به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۸۹۱۵۴
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

طلسم نبردن تیم علي دایی شکست

گروه ورزشي: تیم فوتبال ذوب آهن پس از دو پیروزی شیرین برابر استقلال اهواز متوقف شد اما صبای قم طلسم نبردنش هایش را شکست و به نخستین پیروزی اش دست یافت.
طلسم نبردن تیم علي دایی شکست
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های هفته پنجم لیگ برتر شامگاه  چهارشنبه تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف استقلال اهواز رفت که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ذوب آهن پس از دو پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس متوقف شود و دو امتیاز را از دست بدهد. در ورزشگاه یادگار امام قم تیم صبا که تا قبل از این نتوانسته به بود پیروزی برسد برابر پدیده مشهد به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد تا طلسم نبردن های تیم علی دایی شکسته شود و این تیم به نخستین پیروزی خود دست پیدا کند. ابوالفضل ابراهیمی در دقیقه 85 موفق شد تنها گل تیم صبا را وارد دروازه پدیده کند تا تیم دایی به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر دست پیدا کند.

توقف خانگی تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان
سرخپوشان تبریزی پنجمین دیدار خود در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را با تساوی به پایان بردند. تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم استقلال خوزستان بود که در پایان برابر این تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. تراکتورسازی که شروع خوبی در لیگ پانزدهم نداشته است در پایان پنجمین دیدار خود با 6 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

سیاه‌جامگان برابر راه آهن به پیروزی رسید

 سیاه جامگان مشهد در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر برابر راه آهن تهران به برتری رسید. عصر چهارشنبه تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد میزبان راه آهن تهران بود که در پایان موفق شد این دیدار را با برتری یک بر صفر به پایان برساند. رضا عنایتی بازیکن باتجربه تیم سیاه جامگان (۵۹ - پنالتی) برای سیاه جامگان گل زد. ضمن اینکه مهرداد محمدی بازیکن تیم فوتبال راه آهن در دقیقه ۶۶ یک ضربه پنالتی را هدر داد و محسن فروزان ضربه این بازیکن را مهار کرد. سیاه جامگان با این پیروزی ۶ امتیازی شد. راه آهن هم در امتیاز ۵ باقی ماند.
مرجع : ایسنا