به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۷۳۵۲۰
از این به بعد شاهد تشدید تحریم‌ها خواهیم بود!

آه و فغان يك دلواپس عليه تفاهم لوزان!

آه و فغان يك دلواپس عليه تفاهم لوزان!
گروه سياسي: يكي از نمايندگان تندرو مجلس گفت: غنی‌سازی در فردو تعلیق که هیچ، بلکه تخریب شده است و فردو فقط تبدیل به یک کلاس درس می‌شود، لذا ملت ایران بدانند بالشتی از جنس پر با این توافقنامه زیر سر ایران نیست.

جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بیانیه لوزان با بیان اینکه نکات قابل توجهی در این موافقتنامه که نامش را بیانیه گذاشته‌اند وجود دارد، اظهار کرد: از توافق هسته‌ای تاکنون سه سند بیرون آمده، یک سند مشترک، فکت شید کاخ سفید و فکت شید وزارت خارجه کشورمان، از سویی سخنان اوباما و کری و از سوی دیگر شاهد سخنان روحانی و ظریف بوده‌ایم که جمع‌بندی تمامی اینها بسیار قابل تعمق و تامل است.

عضو گروه پايداري افزود: انتظار از توافق و مذاکرات رفع شر دشمن بود که این به معنای همان برچیده شدن تمامی تحریم‌ها بوده اما به صراحت می‌توان گفت با وضع پیش آمده شاهد تشدید تحریم‌ها به جای رفع آن خواهیم بود. بر فرض اینکه ما قبول کنیم دو سوم صنعت هسته‌ای متوقف و زیرساخت‌های آن منهدم شود، برفرض اینکه ما چرخ دو سوم سانتریفیوژها را خاموش و پیچ و مهره‌ها را نابود کنیم اما در مقابل باید دستاوردی داشته باشیم و قفل‌های چرخ صنعت ما باز شود، اما بنده بیش از 20 بار این توافقنامه را مطالعه کرده و حقیقتا باید گفت اتفاق خوشایندی در آن نمی‌بینم.

وی تصریح کرد: طرف مقابل با هر بهانه، به هر شکل، با هر عنوان و ذیل هر فصلی برای ما تحریم وضع می‌کند و جالب اینجاست که کم و کیف تحریم دست ما نیست و دست طرف مقابل بوده و آنها هر زمان اراده کنند می‌توانند ذیل یک فصل جدید تحریم را مجددا ایجاد کنند. موضوع قابل تامل این بوده که آنها می‌گویند تحریم‌های بانکی را برداشته اما مطمئن باشید موشک‌های بالستیک، تروریست و حقوق بشر را بهانه‌ای برای وضع تحریم‌های جدید بانکی قرار می‌دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: موضوع دیگر در باب تحریم‌ها این بوده که آمریکایی‌ها می‌گویند تحریم‌های ثانویه را بر می‌دارند، در زمینه این موضوع باید گفت برای مثال در تبادلات اقتصادی با کره، فقط تحریم با شرکت‌هایی که کاملا به دست آن کشور بوده و حتی یک درصد یک آمریکایی سهام ندارد تحریم برداشته می‌شود اما اگر در یک شرکت ماهیتا کره‌ای فقط یک آمریکایی یک درصد سهام داشته باشد حق هیچ گونه معامله‌ای با ایران ندارد، در توافقنامه تصریح شده تحریم‌های ثانویه‌ای را که مربوط به مواردی بوده که آمریکا در آن هیچ سهامداری ندارد، برداشته می‌شود و حال این موضوع را با فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه همه تحریم‌ها باید روز اول برداشته شود باید مقایسه کرد.

وی یادآور شد: با این وضعیت آنها می‌توانند به بهانه‌هایی نظیر موشک‌های بالستیک و حقوق بشر مجددا ما را تحریم بانکی کنند و این اتفاق خوشایندی نیست، آنچنان که دیدیم اوباما گفت اگر ایران یک میلی‌متر تخلف کند همه چیز را سرجایش بر می‌گردانیم، برای مثال ممکن است آنها فردا بیایند و بگویند چون ایران به بهائی‌ها فرصت فعالیت در ایران را نمی‌دهد باید تحریم بانکی شود.

کریمی خطاب به ملت ایران گفت: حرف من به ملت ایران این بوده که کمربندها را محکم ببندید، هیچ چیز عوض نشده است و ما با این وضعیتی که قرار است سیستم نظارت راه‌اندازی شود تمامی اطلاعات پیچ و مهره‌هایمان را هم باید به آنان بدهیم، نه تنها رفع تحریم نکرده بلکه با دستان خود تحریم را تشدید می‌کنیم. وی با اشاره به فاجعه رخ داده در مورد فردو تصریح کرد: فردو به طور کلی از نظر ماهیت خط خورده و فقط جنبه تبلیغاتی پیدا می‌کند و تبدیل به یک مکان تشریفاتی می‌شود.

کریمی اظهار کرد: 1000 سانتریفیوژ در آنجا مانده و پیچ و مهره 2 هزار سانتریفیوژ در فردو نابود می‌شود و غنی‌سازی تعلیق که هیچ، بلکه تخریب شده و فردو فقط تبدیل به یک کلاس درس در اعماق کوه‌ها شده که آن کلاس درس را می‌شود در دانشگاه تهران را هم دایر کرد و هیچ استادی هم حاضر نمی‌شود تا آنجا برود، ملت ایران بدانند بالشتی از جنس پر با این توافقنامه زیر سر ایران نیست و امنیت ما را تضعیف می‌کند.

فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۰۸
فکت شیدش را برم! ام پی تی!؟؟؟؟ (298821)
قادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۰۷
کی به این آقا رای داده؟؟!! (298906)
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۱:۰۶
تا دلتون بخواد از این جور مردم میتونی گیر بیارید که همچون قدوسی و رسایی و امثالهم بیار مجلس البته مجلس که چه عرض کنم (298978)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۳۷
خدا وکیلی به قدّوسی بگویید fact sheet را معنی عمومی و یا سیاسی آنرا بگوید اگر درست ترجمه کرد،گردن من وخانواده در اختیار ایشون..بسم الله. (298928)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۴۲
ملت همیشه جوگیر ایران فکر میکنند با توافق پراید میشه 5 میلیون! یا خانه و ماشین مجانی میدن!!! زرشک! (298932)
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۲:۳۹
واقعا دکتر ظریف حق این اعجوبه را خورده این باید میرفت مذاکره میکرد پایه خنده اروپا جور می شد (299015)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۰۸
قدوسی نتانیاهو شریعتمداری و .... (298822)
م ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۱:۵۰
سیف یادت نره دوست خوبم (298991)
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۱۰
پس قبول دارید شما ها تو کشور باعث ایجاد تحریمهای بین المللی هستید؟؟؟!!! (298824)
واقع بین
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۵۵
ما داریم هزینه اشتباه کشور در دادن قدرت به امثال احمدی نژاد و mpt را میدهیم و پرداخت تاوان اشتباه قانون طبیعت است، اصولگرایان در هشت سال تندروی و بی سیاستی باعث اجماع جهانی و تحریمهای فراوان کمرشکن علیه کشور شدند که تحریمها مثلا در یک مورد فقط ارزش ریال را یک سوم کردند و تشدیدتحریمها باز وضع را بدتر میکرد، وقتی انها 5 قطعنامه بر علیه ایران تصویب کردند یعنی ایران 5 گل از بی تدبیری دولت قبل خورده حالا همانها که گلها را خوردند و می خندیدند، مدعی هستند که چرا تیم فعلی دولت بازی پنچ هیچ باخته آنها را قاطعانه نمی برد ! ...... (298937)
حسن
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۳:۴۲
این آقا یه زمانی می گفت ما در کشور فعالیت بهائی ها رو ممنوع نکردیم. حالا داره اعتراف می کنه. شما مثل اینکه حسابی به خودتون شک دارید. (299040)
فامیل دور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۱۲
MPT
من دیگه حرفی ندارم (298825)
زارعي اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۱۲
قدوسي و ديگر تند روهاي چند آتيشه امثال قدوسي فقط و فقط به منافع شخصي خودشان فكر مي كنند و تنها چيزي كه برايشان اهميت ندارد مردم و منافع مردم است . به نظر من بايد همه تند روها را از سطح جامعه جمع آوري كنند . (298826)
فردو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۱۲
راست میگه
فردو رفته تو باقالیا (298827)
آرمين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۱۵
آقاي ام پي تي رو جدي نگيريد. (298829)
نیما گل سفیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۱۶
خدا را صد هزار مرتبه شکر که شما در این موضوع کاره ای نیستید ! (298831)
محسن
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۲۵
این همونی نیست که می گفت mpt (298838)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۲۶
اقای قدوسی میشه در مورد mptصحبت کنید اخه هرچی سرچ کردم توضیحی در موردش پیدا نکردم (298840)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۳۲
بنده به عنوان یک ایرانی که بخاطر تحریمها و وضعیت بد اقتصادی کشور آواره کشورهای خارجی شدم عرض میکنم برای ینده زندگی آرام در کنار خانواده ام مهمتر از انرژی هسته ای شماست. همه دنیا دارند میروند دنبال انرژی های پاک. ما اگر هدفمان تولید انرژی ایست با این همه هزینه ای که به ملت تحمیل کردید ده برابر انرژی تولیدی از نیروگاه بوشهر رو میتوانستیم با همان هزینه و با ساخت نیروگاه خورشیدی به دست بیاوریم و اقتصاد و .... نابود نمیشد (298846)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۴۰
ایشان حقوق می گیرد که این حرفها را بزند (298848)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۴۲
آدم از مخالفت گروه پایداری خوشحال میش (298850)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۴۲
کاشف ام پی تی

خدا وکیلی بگو چطوری آخه فکت شید کاخ سفید رو خوندی؟؟؟؟؟ (298851)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۵۱
حالا شما خودشو ناراحت نکن . ماشاالله تو این مملکت چقدر دانشمند هسته ای داریم . شریعتمداری و رسایی و کوچیک زاده کم بودن حالا باید بشنویم از قدوسی !! جهت اطلاع دوستان این اقای کریمی قدوسی از شهر مشهد با 3میلیون نفر جمعیت فعلی با 86 هزار رای به عنوان نفر اول نماینده مجلس شدن . (298854)
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۲۷
در جواب برادر داوود .آقاي كريمي از شهر مشهد در دور دوم و با حدود 195000 راي بعنوان نفر آخر وارد مجلس شدند.كه البته با توجه به جمعيت مشهد راي قابل توجهي را كسب نكردند. (298952)
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۲۹
جناب كريمي قدوسي شما ميخواهيد تحريمها يك شبه برداشته شود قبول .فقط لطفا بگوييد در قبالش چه چيزي ميخواهيد بدهيد.اگر شما بوديد متن توافق را چگونه مي نوشتي.همش كه نميشه انتقاد كني يك پيشنهاد هم بده برادر. (298954)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۵۲
مجلس ظریف را برای پاسخ به سوال نمایندگان فراخواند...
آقای ظریف همینو میخواستی؟
این توافق بود کردی؟ نمیدونی چند نفر ازین مجلس به اصطلاح مردمی نون زنو بچشو ازین تحریما در میاره؟
شما تحریما رو برداشتی جیب این دوستان خالی شه خدارو خوش میاد؟
واقعا خجالت نکشیدی انرژی هسته ایو که حیاتی ترین انرژی ماست و برق کل کشورو تامین میکنه محدود کردی؟ خجالت نکشیدی کاری کردی که تحریما رو بردارن؟ هنوز یاد نگرفتی تو این مملکت نباید کار کرد؟ تو برو خونتون بشین اگه مجلس کاری باهات داشت. اصلا برو اختلاس کن. (298855)
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۵۴
هیس ، تندروها حرف نمیزنند!!! (298856)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۵۴
عرض شود که متن تفاهم و توافق و عهدنامه و موافقت نامه هرچه باشد، آمریکا دیگر توان ایجاد اجماع جهانی جهت اعمال تحریمهای کمرشکن علیه ایران را نخواهد داشت. مگر این که باز هم دولتی از جنس دولت فخیمه مورد علاقه دلواپسان بر سرکار بیاد و دنیا رو علیه ایران بسیج کنه. این موضوعیه که فهمش حداکثر دو کلاس سواد در زمینه روابط بین الملل میخواد که متاسفانه اغلب دلواپسان موجود، ازش بی بهره اند. آره جانم... (298857)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۵۵
شما دلواپسان هرگونه توافق انجام می شد باز یک بهانه ای درست می کر دید به بیانات رهبر انقلاب توجه کنید امسال را هم دلی و هم زبانی نامیدند (298858)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۶:۵۷
تو اگر صد بار هم این بیانیه را بخونی چیزی از اون سر در نمیاری زحمت بیخودی به خودت نده mpt. (298859)
هه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۷:۰۱
این همونmptنیست؟ (298860)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۷:۰۹
چه همه مطلبی رو از 20 مرتبه خوندن متوجه شده اید شما چه جوری تحصیل کرده اید؟؟ یک کم انصاف هم خوبه (298867)
ام پي تي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۷:۰۹
ام پي تي mp3 (298868)
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۷:۱۳
آی ملت نمایندگانی مانند این آقا در مجلس هستند مملکت روی خوش نمیبینه یک ادم سیر! خواهشا" مشهدی های عزیز در دوره جدید انتخابات مجلس رسیدگی نمایند! (298870)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۷:۱۶
آقای کریمی قدوسی کاش اونموقع هم 20 دفعه npt را مرور می کردید.شمااول همونnpt . را درست بخونید تا بجاش اشتباهی mpt نگید،بعد بیایید 20 بار بیانه را بخونید
کاش اونموقع (298872)
yas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۷:۱۹
آقای قدوسی و امثال هم ، ما مردم ایران خسته ایم
از دست شما افراطی ها
از دست آمریکا و سیاستهای ظالمانه اش
از دست همه آنهایی که باعث نابودی نسل جوان ، فقر و فحشا و بیکاری و..... شده اند خسته ایم
خواهش میکنیم به همان کتابی که همه به آن اعتقاد داریم بس کنید شاید مردم ایران هم شادی را به چشم ببینند
با تشکر جوانی متاهل با مدرک کارشناسی و فاقد درآمد از روستایی دورافتاده از ایران (298875)
دلواپس دلواپسان :)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۷:۲۵
به به
چشممان به جمال آقای MPT روشن شد :))))))))) (298879)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۷:۳۲
آقای کریمی چون فکر میکنی نماینده هستی بیشتر از ملت میفهمی که این چنین خطاب میکنی
آقای پایداری چرازمان احمدی نژاد تذکرندادی که نگه کاغذ پاره
الان فهمیدی وقتی یک سنگ یک نادان به چاه بیاندازد صدتا عاقل درنمیتواند بیارد
شما مگر جشن مردم را در شهرها ومشهد ندیدی
چطور ما به حرف ظریف که فرزند انقلاب هست توجه نکنیم بچسبیم به سخنان اوباما
مگر دریک معامله شما همش باید برد برد باشی ؟مسلما باید آوانس هم باید بدهی
حق عنی سازی حق مسلم ماست
چندسال جلیلی سعی کرد که این را باانها بفهماند
شما نگران فردوهستید یا (298881)
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۷:۳۹
ام پی تی یا ان پی تی مساله این نیست . بیست بار خوندنت مثل این نباشه بزرگوار. (298885)
lمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۷:۵۳
مواظب باشید برخی دلواپسان از این موفقیت دق نکنند. (298889)
پاىوارى
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۸:۰۲
وقتى احمدى نزاد همراه همگروهىهاى شما در حال گند زدن بود شما کجا بودی (298890)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۸:۱۳
پر بیراه هم گفته چرا اجازه نمیدن ایتن توافق نامه ( بیانیه ) نقد بشه تا مردم بهتر متوجه بشن باید مدیران رسانه ملی اجازه مناظره پیرامون این موضوع صادر کنند تا واقعیات مشخص بشه (298892)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۸:۲۸
درست است این توافق قابل سوئ استفاد امریکاست همانند تافق ژنو . دولت بهتر است بجای تعجیل در کسب توافق وکسب محبوبیت زود گذر، به فکر منافع کشور وخنثی سازی حیله های طرف مقابل باشد . (298895)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۸:۲۹
واقعا روی شان نمیشود.بگویند ماکردیم،جالب اینکه جلو توافقی که 79 میلیون نفر منتظرش بودند رامیگیرند.وجالبتر اینکه حالا میگه مردم ،معلومه دیگه یال ودم شان ریخته ازمردم مایه میگذارند (298896)
حسن
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۸:۴۳
اگر با این توافق تحریم های هسته ای برداشته بشه و همین تحریم ها تحت عنوان دیگری مثل تروریسم اعمال نشه خوبه. (298899)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۸:۵۶
داری کسانی که به شما رأی دادند را پشیمون می کنی...!!!! (298901)
مشهدی
France
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۸:۵۷
آقا بخدا ما مشهدی نیستیم یعنی هستیم ولی خونمون با این آقا فاصله داره. (298902)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۰۷
واسه خودم متاسفم که دوره ی قبل توی ستاد این آقا بودم و فعالیت کردم آبروی مشهد رو بردی (298905)
nasa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۱۰
آقایان محترم بدانید گه دشمن دشمن است و هیچ وقت تمی توان به آن مطمئن بود
اگر اینطور فکر کنیم گه با این تفاهم و توافق خوشی به سراغ ما می آید این اتفاق اصلا نخواهد افتاد مطمئنا دوره پرداخت حق توحش به امریکائیان فرا خواهد رسید اگر خودمان تلاش نکنیم و در زمینه های علمی و تولیدی کاری نکنیم مسئله هسته ای هم یکی مسائل علمی و تولیدی ما است (298909)
یاور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۱۱
امثال قدوسی کوچک زاده رسایی حسینیان زاکانی هیچوقت نماینده واقعی مردم نبودند انها بدون رای به مجلس وارد شدند در حقیقت سهمیه جبهه پایداری بودند که به ناحق توسط احمدی نژاد به مجلس رفتند جالبه همشون از مردم دم می زنند ولی علنا جلو خواست مردم ایستادند (298910)
ارسلان
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۱۷
نميدانم اين اقابراي اين مملكت چي كرده فقط حرف ميشه چي وقتي بزرگان مملكت حرفي ندارند توجكارهاي. (298913)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۱۹
انتظار ما از مشهدی های عزیز بیشتر از اینا بود (298915)
رضا
United States
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۲۸
این همین اولش به فکت شیت (Fact sheet) میکه فکت شید دیگه تا آخرش... (298919)
آریایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۳۴
البته جناب این راه خوب است بدانید اگر شما در خط رهبر عزیزمان قرار دارید:تصمیمات به این مهمی قطعا با تأیید مقام رهبری و گذر از شورای عالی امنیت ملی ممکن است نه یک تیم چند نفره!!!!!!!!و بعداً به مقامات فوق الذکر اطلاع دهند.
نکته دیگر اینکه اینقد نگید دشمن دشمن دشمن.... اگر ما خود را در داخل واکسینه کنیم و بصیرت داشته باشیم و به علاوه سواد داشته باشیم به جای تفواهم نگیم توافق قطعاً کی فمیم خودمان دشمن سازیم و دشمن تراشی می کنیم
جناب به فکر کشور باش نه منافع مالی و حزبی خودت.... (298923)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۳۸
مردم خواهان صلح و آرامش هستند و از جنگ و جنگ طلب بیزارند. (298929)
ام پی تی
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۳۹
mpt
حالت چطوره؟ (298930)
ناشناس
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۴۵
اقای قدوسی مقام معظم رهبری سال 94را سال همدلی وهمزبانی نام نهادن شما را به خدا دیگه بس است دیگه تفرقه بساست بیاید همه دست به دست هم دهیم و از تفرقه بپرهیزیم
اقای قدوسی در زمان شما که قطع نامه ها همه کاغذ پاره بود دودحاصل از ان کاغذ پاره در این دولت اوج گفت اما با درایت دولت تدبیر وامید زبانه این اتش خاموش شد انتقاد سازنده خوب است ولی هرچه مطالب شنما را مطالعه می کنم همش تخریب است..... (298933)
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۵۳
ملت اين توافق رو قبول مى كنند شما چكاره أيد. شما از مطالعه هسته اى فقط ام پى تى شو درست فهميدين!!!!! (298936)
علی
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۹:۵۶
جناب اقای قدوسی به یک نکته مهم توجه فرمایند: طبق بیانیه لوزان توان غنی سازی و ذخیره اورانیوم ایران به یک سوم کاهش می یابد نه اینکه دو سوم صنعت هسته ای ما منهدم شود. صنعت هسته ای دارای چندین بخش است که غنی سازی اورانیوم تنها و تنها یکی از بخش های ان است. (298940)
اهل کاشانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۰۷
ای ول!
فکت شیتم بلده (298947)
علی
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۱۰
شماها یه کارهایی کردین که ملت به بدتر از این توافق هم راضی هستند (298948)
ایران داد عمارلویی
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۱۱
.....من بی سواد با یکبار فقط هر سه اعلامیه موصوف را فقط شنیدم انقدر فهمیدم که نماینده این جناب وکیل تو 8 سال نفهمید و فقط میرفت املا مینوشت و انشا میخواند و اخرش خودش هم نفهمید که چه کاره هست (298949)
ع. ج. ش.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۲۵
توجه كنيم كه :1-هركسي مثل آقاي كريمي و دوستاني كه در بالا اظهار نظركرده اند ميتوانند نقد محترمانه خودرا ارايه نمايند.2- اظهارات مقامات آمريكايي نيز در اين خصوص شنيدني است و متاسفانه به نظر با موارد اعلام شده آقاي كريمي نيز شباهت زيادي دارد.كه اميدواريم اينگونه نباشد .3- قطعا" منافع ملي و اقتصادي آتي مهمتر از تمام بهره برداريهاي موافق يا مخالف از هر طيف و گروهي ميباشد .4- شخصا" اميدوارم كه چنين مباحثي واقعيت نداشته باشد و اگر باشد از حق خود بر گردن مذاكره كنندگان محترمي كه مذاكرات طاقت فرسايي داشته ... (298951)
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۲۷
آقای قدوسی شما بجای 20بار اگر200بار نیز بخوانید چیزی متوجه نخواهید شد آنهای که متوجه می شوند با یک بار خواندن متوجه می شوند نه با بیست بار یک نفر معتاد می گفت ترک اعتیاد چیزی نیست چون من تا بحال 20بارترک کرده ام اگر کسی بخواد ترک کند یک بار ترک می کند نه 20بار حالا نیز اگر شما می فهمیدید با یک بار خواندن می فهمیدید نه با 20بار پس بهتر است حرف نزنید که شما اصلا نمی فهمیدحکایت شما نیز حکایت این معتاد است (298953)
حامی روحانی
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۳۳
غنی سازی در داخل خاک ایران انجام می شود اون هم وسط ایران در نطنز.پس مذاکره کنندگان به امتیاز غنی سازی در داخل خاک میهن دست یافته اند.حال در نطنز یا قم چه فرقی میکنه؟مهم دست یابی به غنی سازی بومی با6000سانتریفیوژ اون هم در شرایطی بدون تحریم (298955)
صدر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۵۵
جناب حامی فرقش اینه که نطنز در دسترس گزینه نظامیه ولی فردو نه. البته با این توافق بدون هیچ اقدام نظامی درب فردو تخته شد. حالا شما هرچقدر دلتان میخواد منتقدین را مسخره کنید. البته 6000 سانتریفوژ( البته ازنوع نسل اول) را خوب اومدی.
الکی خوشها منفی هایشان را بدهند. (298969)
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۳۵
یعنی واقعا اینها نمی فهمند دراین چند سال مردم را به خاک ذلت نشاندند وایران باسابقه تمدن چند هزار ساله را دردنیا یک کشور بی فرهنگ وعقب مانده معرفی کردند ؟ بازهم آقای قدوسی برای پیشرفت این مردم نسخه می پیچد ؟ ... (298956)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۳۶
خوب این اشی هست که دوستان حاله دار شما با حمایت
شما، کیهان و دیگر متخصصان همه چیز دان برای مردم و کشور
پختید حالا اینقد دلواپسنامه بدید تا دلواپسنامتون پاره بشه. (298957)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۵۶
همی که امثال قدوسی و رسایی نارحتن یعنی خدا رو شکر داره کارا درست پیش میره هر موقع هینا خوشحالن یعنی اطاعت از ریس جمهور اطاعت از خدا اون عزیز هست پس .......... (298970)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۰:۵۷
آقای mpt. همه ملت ایران می دانند که ادامه مذکرات به روش جلیلی و امثالهم به بن بست و ترک میز مذاکره و در نهایت نابودی اقتصاد کشور می انجامید پس به درایت تیم هسته ای و تدبیر دولت آقای روحانی توهین نکنید. نکنه چشم دیدن شادی مردم را ندارید؟ (298972)
کریمی اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۱:۰۲
انشاله در انتخابات اینده :مجلس را از لوس وجود تندروها پاک
می کنیم و امثال ظریف را بر سکان مجلس مینشانیم تا شعار امسال رهبری تحقق یابد (298976)
mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۱:۲۴
MPT عچق منی ؟؟؟؟؟؟؟شما که فرق NPT رو با MPT نمیدونی چرا آسمان ریسمون می بافی . (298981)
سهيل
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۱:۵۷
سلام به همه
نمیدونم امثال آق قدوسی در مورد دولتهای 6 کشور چه فکر میکنن ! ميخواين بهتون بگن غنی سازی ، کل سانتی فيوژا ، 3 تا نیروگاه دیگه ، .. داشته باشین ، فقط قول بدین بمب نسازين ! بعدش اونا هم کل تحریمها را ور دارن تازه بابت این پروسه 10) ساله که تحریم کردن و امثال قدوسی که کاغذ پاره ميپنداشتن ، جریمه هم بدن بابت این تحریم . اینارو واسه کیا میگن قدوسيها ، دیگه نمیشه مردوما ... (298997)
یک آزاده وجانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۱:۵۹
من 40میلیون تا این لحظه بدهکارم معده ام وروده ام به خاطر عواقب جنگ سرطانی شده است بماند از مشکلات پروستات ودیسک کمر وواریس و....معلوم نیست چند ماه ویا چند روز دیگر زنده باشم اما عزیزان خواهشا چند سوال را منطقی جواب دهید
من زمان انتخابات مسئول ستاد آقای هاشمی بوده ام اما بسیاری از شما ها که مارا دلواپس می خوانید آن زمان به احمدی نژاد رای دادید وامروز این گونه او را نکوهش می کنید پس ابتدا خود را نکوهش کنید شرط این رای دادن وجدان بیدارتان باشد
ادامه درکامنت بعدی (298998)
mptدوستارانش
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۱:۵۹
جوات mptکه میگن همینه خدایش نوبرانه است یه مشهدو یه آغا mpt نه ببخشین یه ایرانه و نه ببخشید اصلا توی دنیا اول واخر ش هم خودشه mpt (298999)
یک جانباز وآزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۲:۰۳
من دلواپسم ودلایل خود را دارم:
1- چرا آقای طریف به عنوان رئیس دیپلماسی کشور رسما به آژانس انرژی اتمی در خصوص متن ترجمه شده آمریکائی ها اعتراض نمی کند؟
2-چرا نمی پذیرید فردو عملا اگر تعطیل می شد بسیار بهتر از این تغییرات بود؟
3-چرا قلب اتمی آب سنگین اراک باید خارج گردد؟
4-اگر اتم بد است چرا تنها باید برای ما بد باشد وبرای صهیونیست ها وجهان غرب خوب ؟ادامه در کامنت بعدی (299003)
یک جانباز وآزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۲:۰۶
5-تنها سهم مااز این توافق غنی سازی 67و3درصد است در حالی که زمانی که غنی سازی 20درصد را شروع کردیم آنها به عدد6درصد هم راضی بودند چرا نمایندگان مانتوانستند به آنها تفهیم کنند شما قبلا عدد 6را پیشنهاد داده اید؟
6- همه می دانیم این مذاکرات دو مرحله ای شده است ودر این شکی نیست وحتی جناب رئیس جمهور در سخنانشان از بیان کلمه مرحله طفره رفتند ومدام کلمه گام اول ودوم وسوم را به زبان می آوردند واین خود نیز دلیلی برای دومرحله ای بودن مذاکرات است حال آنکه رهبر معظم انقلاب بر یک مرحله ای بودن تاکید داشتند؟ (299005)
یک جانباز وآزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۲:۱۲
به احترام دمکراسی وادعای شما مبنی بر پذیرش ذمکراسی خواهشمندم نظرات مرا که در 5کامنت آمده است بدون کم وکاست منتشر بفرمائید
8-خواهشمندم شما کاربران محترم بدون تعصب تمامی دستاوردهای این مذاکرات را به صورت عددی بیان نمائید ونسبت به داشته های قبلی بسنجید تا مشخص شود چه داشته ایم وچه به دست آورده ایم وچه از دست داده ایم؟
9- من راضی هستم در صورتی که از بیماری ها نمیرم بار دیگر به جنگ بروم وسال ها اسیربمانم اما این گونه ذلت را نپذیرم خدا ببرد شکمی را که به خاطر سیر شدنش تمام عزتم را بدهم (299007)
یک جانباز وآزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۲:۱۶
10-اما خواهش می کنم در آزاده وجانباز بودن من شک نکنید من در کمین دشمن در منظقه گوخلان عراق نرسیده به پل شیلیر ابتدا شدیدا مجروح شدم وبعد به اسارت درآمدم وابتدا به پنجوین منتقل شدم در بدهکاری من شک نکنید دربیماری های لاعلاج من شک نکنید من در بسیاری از عملیات های دفاع مقدس از آزادسازی مهران گرفته در کربلای یک تا کربلای 4وکربلای حضور داشته ام وبا وصفی که توانائی اداره استانی را دارم اما هیچ گاه مسئولیتی را نگرفتم وهمواره هوادار آقای هاشمی بوده ام وتنها نقطه اختلافی من وایشان همین موضوع هسته ای است (299009)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۲:۳۵
شما با حرفهای نسنجیده تان امنیت کشور را به خطر می اندازید (299014)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۲۳:۱۰
در جواب دلواپسان فقط این مثال رو میزنم
من یه شکارچی ام ایا درسته که علاوه بر داشتن اسلحه شکاری خودم توی خونه چند تا تانک و موشک انداز و تیر بار و نارنجک دستی هم داشته باشم اگه دولت بگه سلاح رو برای چی میخوای من میگم برای شکار پرنده و چهار پا در زمان مناسب و ...حال دولت بگه فقط سلاح شکاریت رو نگه دار بقیه اش رو تحویل بده حالا اگه من دبه کنم و داد و قال کنم که منو میخوان از حق داشتن سلاح محروم کنند درسته؟
اگه منطقی فکر کنیم یه مرکز غنی سازی و 6000 سانتریفیوژ برای مصارف پزشکی و..کافیه و بیشترش.. (299029)