در مراسم افتتاحیه جشنواره کن سال 2016 میلادی به گوش می‌رسد.
 مارتین اسکورسیزی، کارگردان، بازیگر و فیلمنامه‌نویس ایتالیایی- آمریکایی است که بنا بر عقیده بسیاری بهترین کارگردان زنده و معاصر دنیا پس از جنگ جهانی دوم تا کنون و یکی از سه کارگردان برتر تاریخ سینمای جهان است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران