به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۹/۰۸ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۶۹۹۸

مردمسالاري عليه خوئینی‌ها موضع گرفت

گروه سياسي: سخنگوی جبهه مردمسالاري (به رهبري كواكبيان) كه اخيرا به اصلاح‌طلبان تغيير نام داده با اشاره به سخنان اخیر محمد موسوی‌خوئینی‌ها گفت: او نماد اصلاحات نیست و نظراتش شخصی بوده و به هیچ عنوان بیانگر نظر احزاب اصلاح‌طلب محسوب نمی‌شود.
مجید محتشمی در گفت‌وگو با فارس درباره اظهارات اخیر موسوی خوئینی‌ها مبنی بر عدم اعلام برائت از موسوی و کروبی در انتخابات آینده گفت: موسوی‌خوئینی‌ها نماد اصلاحات نیست و رهبر معنوی این جریان سید محمد خاتمی است.
محتشمی افزود: نظرات موسوی‌خوئینی‌ها شخصی بوده و بیانگر نظر احزاب اصلاح‌طلب نیست از این رو جبهه اصلاح‌طلبان با قوت در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت خواهد کرد. وي با بیان اینکه مشکلات سیاسی با قهر حل شدنی نیست، تصریح کرد: باید با حضور با شکوه در انتخابات به سمت حل و فصل مسائل پیش رفت. موسوی‌خویینی‌ها اخیراً در سخنانی گفته است که «نباید به هر قیمتی در انتخابات شرکت کرد؛ ابراز بیزاری یعنی چه؟ یعنی از آقایان مهندس موسوی و حجت الاسلام کروبی تبری بجوئیم؟ کدام عقل سیاسی به ما اجازه این کار را می‌دهد؟ دین هم به ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


حامیان جریان اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۹/۰۸ ۱۸:۳۹
چی داری می گی؟

مردم حزب مردم سالاری رو به عنوان اصلاح طلبان نمی شناسند و هیچ اهمیتی به آن نمی دهند نه آقای موسوی خویینی ها

آیت الله موسوی خویینی ها حرف دل ما مردم حامی جریان اصلاحات رو زده و به چه حقی می گی این نظر شخصی بوده.

یه باره دیگه هم این حرف رو تکرار می کنیم تا همه بشنوند و این نظر مردمه

«نباید به هر قیمتی در انتخابات شرکت کرد؛ ابراز بیزاری یعنی چه؟ یعنی از آقایان مهندس موسوی و حجت الاسلام کروبی تبری بجوئیم؟ کدام عقل سیاسی به ما اجازه این کار را می‌دهد؟ دین هم به ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.»

این نظر شخصی من نیست و نظر همه جریان های حقیقی و واقعی اصلاح طلب هستش.

والسلام (12767)
۱۳۹۱/۰۹/۰۸ ۲۱:۱۸
نگاه کنید .
یک هفته بود که اصغرزاده اومد با شریعتمداری مصاحبه کرد . حال کردیم . شب دوم مطهری اومد بازم تا آخر گوش کردیم . شب سوم جناب قدرت قدرت کواکبیان تشریف فرما شدن . به خدا قسم تا همون جمله اولش تمام شد . تلویزیون را خاموش کردم . پریدم تو رختخواب . اونوقت این بابا خودشو اصلاح طلب حساب میکنه . یک حرفش به ااصلاح طالب ها نرفته . والا اون مطهری خودش رو اصلاح طلب نمیدونه ولی آدم حال میکنه به خدا حرف میزنه (12786)
سینا از شیراز
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ ۲۲:۳۸
مردم خودشون به موقعش ، بهترین تصمیم را میگیرن. اسم این حزب هم بهتره بشه دولت سالاری. (12915)
۱۳۹۱/۰۹/۰۸ ۱۹:۵۴
جناب محتشمی پور یک مقام دنیوی انقدر ارزش نداره که ادم بخواد حق رو نا حق کنه یا بر عکس. به قول قدیمی ها زمستون میره و ..... (12773)
۱۳۹۱/۰۹/۰۸ ۲۰:۵۶
تو این دو سال اخیر اگر تلاش مداوم برای له کردن آقای موسوی توسط آقای شریعتمداری و خیل عظیم دوستانشون رو کنار بذاریم چیزی که خیلی اذیت میکرد زخم زبونها و کنایه های برخی اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل بود که به زور میخواستند یک خط بین آقای موسوی و کروبی با بقیه بکشند و بگن آقا ماها و امثال آقایان خویینیها و خاتمی و لاری و انصاری و هاشمی و فرزندانشون گرفته تا محسن رضایی و لاریجانی و باهنر و قالیباف و کمیته صیانت از آرا که تو ماجراهای بعد انتخابات کاره ای نبودند و همه چیز زیر سر تندروی موسوی و کروبی بود و اینها دو نفره کشور رو با لجاجت به هم ریختند و اون آقایون معتدل در پشت پرده به موسوی و کروبی انتقاد میکردند و میخواستند دوستانه جلوشون رو بگیرند که اون دو نفر گوش نمیکردند. واقعا صرفنظر از مواضع آقای خویینیها درود به شرافت ایشون که برای اولین بار بعد از سه سال یک نفر مثل ایشون پیدا شد بگه بابا ما و همین آقایون معتدل اصلاح طلب و اصولگرا در پشت پرده حامی آقای موسوی بودیم نه منتقد ایشون، اصلا خود ما کمیته صیانت تشکیل دادیم خودمون از میرحسین خواستیم با این کیفیت بیاد، ما خودمون به نتایج انتخابات شک داریم و میترسیم اگر همه شروطتون رو هم بپذیریم همون اتفاقی که فکر میکنیم دفعه پیش سرمون آوردید رو دوباره بیارید. ایشون با تمام صراحت و شجاعت میگه آقای میرحسین به ما خیل عظیم و همین حرفهامون نگاه کرد و پس اگر بعضی جاها کسی به ایشون انتقاد داره انتقادش باید به ما خیل عظیم وارد بشه و ما ببینیم قبل از آقای میرحسین این انتقاد رو بررسی کنیم و جواب بدیم چون آقای میرحسین تشکیلاتی نداشت و ما ایشون رو حرکت دادیم و ایشون به ما خیل عظیم نگاه کرد. تنها میشه گفت درود به "شرافت" آقای خویینیها در این پذیرش مسئولیت و جاخالی ندادن ایشون که این روزها خیلی باب شده (12783)
۱۳۹۱/۰۹/۰۸ ۲۳:۱۷
مثل اینکه یادمون رفته اون بیچاره ها که تو زندانن .... واسه چی اومدن حالا نامردی نیست که تو زندانن ما بگیم اونا از ما نبودن . والا خیانت که تو اون دنیا یخمون رو میگیره . حالا من کاری ندارم که جناب آقای خاتمی بیاد یا نیاد ولی من یکی تا تکلیف اونا معلوم نشه پای صندوق نمیرم . (12800)
مسعود
United States
۱۳۹۱/۰۹/۰۸ ۲۲:۱۶
نکنه این آقای کواکبیان که نتونست توی شهر خودش رای بیاره نماد اصلاحاته ... ایشون نون به نرخ روز خوره (12793)
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ ۱۲:۵۲
یک میلیون مثبت (12866)
۱۳۹۱/۰۹/۰۸ ۲۳:۴۰
حزب مردمسالاری ساخته احزاب محافظه کار است (12809)
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ ۱۲:۵۳
یک میلیون مثبت (12868)
علی
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ ۰۰:۲۲
رهبر اصلاحات خاتمی هست نه موسوی خوئینی ها !

آقای خوئینی ها داره با کارای سرخودش اصلاحات رو خراب میکنه! (12815)
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ ۰۸:۳۵
کی گفته اقای کواکبیان اصلاح طلبه؟ (12832)
سینا
۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۱۳:۵۴
فقط خودش گفته!! من میگم عامل نفوذی کیهانه. (13538)
ناشناس
Latvia
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ ۱۰:۲۸
بهتر بجای اظهار نظر در مورد فرمایشات دیگران آقای کواکبیان حرف خودشان را بیان کنند (12844)
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ ۱۱:۴۰
آقایون اوضاع با رفتار دولت نهم و دهم آنقدر آشفته و تصمیم گیری سخت شده به تبع هر کسی راهکاری دارد بی جهت مجادله نکنید .... شما همه یک حقیقت را که همه سیاسیون به آن معترفند در تصمیم گیری و مشاوره لحاظ کنید و آن نفوذ و رای بالای آقای خاتمی است این مملکت به اندازه کافی کارخراب کن دارد شما به آنها اضافه نشوید این بدنه اجتماع و جوانان را مشغول نکنید خدا را خوش نمی آید مردم با مجادلات بیهوده از کسانی که کشور را به این روز انداخته اند غافل شوند. (12849)
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ ۱۱:۵۲
مردمسالاری بهتره خودشو اصولگرا معرفی کنه (12856)
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ ۱۲:۵۶
مجید محتمشی کی هست؟
من که نمی شناسمش. (12871)
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ ۱۴:۴۷
درود بر آيت الله خويينيها
1) آقاي كواكبيان را هيچكس بعنوان اصلاحطلب قبول ندارد .
2)نه تنها آقاي كواكبيان كه بلكه بسياري از احزاب مدعي اصلاحطلبي فقط داعيه آن را دارند و اتفاقات رخ داده در اين چند سال اخير نشان داد كه آنها ميخواهند از اين نمد كلاهي براي خود بسازند .
3) مردم ايران دو گروه شده اند آنهايي كه اصلا كاري به سياست ندارند و فقط به فكر جيب خودشان هستند و گروهي كه هنوز درد وطن را دارند و به سياست به عنوان راه قانوني براي تعيين سرنوشت خودشان نگاه ميكنند و اكثريت گروه دوم به آن درجه از هوش و فهم رسيده اند كه به آساني كلاه سرشان نرود . (12878)
عالی بود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ ۱۷:۵۸
هزار میلیون مثبت

به خاطر این جمله:مردم ايران دو گروه شده اند آنهايي كه اصلا كاري به سياست ندارند و فقط به فكر جيب خودشان هستند و گروهي كه هنوز درد وطن را دارند و به سياست به عنوان راه قانوني براي تعيين سرنوشت خودشان نگاه ميكنند و اكثريت گروه دوم به آن درجه از هوش و فهم رسيده اند كه به آساني كلاه سرشان نرود . (12892)
حسن
۱۳۹۱/۰۹/۱۰ ۲۳:۳۸
آقای کواکبیان جان مادرت دست بردار مردم تو رو اصلاح طلب نمیدونند............... (13007)
۱۳۹۱/۰۹/۱۱ ۱۹:۴۶
بنده خدا مجید محتشمی حزب آزادی رو زد یک سری آدما قلیل دور خودش جمع کرد دید خبری نشد حالا رفته چسبیده به کواکبیان دوما بالفرض خاتمی رهبر معنوی باشه یعنی تو واقعا نمیدونی چقدر خاتمی به این سید احترام میذاره (13083)