به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۱
 
۱۰۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : ۲۱۸۲۳
افراطيون، صداوسيما را همچنان در تصرف دارند

مسوول اقدام تحريك‌آميز اخير تلویزیون کیست؟

گروه سياسي: به نظر مي‌رسيد با رفتن احمدي‌نژاد و آمدن روحاني، شيوه صدا و سيماي انحصاري كشور هم تغييري كند و به خصوص مديران اين رسانه به اصطلاح ملي كه حاصل وارونه و منفي افراطشان از سال 88 تا 92 را در نتيجه آراي مردم در 24 خردادماه ديدند و تو دهني محكمي نثارشان آمد، اندكي شرمسار شده و به قول عوام از خر شيطان افراطي‌گري و انحصارطلبي پايين آيند.
مسوول اقدام تحريك‌آميز اخير تلویزیون کیست؟
اما ظاهرا سند ششدانگ اين تشكيلات به اصطلاح ملي!، به نام يك باند افراطي شكست خورده و عصباني از مردم، خورده كه گاه و بيگاه شرمسارانه اما وقيحانه نيشي به جامعه مي‌زنند و دوباره در اندرون رازآلود خود مي‌خزند. در همين زمينه سايت انصاف‌نيوز، در گزارشي نوشت: شنبه 25 آبان ماه، چند گزارش خبری بر روی آنتن‏‌های شبکه‏‌های تلویزیون ملی رفت که بسیاری را شگفت‌زده کرد. پس از مدت‏ها «تغییر مشی نسبی» رسانه‌ی ملی از مقطع انتخابات 24 خرداد 92، گزارشی ساخته شده‌ی به شدت جناحی با ادبیات افراطیون درباره‌ی اتفاقات ناگوار سال 88 در تمام شبکه‌هاي خبری صداوسیما به نمایش درآمد که گویی تخریب زحمات جمهوری اسلامی در ماه‌هاي گذشته را هدف قرار داده بود تا کام شیرین بخش‌هایی از مردم را در صدمین روز از فعالیت دولت جدید تلخ کند.

پس از انتشار این گزارش ها و بروز واکنش‎‏های بسیاری نسبت به آن، کدورت‏‌های حوادث سال 1388 که کم‏‌کم به فراموشی سپرده شده بود بار دیگر سر باز زد و بسیاری که روابط دوستی خود را در عین اختلاف نظر درباره‌ي حوادث 1388 به واسطه‌ي انتخابات 24 خرداد امسال دوباره ترمیم کرده‏ بودند با پخش این گزارش بار دیگر اختلافات میان مردم زنده و آن روزها به یاد آورده شد.

اقدام رسانه‌ي ملی در شرایطی صورت گرفت که در کنار امید «همه»ی جامعه به عملکرد دولت جدید، مسوولان کشور به انتظار «بخشی» از جامعه نیز توجه کرده و به گفته فرزندان میرحسین موسوی، ملاقات آنها با والدین خود منظم شده و در شرایط بهتری نسبت به ماقبل آن انجام می‏‌شود؛ همچنین شورای عالی امنیت ملی و وزارت اطلاعات نیز تلویحا مسوولیت حصر را بر عهده گرفته‏‌اند و در مواردی از ایجاد شرایط رفع آن سخن گفته‏‌اند. اما سوالاتی از روی انصاف و حمایت از منافع ملی است که برای بسیاری وجود دارد:

آیا کارشناسان رسانه‌ي ملی، برای تهیه و تنظیم چنین گزارشی نظر رهبری و مسوولین مربوطه مانند شورای عالی امنیت ملی و وزرات اطلاعات را جویا شده بودند یا خیر؟ آیا تحریریه‌‏ای که چنین گزارشی خروجی آن بوده از فکری متفاوت از تحریریه‌‏ای است که در سال 1388 گزارش‌‏های خبری تحریک کننده‌ای تنظیم می‌‏کرد که خشم معترضان را دو چندان می‌‏کرد که یکی از دلایل بی‌‏اعتمادی مردم به رسانه‌ي رسمی و گرایش به ماهواره بود؟

آیا چنین مسوولینی ضرر و زیان چنین تصمیماتی هیجانی، غیر کارشناسی و جناحی خود را می‏‌پذیرند؛ عواقبی که برخی از نمایندگان مجلس نیز آن را تذکر داده‏ بودند؟ و آیا مسوولیت تحریک احساسات و عواقب غیر مستقیم چنین عملی مانند بی‌‏اعتمادی (حداقل بخشی از مردم) به رسانه‌ي ملی را بر عهده خواهند گرفت؟

مسوولین رسانه‌ي ملی یا اسناد هماهنگی احتمالی اقدام اخیر با رهبری و شورای عالی امنیت ملی و وزارت اطلاعات را منتشر کنند (هر چند به نظر می‌سد چنین هماهنگی اصلا نشده است)، یا افراد احتمالا خودسری که دست به این کار زده‌اند را معرفی کنند یا فرصت عذرخواهی و توبه نسبت به رفتار خود را در برابر مردم از دست ندهند.

خباز: عده‌ای نانشان در تکرار اتفاقات 88 است


در همين زمينه محمدرضا خباز  به سايت خبري سلام‌نو گفت: همانطور که بار‌ها مسئولین عالی رتبهٔ کشور، به ویژه رهبر معظم انقلاب تاکید فرموند و مردم نیز انتظار دارند بر خلاف گذشته که شرایط پر از تنش بود و کشور با تنش اداره می‌شد، پس از استقرار دولت تدبیر و امید، علاوه بر دستگاه‌هایی که زیر نظر دولت هستند باقی دستگاه‌هایی که در اداره کشور موثرند هم به آرامش در کشور کمک کنند.

این نماینده سابق مجلس گفت: یکی از شرایط بسیار مهمی که امید را دل ایجاد می‌کند و زمینه سرمایه گذاری را برای سرمایه گذار داخلی و خارجی فراهم می‌آورد، امنیت و آرامش در کشور است. بنابراین همهٔ ما این وظیفه را داریم که به نحوی کمک کنیم تا موضوعات اختلافی به حداقل برسد. نباید کسانی که دستی بر کار دارند، بنزین بر آتش اختلاف بریزند و این آتش را مجددا شعله‌ور کنند. دولتی که امروز روی کار آمده، اعلام کرده که با هرگونه افراط و تفریط مخالف است و می‌خواهد ثبات و آرامش را به کشور بازگرداند. تا کی قرار است این بحث‌ها ادامه داشته باشند؟

خباز در خصوص رعایت عدالت تاکید کرد: اگر واقعا شرایطی فراهم بود که دیگران هم چنین امکاناتی داشتند و می‌توانستند نظرات خود را بیان کنند و امکانات دولتی هم در اختیار آن‌ها هم قرار می‌گرفت، چه بسا امکان داشت به عدالت نزدیک شویم. ولی در این شرایط عدهٔ زیادی را متهم کردن و در ‌‌‌نهایت زمینه اختلاف و ناراحتی مردم را فراهم نمودن هنر نیست. پرداختن به مسائل قدیمی که می‌دانیم عدهٔ زیادی را در داخل کشور مورد رنجش قرار می‌دهد، کار پسندیده‌ای نیست.

نماینده سابق 7 دوره مجلس در پاسخ به سوالی درباره اثرات این اقدامات صدا و سیما اذعان داشت: اثرات منفی این رفتار‌ها از جانب برخی دستگاه‌ها این است که آن آرامشی که باید در کشور وجود داشته باشد را از بین می‌برد و همچنان در ذهن این مسئله عنوان می‌شود که همچنان قرار است بر طبل جنگ کوبیده شود. وی در پایان تاکید کرد: از تکرار وقایع سال ۸۸ تنها کسانی سود می‌برند که نانشان در دعواست و می‌دانند اگر آرامش به وجود آید، جایگاهی را در کشور نخواهند داشت و در این میان تنها ضررش را کشور و مردم می‌برد.

سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۳:۴۹
نان به نرخ روز میخورن. اگه وازه فتنه رو حذف کنن خیلی ها فاتحشون خوندس اما این سوء استفاده کردن از وقایع از زمان صدر اسلام چه تا امروز کار غیرانسانی است واقعا نمیدونم اینا به حرفای خودشون معتقدن ؟ یا منافعشون حکم میکنه؟ آخه اکثرن روحانین و باید صرف نظر از منافع رفتار کنن. برای صدا و سیما هم متاسفم که آلت دست عده ای افراطی شده (172392)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۴۲
به خدا مطالب بهار رو می خونم خندم می گیره ، که چطوری یعد از اون افتضاح هنوز طلبکارانه حرف می زنن ، البته حق دارین خودتون رو جمع و جور کنید ، مقصر اصلی این تحریک ها کسی نیست جز موسوی ، کروبی ، خاتمی و دیگر افراطیون که آن حوادث شرمگین را بوجود آوردند... (172533)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۴۸
توکه خدا را قسم خوردی بدان که خدا در جای حق است و با عوامفریبی ها و وارونه جلوه دادن حقایق ودروغگوئی و ... تو و اربابانت هرگز گول نخواهد خورد خودتان هم می دانید که چه بر سر این ملت آورده اید و چونکه قدرت شیرین است بر آن تکیه زده و با در اختیار گرفتن قانون به هیچ عنوان حاضر به ترک و برگرداندن آن به ملت نمی باشید اعتقادی هم به معاد وروز جزا ندارید که لا اقل قدری خد ترسی در وجودتان باشد تا اینگونه و بی محابا به کسی که دستان وزبانش را بسته اید تهمت وافترا نزنید . (172628)
بی نقاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۰۰
متاسفانه اشتباهی مثبت دادم .امثال شما اصلا لیاقت ندارن درمورد حرفاشون کسی وقت بذاره چیزی تایپ کنه ... (172641)
نافرمانی مدنی و ...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۴۰
بگو جواب نداریم ، سوال من اینه آیا کسانی که تخلف مدنی کردن و انهمه زیان معنوی و مادی به کشور وارد کردن محرک واقعی هستند یا کسانی که به جزء واقعیت چیزی را پخش نکردن ؟ همه تحریکات به جناح تندرو و نافرمان اصلاح طلب بر می گرده... خودتون بهتر می دونید... (172821)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۵۴
اتفاقاً ما بدون حمل صلاح اجتماع کردیم که درست عین قانون اساسیه (173023)
بهار آمریکایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۰۳
من چند نظر نوشتم هیچکدوم را چاپ نکرد

جالبه اونطرف هرچی دوست دارن میگن ولی ما باید حرفهامون کوتاه باشه و بی دلیل تا چاپ بشه

چون اگر دلیل بیاریم احتمال داره نظرات خیلی ها برگرده (172710)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۱۴
اولا نظرات اینجا چاپ شدنی نیست!!!بلکه نظرات نمایش داده میشن!!
دوما الکی دروغ نگو.
سوما نظری که حاوی توهین است نباید نمایش داده بشه
چهارما اینجا بهارنیوزه،همه نظرات را نمایش میدن اگه تو سایت انتخاب مینوشتی بهت حق میدادم (172915)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۱۸
هموطن من آدم سیاسی نیستم ولی ازمرگ ،بیماری،....ومشکلات هر انسانی ناراحت می شوم.وقایع 88 برای هر انسانی دردناک است چرا صدا وسیما ان روزهای تلخ را یادآوری می کند؟تازه یک طرفه به قاضی می رود. حالا این وسط یک عده برای منافع خودشان هر کاری را انجام می دهند به کنار.در آن ایام جوانانی قلع وقمع شدند حالا به هر طریقی یا زندان یا محروم شدن ازتحصیل و....همه ی اینها باید برای هر انسانی ناراحت کننده است.امیدوارم حضرت مهدی زودتر بیاید وبه همه ی انسانها کمک کند آمین (172726)
پیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۰۳
خدا شفا عنایت فرمایند! (172968)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۴۸
برو کیهان بخون تا گریت بگیره !! سلام گرم 19 میلیون رای روحانی به حاجی آقا رفسنجانی.... عاشقتم حاجی - تا زنده ام هر کسی رو که حاجی آقا تایید کنه، بهش رای میدم . (172890)
دقیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۰۰
دو تا نکته:
1- اگه بخوان تمام کسایی که تو فتنه بودنو محاکمه کنن نصف مردم و نماینده هایی که بعد از اون تظاهرات گفتن کی بودکی بودمن نبودم رو هم محاکمه کنن..
2-اتفاقا وقتی دقت میکنیم به وضوح معلوم بود که پشت اونها هاشمی بود که به راحتی خودش و بچه هاش رو کشید کنار و.... (173029)
مشدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۲۴
ازصداوسیمای احمدی نجات تقاضا می کنم فیلم "بای سیکل ران رو مثل مستند 88
درهمان ساعت پخش کنه ونظر مردم رو بخوادالبته اگه ازطبعاتش نمی ترسه (172930)
پیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۰۲
من به تعداد منفیها به مثبتها خنده ام گرفت و کیف کردم! (172967)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۴۲
این یک واقعیته که بیست و چندتا شبکه صدا وسیما توان مقابله با منوتو و جم رو نداره
حالا بی بی سی به کنار که بینندش داخل ایران میلیونیه چرا؟چون حداقل هرچی اتفاق میفته رو میگه اینو وقتی فهمیدم که احمدی نژاد روز یکشنبه معروف اون کارو تو مجلس کرد اما صداوسیما یک کلمه حرف نزد،منم توبه کردم از نگاه کردن به چنین دیکتاتورهایی (172570)
پیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۰۵
وقتی واقیعت را میشنوم یا می بینم چقدر خوشحال میشوم! احسن بر شما (172970)
معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۳۲
پ نه پ فکر کردین گندی که به مملکت زدینو فراموش می کنیم
کروبی و موسوی باید به سزای عملشون برسند
مرگ بر منافق (172618)
جمشیدی
Netherlands
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۳:۴۹
چرا نمایندگان واقعی ملت در مجلس امثال دکتر توکلی،مطهری،پزشکیان،تاجگردون بقیه دربرابر این توهینهای مرتب صداوسیما به مردم ساکتند؟چرا دولت ساکته؟این نمیشه که این رسانه که از پول ملت اداره میشه صبح تاشب به ملت توهین کنه بدون اینکه اعتراض خاصی بهش بشه.واقعا باعث تاسفه (172393)
یکی از تحریمیهای انتخابات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۵۲
جمشیدی جان اینجوری نگو!الان این طرفدارای روحانی میریزن رو سرت که اخه به دولت چه ربطی داره ! خب دولتی که توانایی یک تذکر هم به تلویزیون مملکت نداره چرا مردم رو با وعده وعید به رای دادن به خودش ترغیب کرد؟! من که سالهاست از بعد از دوره اصلاحات فهمیدم رای مردم هیچ ارزشی نداره و اونهایی که همیشه هستن کار خودشونو خواهند کرد (172546)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۴۶
آقای تحریمی با بخش آخر حرفهات موافقم،اما عدم حضور منوتو تو 84 باعث شد فاجعه ای به نام احمدی نژاد ظهور کنه
با رأی دادن یا ندادن تو هیچی ازت کم نمیشه،اینکه برای انتخابات مفاهیم دیگه ای میدن از جمله اینکه هرکس مثلاً تو انتخابات مجلس رأی شرکت کنه به خوب بودن ما رأی داده نه مبنای حقوقی داره نه اصلاً درسته.من هم قرار نبود به هیچ وجه تو انتخابات شرکت کنم اما وقتی سید محمد خاتمی بزرگوار دعوت کرد تو ذهنم 2 نفرو مقایسه کردم جلیلی یا روحانی؟ وقتی جلیلی رو تصور کردم دیدم آینده یه چیزیه که قابل تصور نیست اما روحانی به نسبت آدم بهتریه،بهت بعنوان برادر توصیه میکنم حق انتخاب رو نگیر از خودت تا امثال حداد عادل که نیم درصد تو کل کشور رأی نداشتن نماینده اول شهر تهران انتخاب نشن (172627)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۳۰
نه عزيزم اشتباه نکن، 84 هم عليه السلام نبود، همون 84 هم پر از حرف و حديث بود! دقيقا" 88 رو از روي 84 کپي پيست کردن. (172750)
مشدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۳۳
افرادی مثل شما دوست دارن یواش یواش غرق بشن اما برای یکبار هم شده عملیات
انتحارسیاسی لازم بود که بعضی ظاهراصلاح طلب ازخواب بیدار بشن شماهم ازخواب بیدار بشین بد نیست زوربزنیم دوم خرداده 86شده (172939)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۰۰
برو بابا
من تحریمی های انتخابات رو در حد منافقین میدونم
اگر روحانی نبود و جلیلی بود همین الان داشتی واسه حمله ناتو آماده میشدی
و منم احتمالا سربازیم تو حلب بود و داشتم آهنگران گوش میکردم
خیالت هم راحت اگر این حکومت من رو بندازه تا آخر عمر زندان راضی تر هستم تا حکومتهای نظیر افغانستان و عراق که با حمله آمریکا اومده

دوما مگه تو کدوم کشور رای مردم تاثیر کلی داشته؟؟؟

الان این آمریکا هرچی اسرائیل بگه گوش میکنن و زیاد فرقی بین دموکرات و جمهوری خواه نیست // دموکرات تحریم ، جمهوری خواه حمله نظامی ولی هیچوقت با ایران دوست نمیشن و به ضرر اسرائیل کار نمیکنن// (172709)
یکی از تحریمیهای انتخابات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۰۵
ای خدا ما دیگه چقدر بدبختیم که باید از ترس جلیلی به کسه دیگه ای پناه ببریم ! اخه با وجود قالیباف و ولایتی جلیلی میتونست رای بیاره ؟! بابا یه خورده شعور سیاسی خودتونو بالا ببرید در ضمن رهبر جمهوری اسلامی هم ما رو به رسمیت شناخت و گفت اگر به نظام هم اعتقادی ندارید ولی در انتخابات شرکت کنید حالا شما که عددی نیستید ما رو منافق بدونید منافق اونایی هستن که از ترس یک نفر تو بغل یک نفر دیگه میوفتن نه اونایی که با اعتقاد کامل به کسی رای میدن و یا اصلا رای نمیدن من خودم شرکت نکردم ولی کسی رو هم ترغیب نکردم شرکت نکنه تازه میگفتم اگر شرکت هم میکنید به روحانی رای بدید چون تو گزینه های موجود از همه بهتره (172786)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۰۳
البته فکر مکن خیلی زیاد هستید
در کل 15 میلیون رای ندادن که اگر افرادی که تو اون روز سرگرم کارهاشاون بودن مثل بازیاریها یا خانواده های داغدار یا خانواده هایی که مراسم دارن یا کسانی که به مدارکشون دسترسی ندارن رو کم کنیم میشه نهایتا 2 3 میلیون که البته باز هم زیاده

تو کشورهای آمریکا و اروپا درصد مشارکت نزدیم 50 هستش و بالای 50 رو خیلی خوب میدونن
تو ترکیه اگر رای ندی خیلی امکانات ازت گرفته میشه ولی به خدا با اینکه میگن مهرهای رای مهمه من تو جایی جز نیروهای نظامی ندیدم کاری داشته باشن با مهرهای شناسنامه
امثال شما باعث تبدیل شدن ایران به سوریه و مصر میشن
مردم چه راضی چه ناراضی باید تو سرنوشت دخالت کنن
. . . (173168)
بهار جان منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۱۲

. . .
بعدش رای ندیم که چی بشه ؟؟؟ حکومت عوض بشه؟؟؟ همون یه بار که عوض شد واسه هفت پشتمون بسه // فکر کردی اینا برن چی میشه دربهترین حالت 6 -7 سال به وضعیت سوریه گرفتاریم و 20 -30 سال به وضعیت عراق بعد یه سری میان حکومت میکنن مطمئنا از اینها بدتر نباشن بهتر نیستن // درضمن اگر شانس بیاریم این دفعه مملکت رو تجزیه نکنن که بعید میدونم (173180)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۵۸
با قسمت اول حرفهات خیلی مووافقم
آمریکا هم در این حدی که تو میگی نیست ولی راست میگی در کل منافعشون دائمه و با ریاست جمهوری عوض نمیشه (173165)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۵۶
ما هم تورو در حد خوارج نهروان میدونیم (173209)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۲۲
اقاي تحريمي
لطفاً ساكت باش
تمام بدبختي مملكت ير سر توئه
البته اگه شعور داشته بشي بفهمي (172737)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۵:۵۰
واقعا به عنوان یک ایرانی به خودم متاسفم. جنگ و رقابت برای تالان و حراجان کشور بود که موفق شدند و هنوز هم ریشه در بیشه دارند. به قران محمد قسم برای هشت سال گذشته باید 80 سال بسوزیم و تاوان پس بدهیم. ریس جمهوری که از افترا و دروغ و... ابایی نداشت ز حامیانش چه انتظاری دارید؟ دوران هشت ساله محمود دوران چپاول غارت و ترویج بی اعتمادی و انباشت سرمایه های کلان و مفت به برخی افراد محسوب می گردد (172397)
آبتین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۷:۱۶
جالبه توی این برنامه شعری از زهرا رهنورد رو خوندن بر ضد ایشون و موسوی! (172404)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۲۷
آرررررررررررررره دیدم اصلا شاخ در آوردم
اینا دیگه کین!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (172564)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۵۷
واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (173162)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۷:۳۸
خواهشا اينقدر صدا و سيما رو بزرگ نكنيد، رسانه اي كه هم سطح برنامه هاش و هم حتي سطح پيام هاي بازرگانيش در سطح شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان درجه ٣ و ٤ پايين اومده ديگه لايق اين سطح از توجه نيست. (172410)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۵۵
بخدا 400 تومن خرج کردم که صداوسیما رو نبینم
قشنگ بزنین نشنال جئوگرافی رو نگاه کنید با اینا چکار دارید
به قول میرمون اینا یه پدیده ای رو رواج دادن که سفید رو میگن سیاه (172583)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۳۸
صدا و سیمایی که با همه ی بودجه اش از من و تو شکست مفنضحانه خورده که اینقدر براش مقاله نمینویسن (172879)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۷:۴۵
اتفاقا به دلیل سوق یافتن روزافزون مردم به کانال های مستقل و حرفه ای خبری اینجانب از اقدامات صدا و سیما حمایت همه جانبه می کنم. چون ناخواسته موجب ترغیب ملت به پیگری اخبار از منابع بی طرف و در نتیجه گسترش آگاهی آنها می شود! (172411)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۲۶
میشه شما یک کانال خبری بیطرف معرفی کنی که ما اخبار رو از آنجا پیگیری کنیم.چه دلایلی برای حمایت از صداوسیمای میلی میشنویم!!!! (172563)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۵۰
آخه اگه معرفی کنم بهار جون می سانسورتش اینو دیگه باید خودت کشفش کنی! (172631)
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۷:۴۷
چرا بعضی از کلمه فتنه عصبی میشن پیام عاشورا مبارزه با فتنه است (172413)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۳۹
فتنه بزرگ وجود احمدی نزاد در در جایگاه رییس جمهوری بود ، حمابت از فردی که در استانداری و شهرداری همن رفتار راداشته چگونه برای مسئولین نظارت بر ثبت نام قابل توجیه است ، چون می خواستید هاشمی ریی جمهور نشود به هر کسی متوسل شدید؟ مگر پیش بینی های همین افراد به قول شما فتنگر بعد از 2 سال درست از آب در نیامد؟ مگر نگفتند جادوو جنبل می کنند، مگر نگفتند پول نفت را حیف میل کردند مگر نگفتند روابط خارجی را خراب کرده بدتر از این خواهد کرد ؟ حالکه بصیزت سران فتنه روشن شده است باید اعدام شوند؟ اره باید بدون محاکمه اعدام شوند تا شما کاسبان فتنه از نون خوردن نیفتید! در انتخابات مجلس آتی 14 میلیون رای های خاموش نیز به میدان می اید انوقت ببینم این تندروها سوراخ موش زا چند می خرند! (172530)
پیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۱۴
ناشناس عجله کردی چون:همین نه همن،رئیس نه ریی،فتنه گر نه فتنگر،(حالکه) بصیرت نه بصیزت،آره نه اره،را نه زا.خوب گفتی اما اینطوری نه!!! (172984)
فیض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۰۲
کدوم رو میگی
فتنه کیه
من کیم
تو کی هستی (172554)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۱۷
چه ربطی داره که به عاشورا ربطش میدی؟ (172558)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۴۳
چه ربطی داشت به عاشورا که بعضی ها این روز رو برای اعتراض( بخوانید اغتشاش ) انتخاب کردن (172625)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۰۰
تو از اونایی هستی که هرچی بهت بگن قبول میکنی پس میخواستم مستند جوابتو بدم اما فایده نداره (172640)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۲۰
خواهشا انتظار بیجا از روحانی نداشته باشین.این آقا تو اون 8 سال هیچ صدایی ازش درنیمد.حالا روشنفکر شده!!بابا خود هاشمی از وقتی پشت مردم ایستاد4 سال پیش(اونم نه 100%) از 1 چهره منفور تبدیل به محبوب شد...... (172560)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۵۵
امام حسین(ع) صراحتا" اعلام فرمودند برای اصلاح امت جدش قیام فرمودند چرا از اصلاح طلبان می ترسند؟؟؟؟؟ (172582)
سوره بقره // آیات11-13
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۴۱
بابا دلیل خفن

این دو آیه رو بخون به نظرت وصف حال کیه؟؟؟؟

وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُواْ فِى الْأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمِفْسِدُونَ وَلَكِن لَّا يَشْعُرُونَ
هرگاه به منافقان گفته شود در زمين فساد نكنيد، مى‏گويند همانا ما فقط اصلاح گريم. آگاه باشيد كه آنان اهل فسادند ولى نمى‏فهمند.
وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ ءَامِنُواْ كَمَآ ءَامَنَ النَّاسُ قَالُواْ أَنُؤْمِنُ كَمَآ ءَامَنَ السُّفَهَآءُ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهآءُ وَلَكِن لَّا يَعْلَمُونَ
و هرگاه به منافقان گفته شود شما نيز همانند مردم، ايمان بياوريد، (با حالتى از تكبر و غرور) مى‏گويند، آيا ما نيز همانند ساده انديشان و كوته فكران ايمان بياوريم؟ آگاه باشيد كه آنان خودشان كوته فكر و سبك مغزند، ولى نمى‏دانند.

بهار جان آیه قرآن رو هم سانسور میکنی؟؟؟؟؟ (172770)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۵۲
پس منم آیه قرآن میارم
لا اکراه فی الدین
پس حجاب نباید اجباری باشه
بهار آیه قرآن رو سانسور میکنی؟ (173019)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۲۸
این کارت منو یاد ابوموسی اشعری انداخت! عزیزم این کجا و آن کجا؟! (173140)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۱۶
کسی از کلمه ی فتنه عصبانی نمیشه ، عصبانیت از اینه که با بی انصافی تمام ، عده ای که منتقد حکومت بودن رو «فتنه گر» خطاب می کنن اما نگاهی به عملکرد مدعیان دفاع از نظام و انقلاب که اتفاقا بیشترین ضربه ها رو به حیثیت و آبروی حکومت زدن نمی کنن. مسائلی مثل حمله به کوی دانشگاه ، مجتمع سبحان و بسیاری از خانه های مردم ، شکنجه و کشتن معترضان در کهریزک و ... . آیا این رفتارها باعث آبروریزی برای نظام نبوده؟! (172602)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۵۰
فتنه یزید ویزیدیان هستند که با تکیه بر مسند هر آنچه می خواهند انجام میدهند . (172630)
دوستدار هميشگي دكتر احمدي نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۲۸
عزيز من موضوع عاشوراي 88 را جهت هدايت افكار عمومي به سمت خاص عده اي "خاص" كه به هيچ چيزي اعتقاد ندارند رقم زدند و سالهاي سال بايد از آن بهره ببرند!! خداروشكر كه ما هم هميشه پيرو برخي اين فريبها راه رفته ايم وگرنه اصلا دليلي براي ارتباط دادن وقايع آن روز با روز عاشورا دليلي نداره ، بنظر من اگر اهدافي پشت اين اتفاق نبود دليل نداشت كه اين واقعه در روز عاشوار به تصوير كشيده بشه و در روز تقويم شمسي پخش مي شد بايد بدانيد اهداف چيه ، مومن بايد زيرك باشد ديگه هر روز به نحوي عمل مي كنن ، روزي خراب كردن احمدي نژاد ، روزي .... خودتون ميدونين ديگه (172668)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۴۸
دوستدار احمدي نژاد - من اگر روي امثال شما رو داشتم قسطنطنيه رو فتح مي كردم (172776)
ساکت المتکلمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۰۱
پیام عاشورا مبارزه با ظلم و استبداد و جهل است . به ویژه جهل که مسلمانان امروز دنیا با آن درگیرند به خاطر افراط گرایی از یک سو و زیر بار ظلم بودن و قشری گری از سوی دیگر . اگر تندروها و افراطیون دارای تفکر درست و اقتدار اندیشه اند چرا با هر انتقاد کوچک برآشفته و اقدام به کشتار و بگیر و ببند می کنند؟ چرا سراسر این چند سال کارنامه آنها پر از جنایت و خیانت و فساد است؟جواب دهند چرا در این روزگار فرقه های افراطی اسلامی مثل القاعده و طالبان و سلفی ها و وهابی ها و تندروهای داخلی خودمان بیشتر از اینکه به اصطلاح شما! دشن را بکشند مسلمانان را میکشند؟اگر بخواهید همه ی تقصیرها را گردن دشمن بیاندازید پس یا شما!خیلی پپه اید یا دشمن خیلی نیرومند یا تفکرات شما! خیلی جاهلانه است که مقابل دشمن زرت و زرت زمین میخورد و دشمن میتواند این همه فسادو دزدی و روسپی گری و فقر و بی هویتی وکشته ای جاده ای و کشته های سرطانی و آلودگی هوا وتخریب منابع و ... ایجاد کند؟ امان از جهل که ریشه تمام بدبختی هاست و از رواج آن فقط شما!ها سود دنیایی می برید (172784)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۳۰
دین و مناسبت های دینی وسیله سرکوب معترضین و مخالفین شده است. اونایی که منطق دارند از تحریک اعتقادات مردم سوءاستفاده نمیکنند. همونطور که در روز تولد پیغمبر اگر عزیزی از شما بمیرد بجای شادی شیون میکنید در ظهر عاشورا هم اگر پیروزی کسب کنید و یا خبر مسرت بخشی بشنوید شادی میکنید کما اینکه پیروان سید حسن نصرالله در ظهر عاشورا سوت و کف زدند. ننگ بر آنان که دین را افیون توده ها قرار داده اند. (172806)
پیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۰۷
بی ربط است (172972)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۵۹
چون بعضی های دیگه از کلمه فتنه نون می خورن، کاسبی می کنن، دلالی می کنن (173167)
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۰۸
یادمان باشد که حتی اگر قبول کنیم حدود 15 میلیون در 88 به این دو نفر رای دادند باید احترام آرای این 15 میلیون را نگه داریم.
همان 15 میلیون رای در 92 آمدند و روحانی را انتخاب کردند...
کاش رییس صدا و سیما را نیز مردم می توانستند انتخاب کنند...
ملت از تگ گویی و مونولوگ و غیبت گویی آشکار صدا و سیما به تنگ امده است...
این کارهای صدا و سیما و واژگون نشان دادن حوادث باعث رونق شبکه های ماهواره ای در منازل مردم می شود...
جدال بس است ایران را نگذاریم که ویران شود ...
غیر ایرانیها برن بیرون ... (172415)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۱۰
مسئول اقدامات تحریک آمیز صدا وسیما چسبیده های قدرت است که خود را فراتر از قانون می دانند وکسی هم یارای پیگیری ندارد هرچه دلشان بخواهد می گویند و هر عمل قبیحی را انجام می دهند و هیچگونه پاسخگوئی هم ندارند نه از خدا می ترسند و نه از خلق خدا . (172417)
fatemeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۱۲
این اقدام صدا و سیما مصداق بارز تفرقه افکنی و نفرت پراکنی بود. قرار دادن افراد خوش نام وخدوم در کنار آدم کشانی مثل مسعود و مریم رجوی کینه توزانه و خلاف عقل و شرع و قانون است. (172419)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۱۷
نماینده های مجلس که صرفاً عنوان نماینده مردم رو یدک می کشند در نامه ای از این اقدام صدا و سیما تشکر شدید و حدید کردند!! (172420)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۱۹
در هر مملکت اگر قوه قضائیه درستن عمل نماید هیچگاه تخطی از قانون اتفاق نخواهد افتاد ولی در ای مملکت قوه قضائیه بگونه ای عمل می نماید که بنظر می آید تنها مختص عده ای خاص و مانعی برای اکثریت است اقلیت هرتهمت وافترائی وعمل خلافی می خواهند می زنند وانجام می دهند و پاسخگو هم نیستند و لی از آن طرف اکثریتی هستند که برای کار نکرده تاوان می دهند بدون محاکمه زندان می روند و در حصر قرار می گیرند چرا که در چرخه قدرت قرار ندارند . (172421)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۲۵
خدا رحمت کند همه رفته گان شما را و سلامتی به شما برادر عزیز بدهد که چنین با شجاعت حرف دل میلیونها ایرانی را بیان فرمودی اما برادر عزیز این گروه انحصار طلب وتمامیت خواه که با مدیریت هشت ساله خود کشور را به نابودی کشانند وبا نرخ تورم به قول خودشان 42 درصد ورشد اقتصادی منفی5/4 درصد وبه تاراج رفتن منابع گاز ونفت مشترک و....... کشور را تحویل این دولت مظلوم دادند پرو تر ووقیح تر از این حرفها هستند باید به خدا واگذارشان کرد (172424)
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۲۶
صداوسیما همینی که هست هست تا زمانیکه شبکه ها و کانالهای تلویزیونی و رادیویی خصوصی در کشور راه نیفته همین داستان مدام تکرار میشه.
تئوریزه کردن خشونت در جامعه ما و آغاز برخورد با دگراندیشان و بعدازآن با اصلاح طلبان و حالا هم با مردم به تنگ آمده از 8 سال دروغ و سمبل کاری اصلاً از همین صداوسیما شروع شد.زمانی که رئیس آن آقای علی لاریجانی بود.
جالبه که بودجه اش از بیت الماله اونوقت به حدود 20 میلیون رای دهنده به رئیس جمهور و همچنین بخش وسیعی از مردمی که به هردلیلی در انتخابات شرکت نکرده اند توهین می کنه.!!!!!!!!!!!!!!!!
به عبارت بهتر از مردم پول میگیره بعد بهشون فحش هم میده.!!!!!!!!!!!!! واقعاً این دیگه نوبره.!!!!! (172425)
آذرمیدخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۲۸
چه کسی یا چه نهادی باید جلوی صدا و سیما را در پخش چنین گزارشاتی بگیرد ؟
امیدوارم پاسخی داشته باشد؟
چهار سال این گزارشات پخش شد نتیجه اش چه بود؟ انتخابات ریاست جمهور 92 که تودهنی محکمی به صداوسیما و افراطیون بود. (172426)
alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۳۲
واقعا اگه صدا و سیما میتونست تاثیری رو مردم بزاره مردم باید به سعید جلیلی را میدادن (172427)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۳۶
خداشاهده وقتی اون مستند مزخرف رودیدم حالم بدشد چرایه عده زبون نفهم دارن همچنان حرف صد من یه غا ز خودشون رو میزنن مگه اونا در بین همین مردم زندگی نمیکنن چطور یه گوینده دینش روبه دنیا میده .ماکه تا قیام قیامت هیچ کدوم رو نمیبخشیم . (172429)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۳۸
واقعا فکر میکنید چرا صدا و سیما این مستند رو قبل از عاشورا پخش نکرد؟ دلیلش روشنه چون هنوز از همون مردم میترسن (172432)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۰۸
ما از روز اول گفتیم که صدا و سیمای ضرغامی در سال 88 یکی از آتش بیاران معرکه و یکی از عوامل اصلی فتنه بود کسی گوش نکرد و تغییری حاصل نشد و روز به روز از مردم دورتر و به افراطیون فتنه انگیز نزدیک تر شد و هنوز هم همان راه را طی می کند و قصد اصلاح و توبه ندارد (172788)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۴۳
خدا ازشون نگذره . (172434)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۴۴
بنويسيد رسانه ميلي نه ملي. (172435)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۴۴
آره بخدا انصاف رو از دست ندیم بی بی سی ملی تره... (172572)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۲۳
خصوصاً اون روز كه رمز عمليات كودتا رو اعلام كرد (172739)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۳۴
بي بي سي خيلي مليه
اون روزي كه گفت ايران بعد از فروپاشي عثماني به وجود اومد و يك رژيم جعلي است نشون داد كه خيلي ملي و دوست داشتنيه

من موندم اين همه بلاهت رو كجاتون جا ميديد ؟ (172758)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۳۲
بلاهت مال توئه که یه مطلب چرت رو به بی بی سی نسبت میدی و خودت باورت شده (172937)
میلاد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۱۸
راس میگی اما انقد جرأت داشت رئیس بی بی سی و مجریش که اون حرفو زده بود تو برنامه دیده بان اومد و گفت که اشتباه کرده و رسماً معذرت خواهی کرد (172989)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۴۹
این افراطیون تمامیت خواه باز هم تو دهنی از مردم شریف ایران خواهند خورد انشاالله (172437)
davoud
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۵۷
مگه هنوز كسي هست كه برنامه هاي صداوسيما رو تماشا كنه؟! (172441)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۲۲
متأسفانه کسایی تلویزیون تماشا می کنند که ففقط به این رسانه دسترسی دارند و صد افسوس که این جماعت سواد رسانه ای پایینی دارند و حرف صدا و سیما رو با حرف خدا و رسولش و قرآن یکی می دونن (172561)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۰۹
واقعاً شگفت اور تر از صدا و سیما ، اقدام نماینده های عجیب و غریب مجلس بود که از این اقدام وحشتناک حمایت کردند. من به عنوان یک تهیه کننده رادیو تلویزیون به همراه بسیاری از همکاران رسانه ایم این اقدام صدا و سیما و نمایندگان را محکوم می کنیم و انزجار خود را از گزارش دروغ صدا و سیما اعلام می داریم (172907)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۴۲
خداییش من امروز موضوع فیلم ها را شنیدم، از هر کس هم تو اداره سئوال کردم ، کسی نمی دانست (172883)
قرمز پر رنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۸:۵۸
صدا و سیما با گزارش دیشب خود که مروری بر نشست قبلی 1+5 و ایران بود و با حمایت مثلا ضمنی خود از تیم مذاکره کننده، می خواست تا حدودی جبران مافات کند ولی از جایی که این جماعت اصولا با آرامش و آسایش مردم مشکل دارند، در انتهای گزارش با نشان دادن بریده سرمقاله کیهان که در آن ادامه مذاکره را بی فایده خوانده بودند باز هم ثابت کرد که نه تنها ملی نیست بلکه بسیار هم افراطی و جناحی عمل می کند
آخر یکی نیست پاسخ دهد که چرا بعد از پخش بریده های کوتاهی از مصاحبه ظریف فقط باید عنوان "کیهان" در این گزارش نشان داده شود؟ آیا این کار به این معنی نیست که از این همه تشریه فقط حرف کیهانی را می پسندد که خلاف خواسته مردم مطلب می نویسد؟ (172442)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۰۴
ضرغامی و دارودسته رسایی و ذولنور و حسینیان و حسین شریعتمداری . . .
همانها که هاله نور را دیدند اما رای مردم را ندیدند .. همانهایی که سیب زمینی و پول قسمت کردند ا.. همانهایی که می گویند این کشور 70 میلیون نفر خس و خاشاک دارد همانهایی که میگفتند سخنان محمود الهام خداوند هست ... (172443)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۳۳
جناب افراطی!!
اولا هیچکس 70 میلیون نفرو خس و خاشاک ندونسته اینو دیگه همه میدونن
پس به مردم دروغ نگیم!
ثانیا من یه نفرو میشناسم که جلوی نماینده های مردم به مردم به غیراز طرفدارای خودش گفت افراطی و تندرو و یه عذرخوای هم نکرد
اعتدال یعنی این؟
شصت پنج درصدی که سال 88 به احمدی نژاد رای دادن مردم نبودن؟
روحانی که فقط 50 درصد رای گرفت !!!
ولی ما اونو رییس جمهور همه میدونیم
ما مثل شما افراطی نیستیم. (172619)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۱۰
شما اولاً حق ندارید به یک نفر از مردم ایران بگین خس و خاشاک
دوماً وقتی رئیس جمهور شما تو تریبون به مردم نه 70 میلیون من میگم یک نفر گفت خس و خاشاک اون مرجع که بهش صلاحیت داده بود باید سریعاً صلاحیتش رو باطل میکرد
ثالثاً رأی 24 خرداد 38 میلیون بود 18 ساعت شمردن آرا طول کشید
اما رأی چهل میلیونی 6 ساعت سوال برانگیز نیست؟
رابعاً قبل از رأی گیری انتخابات 88 دلایل مستندی بود که جناب احمدی نژاد داره تقلب میکنه نمونه میگم بهت شاید یادت بیاد
روز رأی گیری به تمام نامه های مردمی ریاست جمهوری جواب داده شد یکیش به خود من رسید چرا روز تعطیل؟سیب زمینی رایگان توزیع شد چرا؟تهمت زده شد بدون اثبات چرا؟موسوی میگفت احمدی نژاد دروغگوئه الان دوستان احمدی نژاد هم میگن که موسوی درست گفت.
پیامک ها قبل از لتمام رأی گیری قطع شد چرا؟اینترنت قطع شد چرا؟
شما که ادعای قانون قانون قانونتون عرش رو به لرزه درمیاره چرا تو این 3 سال از حصر میگذره اینها تفهیم اتهام نشدن تا دادگاه علنی تشکیل بشه؟
قانون خوبه اما اونجاهاش که به نفع شماست؟این رو با کلمه ای غیر از دیکتاتوری میشه توصیف کرد؟ (172649)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۳۳
خود احمدی نژاد هم 65% رو قبول نداره چه برسه به مردمی که میدونند به کی رای دادند و کی از صندوق دراومد. (172810)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۲۲
از توهم رای بالای احمدی نژاد بیا بیرون! (172862)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۴۴
اینقدر این درصد را تکرار کردی که خودت هم باورت شده!!!! (172884)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۴۷
خدا شاهده من از سال 80 اصلن آنتن تلوزیون ندارم و در عوضش ماهواره دارم ، اعصابم هم راحته ، شما هم آنتن تلوزیون رو بکنین جاش دیش بگذارین (172889)
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۱۵
به نظر می رسد دوران افراطی گری هنوز به سر نرسیده و آقایان ازوقایع منطقه درس عبرت نگرفته اند
اگر آقایان موسوی و کروبی خطاکارند چرا محاکمه نمی شوند؟
مگر ما داهیه ی عدالت و اجرای آن را نداریم ؟
این آقایان مگر کم برای انقلاب زحمت کشیده اند؟
زمانی که کروبی زندانی سیاسی بود وموسوی دوران سخت جنگ را با تدبیر اداره می کرد آقای ضرغامی ، رسایی وکوچک زاده و... کجا بودند ؟
خدایا به ما ذره ای انصاف عنایت فرما (172445)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۲۰
صدا و سیما و کیهان و همفکرانشان همسو با اسراییل هستند. (172446)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۲۴
صدا و سیما از ثروت میلیارد دلاری آقایان تهیه کند که در خبرگزاریهای دنیا پخش شد در این دوره ای هر روز وضع اقتصادی مردم بدتر می شود صدا و سیما از 4 سال پیش صحبت می کند خدا ظالم را لعنت کند (172448)
هرکی
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۲۹
مجری های خبری تلویزیون مجبور هستن ، اینا حقوق بگیر این جریان و تفکر هستن ، به نظر من اینا به جای ادا در اوردن در اخبار فکری به حال برادران به قول خودشون ارزشی شون بکننن ، اخه به کی بگم میخوام فوتبال نگاه کنم بین دو نیمه پیدا شون میشه مخوایم اخبار نگاه کنیم اونا هستن میخوایم سریال نگاه کنیم بازیگر نقش اول هستن دارن عاشق میشن،،و،،، ،،،، (172450)
زبان سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۳۴
دکتر روحانی بحق می گفتند تلویزیون میلی .واقعا میلی وسلیقه ایست (172453)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۳۷
کی دیگه تلویزیون ایران و نگاه می کنه .خراب کردن دیگه بیننده ندارند. (172455)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۴۰
من که مدت هاست برای کسب خبرو تحلیل از تلویزیون استفاده نمی کنم!
فکر می کنم این برای داشتن فرصت تفکر هم ضروری است که تلویزیون هایمان را خاموش کنیم تا واقعیت را بهتر ببینیم! (172457)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۴۵
مثل اینکه یزیدیان زمان از روشنگری و باز شدن مشتشان خیلی عصبانی هستند که اینگونه یاوه بافی میکنند
فتنه 88 یک فتنه برنامه ریزی شده آنهم نه توسط این عوامل ضعیف و بی خواستیت و خود فروخته بلکه برنامه ریزی شده توسط شیطان بزرگ بود که خود شیطان بزرگ به آن اذعان نمود
حال برخی یزید صفتان میخواهند سر خود را زیر برف بکنند و مثل ... ( مثلی ندارند ، مثل خودشان اهل فتنه و خودفروختگی) بگویند یک اعتراض ساده بوده است
آخر اگر این عده قلیل عرضه داشتند که حداقل وحدت داخلی خود را حفظ می کردند و ناظم مدرسه ابتدایی خودشان می بودند
آنها را چه به قبولی در دانشگاه و ارائه مقاله و پایان نامه
آنها هنوز در قرائت انشایی که خودشان ادعا دارند نوشتند مشکل دارند آنوقت ادعای دبیری همایش و ارائه مقاله جز سخره نتیجه ای ندارد
شما بروید بفهمید بابا آب داد و بابا نان داد و ... مفهومش چیست نمی خواهد اعتراض به دموکراسی بکنید
شما اگر شعور دینی داشتید در ایام محرم و تاسوعا و عاشورا دختران و زنان خود را برهنه و در حال کف زدن و شادی و سرور در بین دسته های عزاداری همچون سگهای بی خانمان رها نمی کردید که پاچه برخی از عزاداران حضرت را بگیرند البته این را هم بگویم که اینها از سگ هم پست تر بودند چون حیات وحش تاسوعا و عاشورا را درک کرد که شما هنوز درک نکردید
باز هم توصیه میکنم بروید مجدد در کلاس اول یاد بگیرید بابا آّ داد و بابا نان داد مصداق چیست
والعاقبه للمتقین (172458)
میلاد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۱۹
توی ظلالتی که هستی باش
حال ندارم جوابتو بدم (172990)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۰۸
داداش
ظلال يعني سايه
اگر منظورت گمراهيه ضلال درسته (173117)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۵۵
آخه"بی خواستیت" نه "بی خاصیت" . تو که کلاس اول هم نداری رفتی دانشگاه!!!!!! (173026)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۵۱
گزارش مفیدی بودماهیت صداوسیمابرای آشکاراست برنامه های اینگونه باعث فاصله بیشترجامعه ازحاکمیت خواهدشد فراربه جلووبستن چشم خوداز متن جامعه ازاصول حاکم بررسانه نه چندان ملیست (172461)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۵۴
هر چی دلشون میخواد بگن؛ اینهمه گفتن چی شد بازم بگن؛ مگه در ایران کسی هم پیدا میشه اخبار ایران رو ببینه بعد باور هم بکنه؟ البته منظورم آقایون افراطی نیست اونا از بقیه مردم سوا هستند (172462)
ننه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۵۵
سلام به شما این کار کار شیطان بزرگ امریکاست مرگ بر امریکا (172463)
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۰:۱۵
نانخوران فتنه اينان اند (172472)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۵۰
شما هم نان خور افراطی نشان دادن مخالفها بو رفع حصر و هرج و مرجی و حتما از انگلیس و منافقین پول میگیری؟؟؟ (172697)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۰:۱۵
ما ماهواره نداریم،ولی من چند هفته ای میشه که خودم برنامه های صدا و سیما رو تحریم کردم !اخبار که کلی سایت خبری هست،اوقات فراقت هم که جور دیگه پر میشه.پیشنهاد میکنم شما هم از همین الان اخبار های صدا و سیما رو تحریم کنید تا مثل من به آرامش اعصاب برسید. (172473)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۰۴
به دکتر ظریف وتیمش
دعا کنید (173169)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۰:۱۸
حالا که مملکت به آرامش رسیده این کار صدا و سیما نمک پاشی به زخم مردم بود . (172476)
گوران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۰:۲۲
شورای عالی امنیت ملی واطلاعات نسبت به این رفتار تحریک آمیز واختلاف افکن رسانه ...موضع جدی گرفته وتذکرات لازم را به آنها داده وشرایط آن را برای همه گروه ها یکسان بدانند. (172479)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۴۷
الان داری دستور میدی یا خبر میدی؟؟؟؟
با خودت چند چندی؟؟؟ (172691)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۰:۲۶
آقا بذار دور هم یه حالی بکنننننننننننننن. (172481)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۰:۳۳
این کوته فکران با پخش این برنامه ها فکر میکنن میتونن فکر مردم و عوض کنن ، در صورتیکه با این کاراشون مردم بیشتر از نیت این افراطیون آگاه می شوند. بله آقای موسوی با بودجه اندک هم جنگ وهم کشور را اداره کرد ولی در دولت دهم با بیشترین درآمد نفت مملکت را به این وضع درآوردند. خدا با صابرین هست و ظفر نزدیک ، انشااله... (172484)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۰:۴۵
فتنه سال 88 از ذهن ها و تاریخ پاک نخواهد شد.
لعنه الله علی القوم الظالمین (172491)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۱۲
لعنت به کهریزک آفرینان (172596)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۲۵
كهرزك آفرينان كساني هستن كه به گوش روح الاميني و كامراني و جوادي فر خوندن : تقلب شده بريزيد تو خيابون رايتون رو پس بگيريد (172742)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۵۰
برفرض حرف تو درسته شما به چه حقی اون بلا سر فرد بازداشتی میارید؟
غلط کردم رو برای شماها گذاشتن جون گرفتن برای امثال شما افتخاره،هرچی فرد مشکل دار بود اطراف معجزه هزاره سوم جمع شده بود که باعثش فردی مثل تو بود
تقلب نشده بود تخلف شده بود و دلایل زیادی برای ابطالش بود (172830)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۱۷
کهریزک بده خود ما هم قبول داریم
ولی ریختن تو خیابون و امنیت رو از مردم گرفتن هم بده
عریان کردن سرباز حتی اگر بنا بر وظیفه با باتوم کسی رو زده هم بده
ریختن و آتیش زدن مساجد و توهین و کتک زدن هیئت ها هم بده
آزاده باش مومن (173183)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۳۸
ظلم و کشتار و شکنجه و به حبس بردن مبارزان انقلابی چون بهزاد نبوی و موسوی و صدها نفر دیگر نیز از خاطره مردم پاک نخواهد شد. (172818)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۰۹
بی سواد این یک جنبش بود که بانظام مشکل نداشت بلکه مردم میخواستن ببینن چطوری در عرض 12 ساعت هنوز نشده ریس جمهور جشن گرفت فعلا هم یوش یواش داره معلوم میشه بدبخت خوب ابلهای عین شما گیر اوردن که سوارشون شدن وگرنه کدوم فتنه (172846)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۱۴
فتنه شمائید که تیشه به ریشه اسلام و مسلمونی زدید. خودتون خسته نشدید اینقدر فتنه فتنه کردید. خودتون هم می دونید که شما فتنه اید که 8 سال هر کاری دلتون خواست با ملت کردید و ذره ای هم از خدا نترسیدید. خداوند ، شما قوم ظالم را لعنت کند..... (172851)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۰:۴۹
زورمون نمیره رفتار صدا و سیما رو عوض کنیم ولی میتونیم نگاهش نکنیم (172495)
مریلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۰:۵۰
رسانه ملی نگوییم بگوییم :بنگاه خبر رسانی افراطیون: (172497)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۰:۵۲
این گزارش توی دو روز بارها و بارها و بارها از تمامی بخش های خبری و از همه شبکه ها پخش شد. کسی نبود که بعد از اولین پخش جلوشو بگیرن؟؟؟
اینا ترسیدن که فردا موسوی و کروبی آزاد بشن که اینا رو پخش کردن که یه وقت اگه چنین چیزی شد مردم خودجوش بریزن و خواستار دستگیری و ... این ها بشن؟؟؟
دیگه فکر کنم روشن کردن تلوزیون رو حرام باید اعلام کرد (172498)
عموعباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۰۰
تاریخ معاصر هم گفته نشه به شما بر میخوره (172501)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۰۱
حسین شریعتمداری و حاج عزت و دوستان با هزینه خودشون رسانه درست کنند
اون وقت هر چی دلشون میخاد .... ببافند! ولی نه با پول ملت. (172502)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۰۲
این کار های اینها برای اینه که مردم رو از دولت دلسرد کنند و به مردم القا کنند که قرار نیست چیزی تغییر کنه چون همه کاره ما هستیم ! غافل از اینکه نمیدونن که اگر مردم از این دولت دلسرد بشن و امیدشونو از دولت از دست بدن ممکنه همه در کل هست و نیستشون و موجودیتشون از بین بره (172503)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۵۶
خودونیم هاکی ازدولت حمایت کردیم فعلا که تنهاش گذاشتیم (172585)
|سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۰۷
سلام
میشه لطفا اسم این مستند رو بگین آخه من ندیدمش
اصولا من تلویزیون نگاه نمیکنم عصبیم میکنه وقتی اخبار دروغ ویک طرفه رو میبینم ومیشنوم.حالا میخوام این مستند رو دانلود کنم و ببینم (172505)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۱۰
باکمال تأسف بسیار هم مغرضانه نقد می کردند.یکی از سوالاتی که در همان لحظه ذهن مرا مشغول کرد این بود که آیا از کسی که دست وپای اورا بسته ایم میتوانیم انتظار انجام کاری را داشت.در زمانی که رسانه میلی این کشور آن را پیراهن عثمان نموده است این دو تن درحصر بودند .درحصری که نه روزنامه ای داشتند ونه رسانه ای دراختیارشان بود.که وقایع سال88را رد یا تأیید نمایند...... (172507)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۱۲
از رسانه ميلي بيش از اينم انتظار نداريم (172508)
حسن
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۱۹
خدا لعنت کند کسانی را که دارند ارامش مردم را به هم میزنند تا زمانیکه رسانه به اصطلاح ملی در دست افراطیون است کسی به این رسانه ملی اعتماد نمی کند کسی هم نیست یک گوشمالی بدهد این افراطیون را وای به حال ملت مظلوم ایران که با چه افرادی مواجه هستند تا این افراطیون مملکت را تابود نکنند دست از کارهای شوم خود بر نمیدارند (172512)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۳۱
صدا و سیما وظیفه ایجاد شکاف بین مردم را بخوبی انجام میدهد و اگر همینطور ادامه پیدا کند در اینده نزدیک مردم ایران رو در روی هم و به دشمنان قسم خورده بدل خواهند شد از همان روز که مستند پخش شده عده اندکی خواهان اعدام موسوی و کروبی شده اند و عده دیگری هم گفته اند اگر اتفاقی برای انها بیوفتد مسببان را رها نخواهند کرد من که امیدوارم این اقدامات رسانه میلی در کل به نفع اکثریت مردم ایران شود (172522)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۳۳
احسنتم... (172524)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۵۳
در ان شب من رفته بودم در مغازه یکی از برادران بازنشته پاسدار که هم همسایه بودیم وهم اشنا خریدی انجام دهم که دیدم دارد همین مستند عاشورا را پخش میکند و من که از این اقدام بسیار ناراحت شدم وبا این مغازه دار با صدای بلند بگو مگو کردیم و بعد به خودم گفتم خدا لعنت کند این صدا و سیما را که بعد از چند سال دوباره تنش را در کشور دامن زد (172548)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۱:۵۸
فتنه و فتنه گر تا ابد بایستی رسوا شوند....
1400سال است که یزید و یزیدیان رسوا می شوند 1400 سال دیگر هم فتنه و فتنه گر.......... (172553)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۰۹
پولی در بساط نداریم به تو بدهیم کاسب فتنه (172976)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۰۴
عده ای با کلمه فتنه امرار معاش می کنند . (172557)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۴۷
حقیقت تلخه!
مگه این صحنه ها جز حقیقت چیز دیگه ای بود؟ (172575)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۰۰
این صحنه ها کاملا قلب واقعیتی بود که اتفاق افتاد و صحنه ها را آنگونه که می خواست درست کرده بودند بهتر است به مصاحبه فرمانده نیروی انتظامی در تاریخ 27 آبان رجوع کنی تا یک صدم آنچه را که اتفاق افتاد از زبان ایشان ملاحظه کنی ودر ضمن مردم عزادار را که کتک خوردند وکشته شدند رقاص و کف زن معرفی نکنید . (172639)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۵۳
دوستان صداراگوش دادید تاحالا چندروزیه مجبورم گوش,بدم تادوشنبه عزاپخش میکرداخه هرچیزی اندازش خوبه وقتی میگن ملتی افسرده ایم بدشون میادامام مظلوم هم راضی نیست الکی بخاطرش ناله کنیم راهشوبایدبریم هدفشودنبال کنیم نه اونهارووسیله تفریحوتطمیع خودمون قراربدیم (172581)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۵۹
به سرشوق سركوي تو دارم، به دل مهر مه روي تودارم، بت من كعبه من قبله من تو هرسو نظر سوي تودارم ، تقديم به پرستوي درحبسمان (172588)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۲۷
اين ادبيات بت سازي و استبداد است (172745)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۱۲
اینها خودشون فتنه گرند.هرکه آرامش حال حاضر مردم رابه هم بزنه ازهر کسی فتنه گرتره.واقعا صداوسیما برچه اساسی این کارراانجام داد (172598)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۱۶
گیریم صدا و سیمای بسیار ضعیف ما هیچ چیزی راجع به آن حوادث نگفت ، گیریم هیچ روزنامه ای دیگر از آن اتفاقات ننوشت ولی آیا میتوان تاریخ را هم از ذهن ها پاک کرد؟ (172601)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۲۳
افراطی کسانی هستند که بوق تبلیغاتی دشمن شدن و با ایحاد فتنه تلاش کردن جمهوریت نظامو زیر سوال ببرن
آقایون افراطی از چی ناراحتن؟؟
به جای این که حوادث عاشورای 88رو محکوم کنن دارن به عملکرد رسانه ملی ایراد میگیرن
دم خروس بیرون زد
معلوم شد حرمت شکنان عاشورا از طرف کیا حمایت میشن (172605)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۲۷
حاج آقا ضرغامی ظاهرا"خودشان را قیوم مردم بلکه اصلا"خود مردم میدانند .آقا اسلام دین رافت است تا کینه ورزی.دنبال حق و حقیقت و صلح در جامعه باشید.من به آن آقایان خیلی انتقاد دارم ولی در شرایطی برای این مملکت زحمت کشیدند و انگ خیلی چیزها را به آنها زدن شایسته نیست و از نظر اخلاق اسلامی هم درست نیست.آن نماینده ای که تمام طول روزش دنبال این حرفها است بنظرم به موکلینش که این مردم هستند خیانت می کند.آقا مگربرای امام حسین یا امام حسین گریه کردن هنر است بلکه اخلاق و روش زندگی کردن درست را باید از آنها باید یاد بگیریم.اسلام دین خیلی خوبی است بشرط اینکه به آن عمل کنیم.کارهای تلویزیون که خنده دار است و فکر می کنند مردم نادانند.ما زمان شاه تظاهرات می کردیم و همه طور آدم می آمدچه بسا چهار تا آدم هم کاری میکردند که خیلی ها نمی خواستند.شاه به همه اخلال گر و وابستگاه به ارتجاع سرخ وسیاه لقب میداد.واقعا"اینطور بود!!!! (172610)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۲۶
بله اينطور بود شاه جونت همه را ميزد (172744)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۲۷
خدارا شکر بنده بعنوان جانبازی که رفتار صدا وسیما را قبول ندارد وقت خودم را در تماشا کردن یا شنیدن آنها هدر نمیدهم.انشاءالله اصلاح شوند. (172611)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۲۸
اگر به اندازه یک جو انصاف ومعرفت دارند از مردم نظر خواهی کنند وببینند جه تو دهنی بزرگی خواهند خورد تا دیگر به اسم مردم !!!! وبه کام خودشان حرفهای مفت را روی آنتن نفرستند !!! گر جه کار این افراطیون همانند کسی که در فاضلاب هر چه بیشتر تقلا کند فرو تر می رود را می ماند!!!!! (172614)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۲۸
ضرغامي بايد بركنارشود (172615)
آرش
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۴۸
طی چند دوره ماندن دریک پست آدمی رامغرورمی کند . جزخودهیچکس رانخواهد دید مانند کیهانیها (172692)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۴۱
فتنه خود افرطیون داخلی هستن (172623)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۳۸
انصافا بیاید از این به بعد بجای "رسانه ملی" از عبارت"رسانه میلی"استفاده کنیم (172678)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۲۷
مگه الان استفاده نمیکنیم؟ (172933)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۴۲
به نظر من صدا و سيما بايد اخبار را درست و انگونه كه هست منتقل كند نه اينكه قضاوت نماييد. مگر اين كشور قوه قضاييه ندارد كه به جرم اين اقايان رسيدگي كند؟ سوال اول در ذهن همه بينندگان اين است مگر اين اقايان محاكمه شده اند يا اينكه اين اقايان در خارج از كشور به سر ميبرند و امكان محاكمه انها وجود ندارد؟ يا مملكت قاضي ندارد؟
بهتر است مسولين مملكت ابتدا وضعيت ايشان را مشخص نمايند بطوريكه دادگاه ايشان علني برگذار شود و بعد اگر صدا و سيما راست مي گويد جريان محاكمه را پخش مستقيم نمايد و قضاوت را برعهده قاضي و برداشت از نتيجه قضاوت را بعهده مردم بگذارد. (172685)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۱۱
قوه قضاییه خودش هربار میخواد صحبت کنه 100 بار از کلمه زشت فتنه برای مردم معترض استفاده میکنه
دختر میرحسین گفت پدرم تلویزیون رو نگاه میکنه،وقتی اون گزارش پخش شد تصور نمیکردم الان چه حالی داره،چطور وقتی 1000 روز حرفی نزده باز دارن این حرفارو میزنن (172910)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۰۳
میخوان روحانی رو عصبانی کنن. (172711)
زارع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۱۴
این "چند صدایی" و "زنده باد مخالفتون" تو حلقم !!!
کشته مرامتونم !!!
ترسوها با یه کامنت هیچ اصلاح طلبی اصولگرا نمیشه و بلعکس !!! (172722)
شاهد
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۲۳
ضرغامی سردسته افراطیون است اینهمه گند کاری میکنه هنوز سرکار است اگر کسی دیگر بود سه سوته عوضش کرده بودند این چه رسانه ایست که مقابل مردم می ایسته مردم حق دارند اخبار را از بیگانگان پیگیری کنند خدا رحم کند (172738)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۳۱
ضرغامی در شان ملت وصداوسیمای ملی نیست از بی تفاوتی نجابت وحیای ملت سوء استفاده میکند البته در شان همان شبکه سانسور ومیلی است (172753)
شما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۱۰
شما دنبال ماهواره و ... میگردید
اینجا مملکت اسلامه
نه مملکت هوی و هوس (173176)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۴۳
قانون سوم نیوتون (172771)
روشن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۴۹
بنظرم علت این عملکرد بیشتر یک نوع بازاریابی است در حالی که این رسانه طرفداران اندکی دارد و اغلب مردم شبکه های فارسی زبان دیگری را دنبال می کنند یک چنین بازاریابی و جلب افکار و توجه دیگران برایش لازم بوده است.
گرچه نیازمند ترحم است اما بهتر است بی توجه از کنارش رد شد. (172777)
یاسی تیزدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۱۴
رسانه میلی ما عجیبه ، یه بار فیلم سلنا گومز میذاره یه بار هم این برنامه ها !!! (172798)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۵۷
اگر برنامه ای مطابق میلتان نیست می گویید فلان است وبهمان چرا واقعیت را نمی گویید بعد از چهارسال حتی یک مدرک وسند در رابطه با ادعای تقلب ارائه نکردند حتی روحانی هم کارشان را اردوکشی خیابانی نامید اگر صداوسیما مانع ارائه مدارک ادعای تقلب است خوب در فضای مجازی منتشر کنند چهار سال گذشت هیچ مدرکی رو نکردند قدرت از دست داده های سال 84 میر حسین را بازی دادند وحالا از نامش برای جمع کردن برخی رای ها استفاده می کنند اگر دوستان حرفی دارند متقن ومستند جواب دهند بسم الله (172835)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۱۰
سلام.اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید......
این مطلب شما ذات وحقیقت شمارو نشون میده بی حرمتی به امام حسین واقعا چی بگیم دیگه وقتی بعضیاتون آیات قرآن وپیامبر وائمه ع رو رد میکنند........ (172847)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۳۲
ما به دل نمیگیریم یزید هم اماح حسین رو فتنه گر میخواند...ما افتخار میکنیم که فتنه گریم در راه ابا عبدالله درس ازدمردی.غیرت.،شجاعت،عزت می اموزیم (172938)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۳۹
خودتونو ناراحت نکنید اون جعبه سانسور تعداد بیننده هاش از کارمنداش کمتره ! (172950)
ليلى صداقت پيشه
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۰۰
بايد ارتباطات معدودى افراطى بااسراييل روشن شود .اين ها به نام اسلام دايم در جهت تامين منافع صهيونيست ها عمل كرده اند و نعل وارونه مى زنند . بالخره روزى اين واقعيت آشكار خواهد شد ولى آن روز بايد قبل از به درك رفتن آن ها باشد. يوم تبلى السرائر (172965)
طلبه نسل سوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۴۵
اتفاقات ناگوار 88؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
همین جمله مبنی نفهم بودنتون کافیه!!!
خودتونو پشت سفر مقام معظم رهبری می دونین بعد به جای فتنه 88 میگین حوادث ناگوار!!!!!! آخی نمردیم و ناگواری بهاری هم دیدیم (173013)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۰۵
ضرغامی باید عوض شود.... (173031)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۳۵
تمام کسانی که با عث و بانی اتفاقات تلخ88 شدن باید توی اون دنیا هم جواب پس بدن. حالا هرکی باشن و یا هرکی هم بوده باشن. رئیس جمهور یا نخست وزیر یا رئیس مجلس .... (173096)
اکرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۰۹
متاسفم برای ضرغامی همینه که همه شبکه های خودمونو نگاه نمیکنن.عشقه فقط شبکه های ماهواره (173119)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۵۶
ضرغامی استعفا استعفا......... (173160)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۰۴
دوستان چرارسانه به این خوبی همه چی تماموسرزنش می کینن فقط شبکه موسیقی,نداره که اونم بامجالس لعن ونفرین وفحش مداحان نامحترم افتتاح میشه دیگه چی میخواین؟!؟!؟!مدیونیداگه ازین به بعدطرفش برید (173170)