به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۹۵۹۱۳
سنگربان یوونتوس می‌گوید

بوفون: هدفمان پنجم شدن در کالچو نیست

گروه ورزشی: سنگربان یوونتوس می‌گوید قرار گرفتن در رده پنجم جدول، هدف او و هم تیمی‌هایش نیست و فقط به قهرمانی می‌اندیشند.
بوفون: هدفمان پنجم شدن در کالچو نیست
یوونتوس رفته رفته خودش را به صدر جدول رده بندی سری A نزدیک می‌کند. این تیم در آغاز هفته پانزدهم، پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و در خانه لاتزیو با دو گل به پیروزی رسید تا با تفاضل گل کمتر نسبت به رم، موقتا در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.جانلوییجی بوفون بعد از این پیروزی گفت: در هفته‌های نخست، امتیازات زیادی را از دست دادیم و به همین خاطر، در شرایط بسیار بدی قرار گرفتیم. دیگر فرصتی برای اشتباه و امتیاز از دست دادن نداریم و باید نهایت تلاش‌مان را به کار بگیریم تا به صدر جدول رده بندی برسیم.

 

او ادامه داد: قرار گرفتن در رده پنجم جدول رده بندی چیزی نیست که به دنبال آن باشیم. هدف ما صدرنشینی و قهرمانی است و باید برای رسیدن به آن بجنگیم. نباید به نتایج دیگر تیم‌ها توجه کنیم، بلکه باید تلاش کنیم تا به این روند صعودی ادامه دهیم.کاپیتان یووه در پایان سخنانش هم اظهار کرد: یوونتوس مرحله جدیدی را شروع کرده است. هم از نظر عملکرد کیفی و هم از نظر کسب نتیجه، وارد مرحله جدیدی شدیم. در پنج بازی اخیر، پیروز از میدان خارج شدیم و اکنون دیگر به جمع مدعیان پیوسته‌ایم. بازی برابر لاتزیو به هیچ وجه آسان نبود. بسیار خوشحالم که در این دیدار هم موفق شدیم پیروز از میدان خارج شویم. سه امتیاز این بازی حیاتی بود و خوشبختانه به آن دست یافتیم.

مرجع : ایسنا