به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۲۳۴۰۲

بکهام با دیدن فیلم‌نسل‌92 احساس‌پيري كرد

گروه ورزشی: اسطوره باشگاه منچستریونایتد، اعلام کرد که دیدن تصاویر خودش و هم تیمی‌های سابقش در این باشگاه در فیلم "نسل 92"، باعث شد تا احساس پیری کند.
بکهام با دیدن فیلم‌نسل‌92 احساس‌پيري كرد
دیوید بکام، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، اعلام کرد که دیدن تصاویر خودش و هم تیمی های سابقش در این باشگاه در فیلم "نسل 92"، باعث شد تا احساس پیری کند. فیلم "نسل 92" که یکشنبه شب در لندن برای اولین بار به نمایش درآمد، داستان ستاره های تیم نوجوانان منچستریونایتد در رقابت های FA Cup نوجوانان در سال 1992 و رفتن آنها به تیم اصلی منچستریونایتد تا قهرمانی در لیگ قهرمانان سال 1999 است.این فیلم مستند به دوران حرفه ای دیوید بکام، رایان گیگز، پل اسکولز، نیکی بات و برادران نویل در این مقطع می پردازد.

از این جمع تنها گیگز همچنان به بازی کردن مشغول است. بکام در انتهای فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد و به دنبال خرید یک باشگاه آمریکایی است؛ فیل نویل یکی از اعضای کادر فنی منچستریونایتد است؛ گری نویل دستیار روی هاجسون در تیم ملی انگلیس است و به عنوان کارشناس اسکای اسپورت هم فعالیت می کند؛ نیکی بات مربی تیم زیر 19 ساله های منچستریونایتد است و اسکولز هم قصد دارد وارد دنیای مربیگری شود.

بکام که از این جمع به چهره سرشناس تر و محبوب تری تبدیل شد، به خبرنگاران گفت:" دیدن این فیلم من را به گذشته ها برد و باعث شد احساس پیری کنم. برای لذت بردن از این فیلم، حتما لازم نیست طرفدار منچستریونایتد باشید. در این فیلم لحظات شاید و مفرحی وجود دارد و البته لحظاتی جدی و سخت. لحظاتی هم هست که می تواند افرادی که ما را می شناسند، به گریه بیندازد. چیزهای زیادی در این فیلم وجود دارد."

منچستریونایتد بعد از نسل 92 هم بازیکنان جوان زیادی را به فوتبال انگلیس معرفی کرد اما هیچ یک از آنها نتوانستند به اندازه آن نسل موفق باشند. فیل نویل که اکنون دستیار دیوید مویس است، معتقد است اگر قرار باشد بازیکنان مانند نسل 92 در فوتبال انگلیس ظهور کنند، بار دیگر این اتفاق در منچستریونایتد رخ خواهد داد:" اگر قرار باشد این اتفاق تکرار شود، بار دیگر در منچستریونایتد خواهد بود. باشگاه های زیادی نیستند که چنین فرصت هایی را در اختیار بازیکنان جوان قرار بدهند."
مرجع : فوتبال انلاین