به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۹/۱۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۷۱۶۳

مصدوميت ليونل مسي جدي نيست

گروه ورزشي: باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مصدوميت مسي جدي نيست و اين مهاجم آرژانتيني مي تواند هفته آينده مقابل رئال بتيس به ميدان رود.
مصدوميت ليونل مسي جدي نيست
ليونل مسي ديشب (چهارشنبه) در ديدار مقابل بنفيکا در ايستگاه آخر مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در دقيقه ۵۸ به مبدان رفت به اين اميد که بتواند رکورد افسانه اي گرت مولر اسطوره ژرمن ها را بشکند اما او نتوانست در فاصله ۲۵ روز تا پايان سال ۲۰۱۲ رکورد ۸۵ گل زده مولر را در يک فصل بشکند.
ستاره آرژانتيني آبي- اناريها در دقيقه ۸۷ ديدار برابر بنفيکا و در شرايطي که ويلانووا هر سه تعويضش را انجام داده بود از قسمت زانوي پا دچار آسيب ديدگي شد و نتوانست به بازي ادامه بدهد تا موج نگرني و ناراحتي بر نو کمپ و جهان فوتبال سايه گستراند.
تيتو ويلانووا اگر چه در اين ديدار نياز به پيروزي نداشت، اما دست به ريسک بزرگي زد و ليونل مسي را به بازي فرستاد. وي درباره اين تصميم خود که پايان خوشي براي او نداشت، در نشست خبري بعد از بازي درباره مصدوميت ليونل مسي گفت: مسي همواره دوست دارد به ميدان برود. او مي‌خواهد در تمام بازي‌ها شرکت کند. با اين حال من قبل از بازي مقابل بنفيکا مي گفتم که تنها ۳۰ دقيقه بيشتر نمي‌تواند در ميدان حضور يابد. اگر من به دنبال شکستن رکوردها بودم، در بازي مقابل آلاوس از ابتدا ليونل را به بازي مي‌فرستادم و يا اين که در بازي امروز از ابتدا او را در ترکيب اصلي قرار مي دادم. حضور مسي در ديدار مقابل بنفيکا هيچ ارتباطي به شکستن رکورد گرد مولر نداشت.
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مصدوميت مسي جدي نيست و اين مهاجم آرژانتيني مي تواند هفته آينده به ميدان رود. به نوشته روزنامه اسپورت کاتالونيا مسي از ناحيه زانو دچار کوفتگي شده است اما اين آسيب ديدگي جدي نيست و او مي تواند در بازي هفته آينده مقابل رئال بتيس به ميدان رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


parya-m-p-m
۱۳۹۱/۰۹/۱۶ ۱۴:۱۶
...... من مسی رو دوستدارم خواهش میکنم ازمسی خبرای خوب بده (13659)