به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۳۸۶۹۵

امكان اصلاح در سايت refahi.ir وجود ندارد

گروه اقتصادي: مدیر بانک اطلاعات سازمان هدفمندی در پاسخ به پرسش ایرنا و آن دسته از هموطنانی که به علت اشتباه در ثبت اطلاعات خانوارشان، درخواست ویرایش اطلاعات را دارند، اعلام کرد که فعلا امکان هیچگونه ویرایش و اصلاح اطلاعات اشتباه ثبت شده در سامانه refahi.ir (اينجا را كليك كنيد) وجود ندارد.

نرگس نجفی در گفت و گو با ایرنا، افزود: البته بررسی های انجام شده حاکی از آن است که اشتباهات بسیار اندک است اما جای هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد و هرگونه تصمیم‌گیری در این زمینه متعاقبا از طریق رسانه های رسمی اعلان عمومی خواهد شد. این در حالی است که ثبت نام متقاضیان جامانده از دریافت یارانه نقدی از ساعت 2 بامداد شنبه آغاز شد و بر همین اساس سرپرستان خانوار و متقاضی دریافت یارانه نقدی که تاکنون نتوانستند ثبت نام خود را در سامانه رفاهی انجام دهند مي‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند. علاقه مندان به انصراف از دریافت یارانه نیز مي‌توانند از این ساعت انصراف خود را اعلام نمایند.

این گروه از سرپرستان خانوار تا ساعت 2 بامداد روز شنبه فرصت دارند با مراجعه به سامانه refahi.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها متقاضیانی که به اینترنت دسترسی ندارند با همراه داشتن کد ملی خود و اعضای خانوار، شماره حساب و کدپستی مي‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر پست، پلیس +10، شعب بانک ملی، شعب بانک رفاه کارگران، مراکز و دفاتر کمیته امداد، سازمان بهزیستی و دفاتر فناوری اطلاعات روستایی مراجعه و ثبت نام کنند. تاکنون ثبت نام از متقاضیان یارانه که رقم سمت راست کد ملی آنها صفر، یک، دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت، هشت و 9 بوده انجام شده و قرار است در دو روز 30 و 31 فروردین ماه جامانده‌ها نیز ثبت نام کنند.

دهه 60
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۴۹
45 هزار تومان پول شده سر خط اخبار و تیتر و تمام هم و غم دولت یازدهم. بخدا خسته شدیم. به پیر به پیغمبر ول کنید (219668)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۰:۴۹
آخه یعنی چی که امکان ویرایش وجود نداره؟؟؟ من واقعا به این مبلغ نیازمندم و خانمم از نوشتن اسمش تو سایت جا مونده.... تازه ازدواج کردیم و پدر خانمم فکر میکرد باید خانمم با خونواده خودم اسم مینوشت درحالی اینطور نشد.
دولت نباید واسه این پولها سر مردم منت بزاره چون این پولها مال مردمه... پولیه که دولت سالهاست از حساب شاغلین کم کرده..... (219722)
مرتضی پورعباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۰۰
با عرض سلام
من در هنگام ثبت نام به دلیل نبودن کارت ملی یکی از اعضای خانواده مجبور به وارد نکردن نام یکی از زیر مجموعه های اعضا شدم حالا از شما در خواست کمک دارم که روش تصحیح ثبت نام به چگونه میباشد با تشکر (219743)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۱:۱۱
ورابه خدایه سایتی واسه ویرایش اطلاعات یارانه بزارین چون خیلی هااشتباه کرن (219794)
مهد ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۱:۱۹
مگه گناه ماچیه که یه روز براویرایش فرم ثبت نام یارانه نمیزارین بخدانهایت دقت کردیم امابازم اشتباه کردیم برادیگران انجام امااشتباه کردیم وحالا به هیچ وجه قبول نمی کنند. (219795)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۱:۲۰
من برای همسایم ثبت نام کردم اسم پیر مرد را وارد کردم اما اسم خانومش را وارد نکردم چه وقت اصلاح میشه کرد؟ (219796)