به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۷۱۱۵۹
لیبرال‌ها منشاء فساد و فحشا در نظام هستند!

تازه‌ترين ادعاهاي سريالي آقاي تئوري‌پرداز

گروه سياسي: حسن عباسی از تئوري‌پردازان افراطيون و دلواپسان، در تازه‌ترين ادعاهاي سريالي خود، «فقر٬ فحشا و خرابی‌های» موجود در كشور را ناشی از عملکرد «لیبرال‌ها» در ساختار سیاسی و اقتصادی این نظام معرفی کرده است!
تازه‌ترين ادعاهاي سريالي آقاي تئوري‌پرداز
گفتني اينكه، حسن عباسي از سخنوران نزديك به اصولگرايان است كه معمولا سعي مي‌كند با ادعاهاي بزرگ و البته بدون استناد، خود را در محافل سياسي و رسانه‌اي كشور مطرح و به عنوان يك استراتژيست معرفي نمايد اما همواره، سخنانش بيشتر از داخل كشور، در رسانه هاي فارسي زبان خارج از ايران آن هم با انگيزه مزاح و شگفتي بازتاب دارد!

حسن عباسی در تازه‌ترين اظهارات عجيبش گفته است مشکل اساسی جمهوری اسلامی «بی‌عرضگی» و «کم‌کاری» مسئولان است و منشاء همه «خرابی‌ها» در ایران حتی در زمان احمدی‌نژاد هم «لیبرال‌ها» بوده‌اند! وی با این ادعا كه لیبرال‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون در بدنه اقتصادی کشور «نفوذ» کرده‌اند٬ افزوده است: حزب‌الله اجازه نخواهد داد لیبرالیسم در ایران نهادینه شود. وي البته مشخصات و اسامي ليبرال‌هاي نفوذي را ذكرد نكرد و توضيح نداد در طول 3 دهه اخير اصولا كدام حزب و تشكل ليبرال در ايران مجوز فعاليت داشته‌اند كه بخواهند مسئوليت‌ها را هم برعهده بگيرند.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیر استادان لیبرال و مسیحی! در دانشگاه‌ها بر دانشجویان اشاره کرده و گفته برخي استادان علوم انسانی این مملکت، علوم تثلیثی مسیحی را تدریس می کنند! عباسي همچنین مدعی شکست اقتصاد آمریکا شده و گفته مردم جهان از لیبرال‌ها خسته شده و به سمت سوسیالیست ها گرایش پیدا کرده‌اند٬ اما در ایران این‌گونه نیست. وی از مقام‌های جمهوری اسلامی نیز به خاطر «وحشت» از اینکه اعلام کنند اقتصاد آمریکا در حال سقوط است٬ انتقاد کرده است!

ronaldo
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۰۹:۵۶
خداوند راه راست را به طرف ایشان هدایت نماید انشاالله! (295119)
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۱۰
اخه دیگه کی .یه نگاه به سنشون بنداز .چند وقت دیگه باید ..... اینا درست بشو نیستن به نظرم چون نونشون تو این ملق بازیاست (295158)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۴:۲۲
درست خواهد شد.عجله نکن برادر.ایران باید این روزها را سپری کنند. دانشگاهی است برای ملت. اینها هم استاد رشد ملی ما شده اند. این آقا با یک مشت قلنبه گویی بر آمده از ترجمه متون امریکایی به داستانسرایی حرفه ای سیاسی روی اورده تا بگوید که خیلی استراتژیست است.حرف های بنی صدر در سال 87 را چند ماه پیش به عنوان کشفیاتش در مورد دلارهای آمریکایی به خورد خلق اله داد.تلویزیون هم خوب پوششش داد.اینها شکست خواهند خورد دوست من.مطمئن باش.اگر ذره ای هوش داشتند حرف های مجاهدین به اصطلاح خلق ونتانیابو را نمی زدند... (295174)
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۰۹:۵۹
چند سال پیش که صحبت میکرد فکر میکردم راست میگه دلسوزه . ولی وقتی الان می بینم چیزی که به نفع هم فکرانش نیست رو نمیگه (مثل فساد دوره قبل) فهمیدم که فقط صحبت ها ودلسوزیهاش برای تخریبه چون از رفسنجانی میگه خاتمی میگه بعد می پره از روحانی میگه انگار احمدی نژادنبوده اصلا .
به گفته 70 درصد مسئولان دوره قبل آمریکا قرار بود نابود بشه پس چی شد ؟
الان که اقتصادش رشد کرد دوباره دست از فریب مردم بردار جناب سردار (295121)
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۱۸
بعضی از دلواپسان کاملا مشکوک هستند، چون حرفهایی می زنند که یک بچه 7 ساله هم پوچ بودن آنها را درک میکنند، مگر ممکنست خود گوینده از بی اساس بو ن آن ادعاها بی خبر باشد،؟ (295160)
ضد تزویر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۲۶
این. . . هنوز درباره معاون اول احمدی جونش چیزی نشنيده . (295165)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۴:۲۹
دوست من به هرحال ایشان تئوریسن راست های ناتوان است.جریان راست نیرو ندارد.به این هم تریبون ندهند باید به کسانی تریبون بدهند که حتی توان صحبت ندارند.اغلب واژگان را درست ادا نمی کنند.اما به این بخش دقت کن:"عباسی ... گفته برخي استادان علوم انسانی این مملکت، علوم تثلیثی مسیحی را تدریس می کنند!" اینها به خیال خود دارند با حجاریان ما هماوردی می کنند.موران به جنگ پیل آمده اند!پیل ترور شده! کاش عباسی کتاب پژوهشی در باب دین مسیح از مهندس جلال الدین آشتیانی را بخواند.آنوقت سکوتی معنی دار خواهد کرد. (295175)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۰۱
قبل از انقلاب آقاین ادعا می کردند اگر 24 ساعت تلویزیون در اختیار آنها قرار می گرفت دنیا را ایران را گلستان می کنند . الان 37 سال است تلویزیون در اختیار آنهاس اما هیچکاری نکردند .
یاد فیلم مرد هزار چهره می افتم می گفت : یعنی پول می گیریم ، فیلم می بینیم.
آقای حسن عباسی هم دقیقا همین طور است .
ما فقط می گیم از خاتمی گرفته تا احمدی نژاد در رفته ، سر و ته یک کرباسند . (295122)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۰۲
فعلا که همین اقلیت سوار بر جامعه هستند (295123)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۴:۳۵
فعلا آری اما زمان آبستن بدرقه هاست دوست گرامی من.مردم چشم ها را بیشتر بگشایند تمام است.راست ناتوان یا به قول برادرمان مهندس نبوی راست شرمنده دیگر رمق ندارد.سر ندارند بلند کنند.مملکت را پر از فساد وبی عدالتی کرده اند آنهم به نام عدالت محوری.دستشان در این هشت سال چنان رو شد که نگو ونپرس.باید به رفتن تن بدهند و گرنه به تعبیر مرحوم شهریار قاضی در قضا نامهربانی می کند.صبر باید کرد.عجله روا نیست.ما به جای تخریب دولت مورد حمایتمان باید تحلیل داشته باشیم.این جماعت به نام انقلاب ریشه را می زنند... (295177)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۰۷
روحاني قبل از انتخابات 92 : ديگر به تندروها و افراطيون ميدان نخواهيم داد. دهان ياوه گويان را خواهيم بست.
روحاني هم اكنون : بهار فيلتر ، جماران فيلتر ، روزنامه هاي اصلاحطلب يكي در ميون فيلتر ، كنسرت لغو ، تصوير خاتمي فيلتر ، تصوير و فيلم شجريان فيلتر و ...
بازي با اعتماد مردم ؟؟؟!! 2 سال ديگه ما به شما مي ختديم. (295124)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۴:۱۱
مهسا خانم! این اظهارنظر شما اصلا از سر هوشمندی نیست.قدرت در ایران ساختاری یکپارچه ندارد. در همه حال جدال ها وجود داشته بویژه زمانی که جریان سیاسی مخالف با جریان حاکم رای مردم را جلب کرده است.اکنون هم تلاش برای تخریب جریان سیاسی رقیب است که این افتضاح را به بار آورده.کنسرت ها لغو می شوند،افراد سرشناس ممنوع التصویر می شوند وهزار مصیبت دیگر. روحانی چه تقصیری دارد عزیز من؟ چرا در دام مافیا می افتیم؟ خاتمی هم که آمده بود همین داستان بود.اتاق کنترل که معلوم است در کجا هم قرار دارد هر نه روز یک بحران.. (295172)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۴:۱۶
..می آفرید.چرا؟ برای اینکه اتاقداران مطلوب مردم نیستند.هرگز نبوده اند. اندیشه اصلاح امور برای آنها از سم مار کبرا خطرناکتر است.مرگ آنها در اصلاحات است. اصلاحات یعنی فضای آزاد، رسانه و مطبوعات آزاد، قاضی آزاد و... معلوم است که همه کاری می کنند تا نمیرند.شما تیتر دیروز کیهان را ببین.برای فرار به جلو از اتهام همراهی با نتانیابو می گوید که او در پوشش مخالفت با توافق می خواهد برای توافق بسترسازی کند!!خوشبختانه با انتشار سخنرانی او دست همراهانش در داخل رو شد.با این وصف روحانی را بزنیم؟ در این شرایط؟! (295173)
ظرفدار سید محمد خ ....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۰۸
زنگ تفریح خوبی بود! (295125)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۰۹
دلا دیوانه شو ، دیوانگی هم عالمی دارد! (295126)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۱۰
این اقا تو همه چی اوسا است
امور نظامی -علوم سیاسی- اقتصاد -سینما -موسقی -طب سنتی -علوم دینی-فرهنگی و ...

فقط فقط بادی لنگویج خیلی از طرفدارهاشم ادمهای ساده و معمولین (295127)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۱۴
تناقض در گفتارهای دکتر عباسی :
اگر حزب اله اجازه نمیدهد لیبرال در ایران نهادینه شود پس آنها چگونه در این سه دهه( البته به قول استاد) توانسته اند در بدنه اقتصاد کشور فعالیت نمایند (295128)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۱۸
همان اندازه كه اينها در ناحقشان متحدد هستند ما متفرق هستيم و دليل اصلي اين امر نبود شبكه اي اجتماعي براي نزديك كردن ديدگاه ها و بالا بردن سطح آگاهي مردم هست البته منظورم شبكه اي مثل فيسبوك نيست كه با قرار دادن "خخخخخخخخخخ" آخر كامنت فرد احساس زدن حرف منطقي مي كند و دليل اصلي اين ضعف خواب خرگوشي سطوح بالاي مديريتي اصلاحات است كه به رخ دادن 92 ديگري اميدوار هستند در حاليكه اگر فعاليت كاربران ساده نبود هرگز جامعه قانع به مشاركت نمي شد ولي اين قبيل اتفاقات بدون شبكه اي منسجم كاركرد چندباره ندارند (295130)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۲۴
پس با این حساب هرخرابی که تواین سیواندی سال پیش اومده کار لیبرالهاست!عجب!من نمیدونستم!عجب روشنگری کردی تو مرد. (295132)
م.ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۲۵
کلا آقای عباسی و همفکرانشان دیدگاه منحصر بفردی در دنیا دارند و کمتر کسی از چنین نبوغی در تحلیل مسائل برخوردار است ! (295133)
سپنتا
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۴۰
خب توی مملکتی که روشنفکرای بزرگی مثل دکتر سروش مجبور به ترک وطن میشن و یا اگر بمانند باید تشریف ببرند زندان یه امر طبیعی میشه که امثال آقای عباسی و ازغندی بشن تئوریسین... (295134)
طفدار پروپاقرص جکنامه های دکتر عباسی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۴۰
داداش......شما چرا دیگه؟.... این آقای دکتر(!!!!!!)عباسی هیچ وقت واقع بین نمیشه...چرا به این طفله معصوم هی گیر می دید؟ (295135)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۴۱
يادش به خير! حدود پنج يا شيش سال پيش بود كه "اون مرد رفته" هم همچين حرفايي مي زد كه ساختار قدرت و اقتصاد در آمريكا مضمحل شده و داره فروميريزه و خلاصه از اين حرفاي پوپوليستي و ايده آل انگارانه. اما امروز"اون مرد رفته" رفته و ...
"اون مرد رفته" و "اين مرد" عليرغم مطالعات سطحي از سياست هنوز با ساختار و زيربناي قدرت و نظام هاي جهان بيگانه اند و تحليل هاشون سطحي و پرخطاست.
زياد اين آقاي دكترينال رو جدي نگيرين. اون قديما زياد ميومد دانشگاه ما و پيشگويي هاي غلط مي كرد كه هيچ كدومش رخ نداد! (295136)
تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۴۵
یه حرف درستی اقای عباسی فرمودند که : مسئولان بی عرضه هستند اگر این حرف را فردی غیر اصولگرا می زد چه انگی به نظر شما به او می زدنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما بگویید (295137)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۵۱
همین انعکاس حرفاش توی سایت شما مشوقش میشه برای طرح تخیلات آینده (295138)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۵۱
به گزارش چندین نهاد بین المللی اقتصاد آمریکا پس از چند سال دوباره موتور محرک اقتصاد جهان شده است. (295139)
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۸:۲۱
اره حتما.....؟؟!!!!! (295190)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۸:۳۴
واقعا جای خسته نباشید داره...نمیخواستم نظر بزارم ولی وقتی نظرات رو خوندم گفتم حیفه به این پایگاه خبری تحلیلی مستقل "خسته نباشید"نگم...
بهارنیوزجان خسته نباااااااشی....
در درجه بعد به ملت همیشه در صحنه ای خسته نباشید میگم که استاد ضرب المثل و مسخره کردن هستن.....از هر بیست تا کامنت نوزده تاش دارن شعار میدن....همونایی که شعار ازادی طلبی سر میدن...همونایی روشنفکری توی خونشونه (!)....بخدا خجالت داره...یه کم جدی باشین...یه کم ازین افکار فاصله بگیرین... (295197)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۸:۳۵
اگر حرفی واسه گفتن دارین چه موافق چه مخالف...درست با مدرک و سند و تحلیل حرف بزنید...ناسلامتی اینجا پایگاه تحلیلی خبری مستقله هاااااا؟؟؟!!!! (295198)
متاسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۱:۰۳
قتل و کشتار آدم سوزی و سربریدن و تخریب آثار فرهنگی و ..... کار کیه ؟!!! (295141)
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۱:۰۹
سلام
جناب دکتر عباسی دچار تخیلحاد دشمن بینی و نابودی آنهم در جبهه مخالف خود می باشد.
حدود ده سال پیش ایشان فرمودند قدرت اقتصادی و سیاسی آمریکا افول کرده است!!!!!!!! ولی باز می بینیم که آمریکایی که اقتصاد و سیاستش افول کرده!!!!!هنوز اقتصاد اول جهانی است وباعث می شود که چین دومین اقتصاد پویای جهان در برابرش سکوت کند حتی وقتی بزرگترین شرکت مخابراتی آن یعنی ZTE میلیون ها دلار بخاطر فروش تجهیزات استراق سمع و جاسوسی و رهگیری اینترنتی به ایران ، جریمه می شود!!!!!... (295142)
خرم سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۱:۳۵
یکی ازش بپرسه لیبرال یا سوسیال یعنی چی میمونه... یه چیزی تو مایه های: ام پی تی / ان پی تی دوست عزیزیش... (295144)
نسیم صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۱:۳۶
این دیگه کارش از شفا دادن گذشته
دعا هم روش اثر نداره (295145)
ایرانی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۲:۰۸
این آقا هم مثل احمدی نژاد و حسین شریعتمداری همیشه در تخیل به سر می برد . . . (295148)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۲:۲۱
خدا به ایشان و سایر دلواپسان شفا بده ، اگه قبلا یه دایی جان ناپلئون بود الان دهها دایی جان ناپلئون داریم (295150)
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۲:۲۶
بی عرضگی رو راست میگه
کم کاری و ریا کاری هم افت کار مسئولانه (295151)
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۲:۴۲
احسنت به اقای عباسی (295153)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۲:۴۳
این آقا و اون پسر جوونه رائفی پور جزو . . ، ترین و پر مدعاترین اشخاص هستند که همواره با بیان تئوری های موهومی و تخیلی قصد جذب کردن جوانان و نوجوانان را دارند... اما وقتی پای صحبت هاشون میشینی پی میبری که چقدر حرف های بزرگ و بی سند و بدون پایه و گاها متناقض دارند که هر آدم صاحب فکری را به خنده وا می دارند... (295154)
میثم صفایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۲:۵۲
ببینید من یه مطلبی رو براتون روشن کنم
زود ترش نکنید
نگاه جناب استاد اصولا ارادت به انقلاب اسلامیه وهیچ امیدی به جمهوری اسلامی ندارن واین نگاه خیلی از بزرگان نظام که البته دیگر انی که قایل به جمهوری اسلامی اسمین ومنظورشون همون دموکراسی غربیست قطعا با ایشون به تقابل میرسن
این ریشه اختلافاته
همونطوری که ریس دولت فعلی در جای میگه ما ازانقلاب گذشتیم ودوران جمهوریته (295156)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۰۴
اب که سر بالا بره ......... (295157)
انتی دروغ گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۱۶
این اقارا بهتراز خودش میشناسم ،این شخص فقط می خواهد باحرفهای صدمن یه غاز خودش و مطرح کنه که سرتاپایش گاف . (295159)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۲۵
شما فکر می کنید چه کسانی این تازه به دوران رسیده ها را به هدفشان که چیزی نیست جز مطرح شدن می رساند . شما عزیزانی که از این افراد نام می برید . بگذارید خودشان در چرخه خودشان بچرخند و به یکدیگر تعظیم کنند . بگذارید در سایت هایی که دست پرورده این حضرات هستند اسمشان بچرخد و درد هاشان التیام یابد . شما به این افراد کمک نکنید . اینها خوشحال می شوند شما انها را منعکس کنید (295163)
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۲۶
. . . واقعا جای تاسف است که شما به اوبها می دهید جایگاه او درصدا وسیمای محفلی جای تعجب نیست (295164)
شایسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۵۴
ان شاالله نابودی لیبرال ها. . . نزدیک است. درود بر دکتر عباسی جوانمرد (295170)
نامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۵:۱۲
آدم وقتی رئیس جمهورش اون مرد رفته باشه توقع داری حرفاش بهتر از این بشه؟ این تا تاریخ باقیست نمیتونن اون گند رو از پیشونیشون پاک کنند .حالا بذار هیییییییییییییییی زور بزنن. (295179)
شهید حسین غلام کبیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۶:۴۶
دارید میسوزید که نمیتونید جوابش رو بدید
هنوز هم تو کف شانزده آذر دانشگاه علامه هستید
درود بر استراتژیست انقلاب (295182)
یه دلواپس که پیامشو منتشر نمیکنید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۷:۱۷
احمدی نژاد اصول گرا نیست
عباسی عشق احمدی نژاد نیست
دوستان اگر سر همه سخنرانی های این آدم بودن بیان نظر بزارن که این آدم از احمدی نژاد انتقاد میکنه یا خیر.
و الا نظر ندن!
همه دولت های جمهوری اسلامی از نظر عباسی پر از لیبرالیزم بودن و هستن.دولت احمدی نژاد فقط رویه اش و ظاهرش غیر لیبرال بود. (295185)
حق طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۷:۵۴
این لیبرال ها با هر حربه ای می خواهند حریفشان را از راه به در ببرند. واقعا اگر اینقدر از این حرفها ناراحت شدن و حرفی برای گفتن دارند خب مثل دکتر عباسی بیان وسط میدون و از خودشون دفاع کنند. البته بعید می دونم آدم شجاعی بین این لیبرال های غرب زده و خودباخته پیدا بشه. آخه اونا که چیزی از خودشون ندارند. (295188)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۸:۰۴
این آقا همان کسی است به کوروش کبیر نسبت زشتی داده (295189)
غلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۸:۲۶
همیشه ی تاریخ شعبون بی مخ هایی وجود داشتن ک از جایی تامین شن و علیه کسانی اقدام کنن...توی یک فضای منطقی عملکرد اقای عباسی روشنه و قابل سفسطه نیست.ایشون زمانی ک کسی جرأت ابراز وجود نداشت ,محکم ایستادن و با شجاعت سخنرانی مشهدشونو ایراد کردن و نه فقط ب اقایون هاشمی وشاهرودی نقد وارد کردن بلکه فرماندهها را هم از دم تیغ گذروندن .این نشون میده ایشون فرا جناحی عمل میکنندونزدیک ب گروهو جناح خاصی نیستن. (295192)
غلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۸:۲۷
ایشون اساسا با عملکرد افراد کار دارن.بعضا ممکنه افراد روحانی باشن یا ظاهر موجهی داشته باشن و مقید به اصول مذهبی در بعد فردی اما عملکردشون نه تنها در جهت ارمان های انقلاب نباشه بلکه چون سنگی در راه رسیدن این انقلاب ب وضعیت تراز باشد.ازاین جهت این افراد از نظرمن ک یک جوون توی این مملکتم هم لیبرال هستن چه برسه به اقای عباسی که خاک صحنه خورده است.دوستان اگر قصد قضاوت دارید کمی تامل کنید وحداقل ۲تا سخنرانی ایشون گوش بدید تا حوزه فهمو دانش ایشونو دریابید..اگر نه با طناب شعبون بی مخ ها توی چاه نرید. (295195)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۹:۱۸
درود بر استراتژیست بزرگ جهان اسلام
دکتر حسن عباسی (295203)
شاگرد دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۲۲:۱۰
افرادی که علیه استاد حرف میزنند یا مغرض اند یا جاهل.... تفکرات باعث محکم شدن من نسبت اسلام شد .... قربون استاد برم من (295219)
ز.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۲۳:۳۹
خطاب به کسانی که هنوز کور سویی در فهمشان امیدی هست!
1.همیشه در طول تاریخ عوامی بودند که فهم خیلی از مسائل براشون دشوار بوده و چون در درک اونها نمی گنجد همه چیز را انکار میکنند.
2.اگه جناب عباسی واقعا تخیل پردازه و حرفاش مهم نیستند پس چرا هر چند وقت که میگذره بازی سایبری را میندازند و شروع به بررسی نظرات ایشون میکنید؟ (295221)
علی پور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۲۳:۳۹
رسانه مستقل ایران! 560 جلسه اسناد این حرفهاش موجوده تو سایت کلبه کرامت
لیبرال که تو سخن امام خمینی همیشه کنار منافقین میومد. منافق‌ها باید ناراحت باشند شما چرا ناراحتی مگر لیبرال-منافقی؟ (295222)
ز.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۲۳:۴۸
بیخبرند زاهدان نقش بخوان و لا تقل/ مست ریاست محتسب باده و لا تخف
صوفی شهر بین که چون لقمه شبهه می خورد/ پاردمش دراز باد آن حیوان خوش علف

شما اگه ایران و ملت ایرانی براتون مهم بود مسئلتون میشد فحشا و کم کاری های دولت و بررسی کم و زیاد این مسائل نه نقد و بررسی شخصیتی خود ایشان! (295225)