به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۳
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۱۴۱۲۲
آخرين ادعاي احمدي‌نژاد: مساحت قبلي ايران، قلابي بود!

دولت‌من بابرنامه‌ترين و پاك‌ترين دولت‌ تاريخ‌ ايران بود

گروه سياسي: محمود احمدی‌نژاد يكشنبه شب در گفت و گوي خبري با شبكه اول سيما در پاسخ به این سوال مرتضي حيدري که رقم هایی که درباره وسعت ایران گاهی عنوان می‌کنید با رقمی که در کتاب‌های جغرافیا هست، تفاوت می‌کند، گفت: رقم شما (يك ميليون ۶۸۳ هزار كيلومتر مربع) رقمي قلابی است! اینکه گفتیم به هر نفر ۱۰۰۰ متر در ایران زمین می‌رسد درست است. نقشه‌برداری دقیق با دستگاه‌های دقیق شده است. آن رقم در کتاب‌های جغرافیا برای قدیم و اندازه‌گیری‌های دستی است. ما یک ميليون و ۸۷۳ هزار وسعت داریم و گفته‌ایم که رقم را در کتاب‌های جغرافیا هم اصلاح کنند. وي همچنين مدعي شد بابرنامه‌ترين و پاك‌ترين دولت تاريخ ايران، دولت من بود! چكيده‌اي از اطهارات وي را در ادامه بخوانيد:
دولت‌من بابرنامه‌ترين و پاك‌ترين دولت‌ تاريخ‌ ايران بود
* اولین دولتی هستیم که از روز اول با برنامه حرکت کردیم در تمام بخش‌ها. من همه‌ی این برنامه ها را نوشته‌ام و مکتوب دارم. اصول برنامه‌هایمان تا آخر حفظ شد. ما حتی یک ساعت بی برنامه نبودیم که ندانیم چه کار می‌خواهیم بکنیم و عاطل و باطل باشیم.
* البته هیچکس نمی‌تواند صددرصد زوایا را ببیند اما جهت‌های اصلی را داشتیم.
* عوام‌فریبی است که از اینکه عنوان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برداشته شد، نتیجه بگیریم که دولت بی‌برنامه بوده است. مگر برنامه فقط مختص این سازمان است؟

* ما در جهت احیای قانون اساسی گفتیم که وظیفه برنامه‌ریزی به عهده معاون رئیس‌جمهور است. ساختار را به هم نزدیم، همان کارکردهای سازمان مدیریت را دارند اما هدفمندتر. با معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور یک اصل قانون‌ اساسی را احیا کردیم.
* این دولت، قانونمدارترین دولت تاریخ است. قانونمداری را در عمل باید جستجو کرد نه در بازی های سیاسی. من یادم نمی آید در این ۸ سال از چراغ قرمز یا خط ویژه عبور کرده باشیم. در حالی که برخی بخش ها عبور مي‌کنند.
* رئیس جمهور باید از قانون اساسی دفاع کند. من به عنوان نماینده ملت اگر برخی اوقات معترضم به یک مصوبه، اسمش قانون گریزی نیست. یک مورد نتوانستند علیه دولت اثبات کنند. علیرغم اینکه همه دستگاه های نظارتی تجهیز شدند که این کار را بکنند.

* قوانین را نه تنها محترم بلکه تا حدی مقدس مي‌دانیم. آنها که دولت را متهم مي‌کنند میخواهند کارهای خودشان را بپوشانند. چه دلیلی دارد رئیس جمهور قانون را زیر پا بگذارد؟ دولت دنبال منافع شخصی و گروهی نیست چه دلیلی دارد قانون را زیر پا بگذارد.
* مهمترین قوانین کشور در این دولت تدوین و تقدیم مجلس شده و پایه پیشرفت کشور بر اساس قانون در این دولت ریخته شده است. دولت ۳۸ میلیون نامه را جواب داده اما آیا از کارهای زیربنایی بازمانده است؟

* بخش مهمی از کارهای عمرانی در واقع زیرساخت است. وقتی اقتصاد را مي‌خواهی درست کنی تولید را باید سامان بدهی و مقدمه تولید زیرساخت است.
* احمدی‌نژاد افزود: اصل ۴۴ که قانون وسیعی است در دولت اجرا شد. ۱۶ نهاد جدید برای این قانون تاسیس شد. در این دولت واگذاری ها چندین برابر شد که همه‌اش شفاف شفاف بود. اینها کارهای زیربنایی است. اجرای این قانون اساسا زیربنایی است.

* ای کاش اجازه مي‌دادند همان اول همه‌ی گام‌های هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کنیم. همه اقتصاد کشور را این قانون تحت تاثیر قرار داده و زیربنایی است.
* ما صندوق توسعه ملی را به عنوان پشتوانه‌ای برای تولید تاسیس کردیم که اقدامی زیربنایی است.
* بدهی‌هایی داشتیم به گندمکاران که از سال ۷۲ مانده بود و ما آن را تسویه کردیم.
* دولت نقاط کلیدی اقتصاد کشور را مانند مالیات و هدفمندی و اصل ۴۴ دستکاری کرد. من در ۲۴ - ۲۸ سال قبل از این دولت سراغ ندارم که اینقدر کارهای زیربنایی انجام شده باشد. مال صندوق قرض الحسنه و صندوق مهر امام رضا علیه السلام را تاسیس کردیم.

* در چهارماهه اول امسال صادرات غیرنفتی کشور با واردات ما برابر شد. یادمان نرفته قبلاً وقتی ۲۰۰ میلیون دلار به صادرات غیرنفتی اضافه می‌شد جشن می‌گرفتند!
* کدام دولت در گذشته توانسته صادرات غیرنفتی را اینقدر افزایش دهد؟ ما از روز اول با برنامه وارد شدیم. چندین جلسه با صادرکنندگان داشتم و گره ها و نواقص را اصلاح کردیم.
* ۸ سال پیش تلفن موبایل ۲ میلیون تومان بود الان ۲۵۰۰ تومان است که ۲۵۰۰ تومان هم شارژ دارد. یعنی قیمت صفر تومان.

* احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی راجع به جدا شدن مدیران ارشد دولت، گفت: این نشانه برنامه‌دار بودن دولت بود. اگر برنامه نداشتیم، هر کسی کار خودش را مي‌کرد و کسی به او کار نداشت. تعداد تغییرات مهم نیست، برنامه و هدف مهم نیست. بعضی ها اصالت را به این مي‌دهند که فلان آقا حتما باید باشد، ولی ما اصالت را به کاری که برای مردم باید انجام شود مي‌دهیم. اگر هماهنگ بود دستش را مي‌بوسیم اگر هم نبود دستش را مي‌بوسیم و میگوییم برو کنار. اصلا نگاه ما سیاسی نبوده است در این زمینه. برای ما هدف مهم است نه اینکه آدم ها در این پست باشند مهم است.

* عدالت یک هدف آرمانی است. عدالت نسبی و مطلق دو جور است. عدالت مطلق را باید انسان کامل پیاده کند. ولی ما در جهت آن تلاش مي‌کنیم و مي‌دویم. دولت کارهایی کرده و نتایج آن غیرقابل تردید و انکار است. متاسفانه وقتی برخی‌ها که قبلاً دستشان در کار بوده وقتی مي‌گویند کارهای دولت چیزی نبوده انسان تعجب می‌کند. در سهام عدالت ۴۶ میلیون نفر ساماندهی شدند که کار بسیار مهمی است. یارانه مسکن و مسکن مهر و هدفمندی یارانه‌ها کارهای بسیار مهمی بوده است.

* ما چند بار ثروت را توزیع کردیم. حقوق بازنشستگان و کارمندان رده پایین بالا رفته. ما حتی به زندانیان هم توجه داشتیم. زندانیان بدهکار ناتوان(معسر) را پشتیبانی کردیم و بیش از ۲۰ هزار نفر آنها در دولت‌های نهم و دهم به کمک دولت آزاد شدند.
* من یک دانشگاهی هستم، وقتی رئیس دولت که دانشگاهی است به او می‌گویند علمی نیستی پس چه کسی علمی است؟(خنده)

* از جمله کارهایی که دولت انجام داد، تاسیس بنیاد ملی نخبگان است. صندوقی را برای حمایت از نخبگان و صندوق دیگری را برای حمایت از فناوری های دانش بنیان تاسیس کردیم. کارهای زیربنایی زیادی در این زمینه ایجاد کردیم.
* ما ۲-۳ سال است که مقام اول را در سرعت پیشرفت علمی در دنیا داریم. آیا دولت در اینها هیچ نقش و تاثیری ندارد؟ چه طور وقتی گوجه فرنگی ۲ هزار تومان گران مي‌شود مي‌گویند کار دولت است ولی وقتی موشک به فضا مي‌فرستیم مي‌گویند به دولت ربطی ندارد؟

* ۱۲ هزار سانتریفیوژ در حال گردش در کشور داریم که ۵ هزار تای دیگر آماده کلید زدن هستند.
* در این دوران یک جهش علمی اتفاق افتاده است.
* برای اولین بار دانشکده طب سنتی راه‌اندازی کردیم.
* برای اولین بار نظام رتبه‌بندی معلمان را تنظیم کردیم. و قس علی هذا
* ساده زیستی و پاک دستی مسئولان همه‌اش کار فرهنگی است.
* برای اولین بار میراث معنوی را هم ثبت کردیم. قبلا فقط میراث های محسوس مانند پل و ساختمان و ... ثبت مي‌شد. برای اولین بار سند مهندسی فرهنگی را در کشور تاسیس کردیم. ساعت کار زنان سرپرست خانوار را کاهش دادیم.

* برای اولین بار خطر اضمحلال نسل
یک دانشگاه بین المللی میخواهم تاسیس کنم که از بیرون هم دانشجو می پذیرد.
را من مطرح کردیم. برخی فکر میکنند جمعیت یک چیز مکانیکی است که مي‌توانیم هر وقت خواستیم شیرش را مي‌بندیم و هر وقت خواستیم باز میکنیم. وقتی منحنی های جمعیتی را ترسیم کردیم و تحلیل کردیم هشدار دادم برخی ها اعتراض کردند. در حالی که خیلی پیچیده است این موضوع. حالا برخی ها تازه دارند متوجه مي‌شوند. انقراض نسل است، شوخی که نیست.
* ما فرهنگ امامت را در سطح وسیع مطرح کردیم. انسان کامل را مطرح کردیم.
* مساله امامت در ایران مربوط به بعد از اسلام نیست فقط . قبل از اسلام هم مردم ایران به این فرهنگ اعتقاد داشتند.

* در عرصه ورزش برای اولین بار به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی صعود کردیم. به لیگ جهانی رفتیم و در المپیک و آسیا افتخار آفریدیم. برای اولین بار در المپیاد مهارت در جهان چهارم شدیم.
* در حوزه فرهنگ خاص هم باید کارهای خیلی زیادی انجام دهیم.
بیشترین سرمایه گذاری را این دولت برای حمل و نقل عمومی در شهرها و جاده ها کرد. ۹ برابر کل دولت های قبل. وضعیت خیلی بهتر شده است. در سال ۸۴ تعداد کشته جاده ها ۲۸ هزار نفر و مجروحان۸ تا ۱۰ برابر این رقم بود. از همان ابتدای دولتم جلسه گذاشتیم که فکری برای این مساله بکنیم. سالانه بین ۱۰ تا ۱۲ درصد رشد کشته در جاده ها بود. اگر همان روند میخواست ادامه یابد الان به بالای ۶۰ هزار نفر مي‌رسید. اما الان ۸ سال از این دولت گذشته و تعداد خودرو سه برابر شده و تردد هم تقریبا همین قدر است و بیش از دو و نیم برابر سال ۸۴ شده اما تعداد کشته‌های سال ۹۱ زیر ۱۹ هزار نفر بود. بالاترین سرعت کاهش نرخ کشته ها در جاده در کشور ایران به دست آمد. هرچند همین رقم هم باید کاهش یابد و همین هم زیاد است.

* قول‌های خارجی‌ها برای انتقال آب به دشت مرکزی الکی بود اما این دولت کار را شروع کرد.
* برای اولین بار تعداد مسکن در کشور از تعداد خانوار پیشی گرفت. البته نه اینکه همه خانه داشته باشند، برخی‌ها چند خانه دارند ولی در کل تعداد مسکن از تعداد خانوار پیشی گرفت.
* برای اولین بار طرح های مهر ماندگار را ایجاد کردیم.

* برای یکسال و یکسال و نیم بعد هم پروژه برای افتتاح هست که الان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته اند که انشاءالله دولت بعدی می‌آید و افتتاح می‌کند.
* ما دیدیم این نظم در دنیا که ۴۰۰ سال هم سابقه دارد ناعادلانه است. بررسی دقیق کردیم و ستون فقرات و حلقه های اصلی را پیدا کردیم. دیدیم نظمی است که خداو پیامبر و ارزشهای اخلاقی را نفی میکند. رسیدیم به اینکه همبستگی این بلوک حول نظام صهیونیستی است که برایشان مقدس است و همه روی آن تعصب دارند. همه منافع تاریخی سرمایه داری و برده داری و استعمار در صهیونیسم خلاصه شده است و این هم دارد زور میگوید به ایران و بقیه کشورها. خب چه کار باید کرد؟ ما که اهل جنگ نیستیم. میخواهیم با فکر کار را پیش ببریم. این منجر شد به ۲ سوال درباره هولوکاست. همه ادعاهای غرب درباره آزادی اندیشه زیر سوال رفت. نتوانستند به سوالات ما را جواب بدهند. البته برخی در داخل گفتند این باعث تقویت صهیونیسم شد. اینها ساده فکر میکنند و نمی فهمند صهیونیسم چیست. اگر این به نفع صهیونیست ها بود چرا آنها عصبانی شدند و گفتند باید کاری کنیم کسی از احمدی نژاد حمایت کند و باید محو شود. معلوم است که از بنیان هم خوردند ولی برای اینکه دلشان را خوش کنند گفتند این به نفع ما بوده و برخی هم در داخل همین را تکرار میکنند.

* برای اولین بار مفهوم امام زمان در دنیا مطرح شده است. به آن شکلی که ما مطرح کردیم. امام زمانی که ما مطرح کردیم جنسش بهار و عشق و زیبایی و پاکی است. برخی میگویند وقتی امام زمان مي‌آید دو سوم مردم جهان را مي‌کشند. امام زمانی که ما مطرح کردیم برای مردم آشناست و غریبه نیست. روحانیون مسیحی هم از آن استقبال مي‌کنند.
* اولین رئیس جمهوری بودم که به مرز رژیم صهیونیستی رفتم. ۴۰ پرنده صهیونیست ها در حال پرواز بود. من سخنرانی کردم و بشارت نابودی صهیونیست ها را دادم. در بیروت در هنگام سخنرانی برایم شیشه ضدگلوله گذاشته بودند، من گفتم ننگ است که من پشت این شیشه سخنرانی کنم. مستقیم پشت تریبون رفتم و مترجم پشت این شیشه قرار گرفت.

* این دولت، اولین دولتی است که نه به خاطر اقدامات انجام نداده اش، بلکه به خاطراقداماتش مورد هجوم قرار گرفت.
* این دولت اولین دولتی است که در انتخابات ریاست جمهوری بعد از خودش کاندیدا نداشت.
* اولین رئیس جمهوری که هلیکوپترش به کابل برخورد کرد اما به خاطر دعای مردم، اتفاقی نیفتاد و اتوبان شهید احمدی نژاد درست نشد. تیمی که درباره این سانحه گزارش می‌داد گفت اولین بار است که هلیکوپتر با کابل برخورد مي‌کند و نمی‌افتد. این به لطف دعای مردم و عنایت خاص امام عصر بود.

* احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که بعد از ریاست جمهوری چه خواهد کرد؟ گفت: یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام شود توسعه علمی کشور است و به نظرم رسید اگر بتوانم کمکی کنم به این بخش بروم. وقت اصلی را اختصاص دهیم به توسعه علمی کشور آنهم در یک سطوح بالاتر. دعوت کنیم از اساتید برجسته و ۱۰-۱۵ رشته‌ای که مرزهای دانش را شکل می‌دهد وقت بگذاریم. از مدت ها قبل مجوز گرفتیم و اساسنامه‌ای را تنظیم کردیم و داریم کارها را شروع کنیم.
یک دانشگاه بین المللی میخواهم تاسیس کنم که از بیرون هم دانشجو مي‌پذیرد.

* من اصلا اهل حزب و اینها نیستم و قبلا هم تجربه کردم. باورهایی در من به وجود آمده که از آن کانال نمی شود اهداف و باورهای الهی را دنبال کرد. ملت در حزب نمی گنجد. حزب خوب است برای برخی هماهنگی‌ها. ملت خیلی بزرگتر است. من یک خادم کوچک هستم. یک قطره. اگر خدا ما را خاک پای ملت به حساب بیاورد کلاهمان را بالا مي‌اندازیم.

* اما اینکه در عرصه سیاسی هیچ حرفی نزنیم، مگر مي‌شود؟ اما اینکه حزب درست کنیم و بگوییم ما اینور شما آنور. اینگونه نیست.
* احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که اگر شورا شما را به عنوان شهردار انتخاب کند مي‌پذیرید؟ گفت: من حاضرم شب ها جوب های شهر را جارو کنم اما کاندیدا برای شهرداری زیاد است و جوان ترها هستند و من ترجیح میدهم آنها این کار را انجام بدهند. من کمکشان مي‌کنم. البته عوارضم را مي‌دهم هرچند ۸ برابر شده است(خنده)

* احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم از شبکه یک سیما، از مردم خواست که در شبهای قدر همه برای یکدیگر دعا کنند.
* وي در پایان گفت که یک جلسه دیگر برای خداحافظی و حلالیت خواهی از طریق رسانه ملی با مردم به گفتگو خواهد نشست!

۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۰:۵۷
خدا رحم كرد برنامه داشته وضعمون اينه اگه برنامه نداشت چي مي شد (97891)
زهره
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۲:۱۱
آخه یکی نپرسید از این که این همه با کارت سوخت و ...انرژی و صادرات غیرنفتی که پس انداز بوده +پول نفت چند برابر شده چکار کردی؟؟؟؟؟؟؟ احتلاف دهک ها رو کم کردی ولی به زیاد شدن مخارج دهک های پایین

این محمود اسمش میره تو گمشده ها بس که خودش رو زده به اون راه...اااااا ایشون اولین دولت بی کاندیدا در انتخابات بود.......خداااااا خدااااااا (97924)
بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۵۵
بابا تو ديگه كي هستي؟؟ ....واقعا خيلي رو ميخواد (98138)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۲:۴۵
خدا قوت آقا محمود! نفت رو سر سفر مردم نیاوردی هیچی! نونشونم بریدی!!! (97931)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۳:۲۳
خدایی همین تلفن همراه رو راست میگه دقیقا 2000000تومن!!!!!! بود

خداییش خیلی فرق کرده قیمت همراه توی این مورد باید منصف بود (97939)
ادریس
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۰:۵۵
مرد مومن چرا نمیگی پراید 5 میلیون بود الان شده 18 میلیون !!! (98044)
رضا
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۱۱
خطي كه خشكش يك ميليون تومان قيمت داشت الان همون خط كاركردش بالاي دو ميليونه
اگه ميخواي اينجوري حساب كني كه يه گوشي كه اون موقع ٩٠٠/٠٠٠ قيمتش بود الان ٩٠٠٠ هم زياده واسش!!!!! (98065)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۳۶
بردار به اصطلاح اصلاح طلب همین سیم کارت پدر خیلی از ما رو در اورده. (98096)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۲:۳۳
همین زیاد شدن موبایل چقدر به فرهنگ عمومی ضربه زد
موبایل اومد اما فرهنگش نیومد تازه مگه همه مشکل مردم تلفن همراهه؟ (98211)
اسطوره
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۵:۲۰
من در سال 82 تلفن همراه خط دائمی از شرکت مخابرات گرفتم چون ثبت نامی بود 440هزارتومان بود ولی همون موقع خط آزاد منظورم بدون ثبت نامی 1 میلیون تومان بود. (98543)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۹:۵۳
بزرگوار قیمت سیم کارت 0912 الان چنده مخصوصا کد 1 و 2 و 3 ایشون همراه اول که اپراتور دولت بود رو با ایرانسل داره مقایسه می کنه ؟!!! (98984)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۳:۵۷
یک جلسه دیگر هم داره ایشون !!!!! بابا بسه دیگه (97943)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۲:۳۴
من که هر وقت اومده تلویزیون ندیدم! (98213)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۸:۳۷
منم نديدم ، آخه هي مي خاد بگه من خوبم من ماهم من فرشتم ، نمي دونين كه شماها . (98926)
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۴:۳۹
واسه لحظه لحظه كارش برنامه داشت حتي اون يازده روز كذايي!! (97949)
حلزون دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۱۷
"پاک ترین دولت"؟!؟!؟!!!
احتمالا اعضای این دولت روزانه از عصاره کرم الانتوئین استعمال میکردند که "پاک"!!! موندن (97981)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۴۴
ولي از حق نگذريم چه اعتماد به نفسي داره!!! كم مونده بود من محمود هستم يك معصوم (‌نعوذبالله) (97994)
داود
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۴:۰۰
بیشترین "منت "به مردم غیور و با فرهنگ و اصیل و با تاریخ چند هزار ساله رو شما داشتید اقای احمدی نژاد. (98372)
dbdbdbdbdb
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۴:۲۱
اگه خیلی دقت کنید متوجه میشوید بین حرفهاش حرف راست هم گفته (98420)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۸:۳۳
برنامه داشته ايران با خاك يكسان كنه ديگه - مردم بدبخت و محتاج به نون شب كنه كه وقتي ي جا بحث دموكراسي و آزادي و اين چيزا مي شه ٦٠ نفر كامنت بذارن كه اينا چه اهميت داره اقتصاد مهمه ؛ مي خواست دغدغه مردم كار و اينا باشه نه چيز ديگه ، اينجوري راحت مي شه ي عالمه اختلاس كرد ، بذل و بخشش كرد مثل نمايشگاه مثل هما و... (98916)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۱:۰۶
احمدی بای بای احمدی بای بای همون 4سال پیش باید میرفتی (97893)
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۴:۵۰
تو برو هر چي مي گي درسته، فقط برو!

تو پاكدستي، تو بي نظيري، تو ضد زلزله اي، تو كارشناس ارشدي، تو محاط در هاله نوري، تو محمود صادقي، تو بي نقصي، تو خود واژه ركوردي، تو همه ترينهاي دنيايي،...

فقط برو!

خدا ببردت بهشت، فقط اول از اينجا ببره... (97952)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۸:۳۹
:))))))))))))) عالي بود. (98928)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۲۱:۵۵
البته احمدی رفت و چه دیر هم رفت، اما متاسفانه جاپاهای او هنوز همه جا دیده می شوند. فقط کمی به اطراف خود نگاه کنید. (99085)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۱:۱۹
امام زمانی که ما مطرح کردیم جنسش بهار و عشق و زیبایی و پاکی است.
کسی که با احساسات دینی 75 میلیون ایرانی بازی می کنه چطور می خواد جواب بده تو قیامت؟ خدا به همه عزت بده و به.................. بهار توروخدا تأییدش کن. من توهینی نکردم. جون مادرت تأییدش کن. خواهش می کنم. (97895)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۳:۳۴
امام زمانی که تو معرفی کردی در رکابش چاوز می باشد در حالیکه در رکاب امام زمان شیعیان واقعی مومنان واقعی حضور دارند نه چاوز ... !!! (97942)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۲۰:۰۹
برای از بین بردن اسرائیل ودشمنان اسلام آقای احمدی نزاد رابفرستند آنجا دیگه احتیاجی به موشک و غیره نیست دو سوته میشن مثل ایران (98998)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۲۰:۱۴
چه سخت مگذرد این چندروز؟ (99004)
صاد
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۱:۲۱
شما رکورد بیشترین استفاده از کلمه ی اولین در یک مصاحبه تلویزیونی را زدی! اولین اولین ها محمود احمدی نژاد! (97897)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۱:۳۴
بنظرم بايد از اقاي احمدي نژاد درخواست كرد تا مفاهيم زير رو تعريف كنند چون تصور ايشون از مفاهيم زير دقيقاً برخلاف تصورات عمومي است :

عدالت

برنامه ريزي

شايسته سالاري

احترام به افكار عمومي بعنوان يكي از مصاديق جمهوريت

توزيع ثروت عمومي

فرهنگ و جايگاه افراد مطرح اين بخش

سياست خارجي و واقعيت گرايي

پوپوليسم و بازي با ارزشها و احساسات عمومي (97905)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۸:۳۰
آقاي احمدي نژاد برفرض آنچه كه مي فرماييد درست باشد كه بعنوان يك كارشناس يقيين دارم بالاي 90درصد فرمايشات ....غير از حقيقت است گزارش جنابعالي فكر ميكنيد ملت را قانع ميكند ملت با تمام وجود ريخت وپاشها بي عدالتيهاي وخط بازي وباند بازيتيم شمارا در تخريب زير ساختهاي اقتصادي ،اجتماعي وفرهنگي وسياسي شمارا دقيقا نظارت وارزيابي كرده اند................... (97975)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۱:۳۴
باشه قبول، حالا به سلامت! (97906)
سیدسالم
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۱:۴۰
تا حالا کي ديده یا شنیده؟که کسی بگه ماستم ترشه! (97909)
مسلمان یا مومن؟
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۱:۴۲
یاد حرفهای دیشب آقای ناطق نوری در حرم امام افتادم...... (97911)
milad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۱:۵۱
بابا... بس کن دیگه 5 روز مونده باز ول کن نیستی
کی بود فک و فامیلاشو ریخت نیویورک؟
کی بود میلیاردی از حساب ذخیره ارزی پول گم می شد اما دم نمی زد؟
کی بود برای مشایی 30 تا استانو برد و اونهمه هزینه کرد ؟
شب قدره برو توبه کن
سایت ایسنا سال 84 یه صفحه ای ایجاد کرده بود که مردم دلنوشته هاشونو برای رئیس جمهور بنویسن کاش بهار هم این کارو در مورد احمدی نژاد میکرد (97916)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۴:۳۷
بله و چه جملات زیبایی در بدرقه خاتمی نوشتند (97948)
یه مرد
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۲۰:۲۰
انگار همین دیروز بود که احمدی نژاد رئیس جمهور شد و سید رفت دلم براش خیلی تنگ شده خیلی خیلی. واقعا خیلی سخته که آدم وقتی میاد محبوب باشه و وقتی میره محبوبیتش دو چندان شده باشه سید خندان اصلاح طلب دوستت داریم. یا علی. (99011)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۴۲
پول هر ترم پسر احمدی نژاد یعنی مهدی احمدی نژاد 200 میلیون تومان بوده که در دانشگاه صنعتی شریف جزیره کیش تحصیل می کنند. (98111)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۱:۵۶
آقای احمدی نژاد فعلا بنا به مصلحت مسئولین و بزرگان در باره عملکرد بسیار منفی شما سکوت کرده اند ولی یقین داشته باش که یک روز باید پاسخ خیلی چیزها را بدهید. اگر شهرداری عوارض را 8 برابر کرده به دلیل اقدامات و سومدیریت شما بوده و بار تورمی بوده که بر ملت وارد کردی . افسوس که مجریان بلد نیستند و یا نمی خواهند تو را به چالش بکشند...................... (97918)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۳۲
این مجرئ نیست یک سرمائه داره برا خودش فقط دیشب به خاطر دکتر امد. (97987)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۲:۰۴
محمود جون چه باز هم دروغ بگی چه نگی دیگه رفتنی هستی . شما یک تجربه تلخ برای ملت ایران بودی وسلام و خدا رو صد هزار مرتبه شکر که این شب سیه هم به سر رسید (97920)
فرداد
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۲:۱۶
بنده خدا مجری چشماش داشت از کاسه درمیومد فقط یک مورد که درباره فرهنگ صحبت میکرد و میگفت امید به اینده و همبستگی ملی و ... افزایش پیدا کرده منم داشتم شاخ در میووردم عیبی ناره 6روز مونده به پایان 8سال جنگ تحمیلی (97926)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۴۴
محمود:ما اولین بار در گروهمون اول شدیم و به جام جهانی رفتیم. ولی من نمی دونم
این چه ربطی به فرهنگ داره. (98114)
حاجی
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۳:۲۴
راست میگن حرف حقیقت تلخه هااااااااااا (97940)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۴:۴۳
عجب صبری خدا دارد (97951)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۵:۲۰
جناب آقای رییس جمهور: آنطور که از صحبت های شما مشخص است مدینه فاضله ای ساخته اید که دیگران از ساختن آن عاجز بوده اند. چند وقت است ما طبقه محروم در به در به دنبال این بهشت مورد ادعای شما می گردیم!در این بهشتی که شما ادعا می کنید ساخته اید ما غیر از بدبختی،فساد،اختلاس و محرومیت چیزی ندیده ایم. شاید منظورتان ماهی 45 هزار تومان یارانه است؟ (97953)
علیرضاا
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۷:۱۶
بعد از رد صلاحیت مشایی کم آوردی , بد جوری هم کم آوردی. انتظار دیگه ای ازت داشتیم .
البته میدونم که برای چهارسال بعد نقشه داری . نقشه ریاست و گشت زنی به نیویورک و پکن و شرق آسیا و .... من هم باشم دلم برای این چیزها خیلی تنگ میشه . (97961)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۷:۲۶
رفتی آخر جانم نه بفربانت ولی حالا چرا؟
بی وفا حالا که افتاده ایم از پا چرا؟؟؟؟؟؟ (97962)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۷:۴۷
بنده خدا توهم زده خفن! یا شایدم فکر کرده ما توهم زدیم! (97966)
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۸:۱۲
تنها دولتی هستی که زمین و زمان بهت کمک کرد!!! تنها دولتی هستی که صدا و سیمای به اصطلاح ملی!!! اینهمه فرصت دراختیارت گذاشت و بازهم میذاره که برای خودت تبلیغ کنی!!!! بازم بگم بگم ؟؟؟؟؟؟؟ (97969)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۸:۱۹
وقتی برنامه رو دیشب نگاه میکردم....واقعاً از این سخنان تعجب کردم !!!! (97970)
لیدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۱۶
شاید واقعا این بنده خدا دست خودش نیست متوجه نیست که توهم زده!!! (98273)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۸:۲۱
آقای رئیس جمهور ، رئیس جمهور مردمی اینطوری نیست؟
شما واقعاً تورم میدیدی ولی دم از رفاه و عدم مشکل مردم زدی ؟ (97971)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۸:۲۳
خدا اون هیلی کوپترو ننداخت تا پاسخگو باشی آقای احمدی نژاد

خدا اون هیلی کوپترو ننداخت تا بمونی و ببینی چه دسته گلهایی به آب دادی آقای احمدی نژاد (97972)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۸:۲۹
آقا تو رو حضرت عباس برو برو فقط برو..تو رو امام زمان دیگه به سیاست هم برنگرد همون توی دانشگاهت بمون (97973)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۸:۳۹
""اولین رئیس جمهوری که هلیکوپترش به کابل برخورد کرد اما به خاطر دعای مردم، اتفاقی نیفتاد و اتوبان شهید احمدی نژاد درست نشد. تیمی که درباره این سانحه گزارش می‌داد گفت اولین بار است که هلیکوپتر با کابل برخورد مي‌کند و نمی‌افتد. این به لطف دعای مردم و عنایت خاص امام عصر بود.""................ :)) (97976)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۴:۱۰
خدا به گناهکاران فرصت میدهد باشد که توبه کنند (98398)
منتظری
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۸:۴۹
اززحمات این هشت سال خدمت به این مردم که توسط شما وهمکاران انجام داده ای تشکر می کنیم . تاباشد آینده مشخص می کند . که شما برای این مملکت چکارکردیده (97978)
افشين
Europe
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۱۱
بابا يه شماره حساب واسه صدا و سيما باز كنيد هر ايراني هزار تومان براش واريز كنه ميشه چند برابر پول زميني كه احمدي نژاد چشم روشني بهش داد چهار سال بگذره باز ميبيني احمدي نژاد از تلوزيون داره از خودش دفاع ميكنه! (97980)
بروجرد
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۱۸
دو صد گفته به نیم عمل نیرزد
اقای احمدی نژاد بابا دمت گرم اونقدر با اعتماد به نفس تو چشم ملت زل میزنی و امار و ارقام عجیب و غریب میدی که ما هم باورمون میشه و میگیم بابا ما داریم تو فرنگ زندگی میکنیم و خبر نداریم ولی پامونو که بیرون میذاریم میبینیم امارهای جنابعالی قصه های شاه پریون شبای مامان بزرگه که برا ما میگفت که خوابمون ببره و خوابای قشنگ ببینیم (97982)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۲۵
دولت من با برنامه ترین دولت بود! بله برنامه ای برای تخریب کشور!
نتیجه اش را پس از هشت سال داریم می بینیم! (97984)
ابراهیم
United States
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۳۲
مهمترین کاری که دولت ایشان انجام داد اینکه دلار 800 تومانی تحویل گزفت ودلار 3400 تومان تحویل می دهد وسکه 320 هزار تومانی را تبدیل به یک میلیون و100 هزارتومان نمود که این معجزه از دست هرکسی ساخته نیست ونباید نادیده گرفته شود. (97988)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۴۹
عزیزم سکه 120 هزار تومانی نه 320 هزار تومانی (98121)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۲:۴۱
معجزه هزاره سوم که میگن همینه دیگه!! (98226)
یه مرد
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۲۰:۲۶
تو دولت خاتمیو با دولت احمدی نژاد مقایسه می کنی؟ واقعا که کار خنده داری می کنی تو دوران خاتمی نفت 10 دلار بود ولی تو دوران احمدی نژاد .... ای بابا نگم بهتره خودتون میدونید. (99017)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۳۴
خود گويی و خود خندی عجب مرد هنرمندی (97989)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۴۹
دمت گرم (98122)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۳۵
می گوید دولت به 38 میلیون نامه جواب داده!
مگر دولت خاله پیرزن است که پای درددل این و آن بنشیند؟
وظیفه دولت مثل وظیفه پدر در خانواده است که بدون اینکه در کار اعضای خانواده دخالت مستقیم بکند با کار در بیرون خانه وسایل آسایش و رفاه خانواده را فراهم می کند.
آقای احمدی نژاد اگر مدیران لایقی داشتی بدون اینکه مردم لب تر کنند و به نامه نوشتن بیفتند با آمار و ارقام درستی که از جامعه در می آوردید و برنامه ریزی و آینده نگری درستی که داشتید مشکلات آنها راپیش بینی و حل می کردید!
دولت را با بنگاه خیریه اشتباه گرفتید آقا! (97990)
بهمن
United States
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۳۹
احمدی نژاد روی کاغذ و درگزارشات خودنوشته اولین و موفق ترین دولت نشان می دهد ولی آنچه که واقعیت وحقیقت است ومردم لمس نمودند اینکه کشور دراین هشت سال به اندازه هزاران سال عقب گرد داشته ومشکلات ایجاد شده سالها وبا صرف هزینه های گزاف طول خواهدکشید تا اصلاح گردند (97991)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۳۹
آقای احمدی نژاد افتخار می کند که تا مرز اسراییل رفته!
رفتن شما به مرز اسراییل چه دردی از مردم دوا کرد؟!
بگذارید رک به شما بگویم که خدمتی که شما ناخواسته به اسراییل کردید آمریکا نکرده بود! (97992)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۵۸
بعداز انتخاب دکتر روحانی نتانیاهو برافروخته شد (98360)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۴۵
راستی آقای احمدی نژاد این مدینه فاضله را که عنوان می کردی کجاست بگو تا مردم ایران بدونن ....جای بسی تاسف............ (97996)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۴:۰۲
این مدینه فاضله کشوری است بنام ونزوئلا (98375)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۴۷
جهش علمی که شما به آن افتخار می کنید به لطف فداکاری جوانهای بی ادعا و تشویق خانواده های آنها محقق شده است نه به لطف برنامه ریزی و آینده نگری دولت شما!
اگر هم برنامه ریزی درستی شده، در دولتهای قبل از شما بوده.
اگر می خواهید به خودتان مثبت بدهید بروید ببینید الان چند در صد از المپیادی ها و رتبه های برتر کنکور و مخترعان ما در صنایع و وزاتخانه های کلیدی مثل نفت، فولاد ماشین سازی ، وزارت نیرو و وزارت صنایع وآموزش و پرورش کار می کنند؟! (97997)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۴۹
این قیمت موبایلش خیلی جالب بود!!!!!!! (97999)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۲:۲۰
قمیت پراید عالیتر قیمت مرغ و تخم مرغ که اصلا نگو و نپرس اصلا هیچ دولتی نمی تونست به اندازه این دولت به مرغ و تحم مرغ خدمت کنه عجبا عجب دولت خدمت گذاری البته باز هم در زمینه مرغ و تخم مرغ (98184)
نیما محمدیان
United States
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۹:۵۵
......... شب رو با اعتمادبنفس کامل میگه روزه. خدایا چه به سر این انقلاب داره میاد. (98003)
آزرمیدخت
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۰:۳۱
کاش به جای دانشگاه میرفت دنبال مجوز معدن سنگ پا می تونه همه دنیا رو پوشش بده ،چون ظرفیتش روداره (98018)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۰:۳۲
هیچ دولتی به پای این دولت نمی رسد میگی نه صبر کن (98019)
مانی
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۴۰
این کامنت خیلی منفی داره، معذرت اشتباهی مثبت دادم (98108)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۲۰:۲۸
خدایااااااااااااا منو ببخش اشتباهی مثبت دادم. (99019)
یزدان
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۰:۳۵
مردم نجومی ترین اختلاس را دراین دولت دیدند،کجایش پاک ترین است،سه هزار میلیارد ریال /مسبوق به سابق نبوده در تاریخ کشور (98022)
صابر
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۴۰
3000 میلیارد تومان (98109)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۵۴
ده هزارمیلیارد تامین اجتماعی رو هم اضافه کن! (98347)
ادریس
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۰:۴۹
" من یک دانشگاهی هستم " :)) یاده حرفه شیخ عزیز افتادم " من سرهنگ نیستم " آخه عزیزم یه ابتکار عملی داشته باش :D موبایل 2 میلیون بود ؟ الان شده 2500 تومان ؟ پراید 5 تومان بود الان شده 18 میلیون !!! اینو چی داری بگی ؟؟؟؟ والا !!! پاک ترین دولت بودین !!! وااا عجبا !!! (98034)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۲:۴۳
سیب زمینی 4 سال پیشو بگو چقدر گرون شده!! (98228)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۰:۴۹
جام جهانی به شما چه ربطی داره آخه بچه ها خودشون زحمت کشیدن.... (98035)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۵۱
برادر یا خواهر گرامی مگه بازی رو ندیدی احمدی نژاد گل رو به کره جنوبی زد.
توی والیبال هم ایشون اسبک می زدند و دفاع می کردند. (98129)
poya
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۳۰
ضمن خسته نباشید به جناب رئیس جمهور و مرتضی حیدری که شعور مردم را در حداقل ممکن دیده اند.
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است.
بنده جوانی تحصیل کرده هستم که بهترین دوران زندگی خود یعنی دهه سوم زندگیم را متأسفانه در این دو دولت گذراندم. قبل از این برهه جوانی با اخلاص، متدین و مقید به کلیه اصول دین بودم. اما در طی این چن سال به طرفه العینی همه ی این خولی ها ازدست دادم. اعتقادم، هویتم و ایمانم به خدا همه و همه فقط به خاطر زحمات شبانه روزی دولت نهم و دهم. البته این درد من نیست هزاران و شاید میلیونها جوان هم ایک این درد را دارند. جناب رئیس جمهور با بازی با احساسات دینی و اعتقادی و به سخره گرفتن علم و دانش در مقابل مشتی موهومات ذهنی ساخته ذهن و اندیشه خویش کشوری مسلمان را به قهقرا بردند و اینک با افتخار از آن دم میزنند. عده ای.........و لبیک گویان با تمام وجود کاری کردند که.......... آری بایدم با افتخار از این فتوحاتش سخن براند.
در این شبهای با عظمت از آقای رئیس جمهور می خواهم که در پیشگاه خداوند توبه فرموده و در جلسه پایانی به قول خودش خداحافظی از تک تک افراد این ملت که به واسطه هوی و هوس ایشان از راه راست خارج شدند پوزش بطلبد. به امید روزی که اسلام راستین جای خود را در این مملکت پیدا کند. (98084)
هاشمي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۴:۰۵
دوست عزيز شما مشكل را در خودت جستجو كن نه فرافكني به ديگران (98386)
داود
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۶:۱۰
این فرافکنی به دیگران نیست سیاستهای و سخنان نسنجیده دولت در ضمینه مسائل دینی و اعتقادی تو این 8 سال ضریه بدی یه اعتقادات مردم مخصوصا جوانان کم سن و سال داشته اقای هاشمی این یک واقعیته
شما سرتونو زیر برف کردی!!!شما.
علما برجسته هم تو ابن چند سال هشدارهایی دادند اما ... . (98678)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۲:۰۰
تو خود نمره بیستی!!!!!!! (98151)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۲:۰۱
اولین رییس دولت که هاله نور وتجربه کردو بیشتر از20دقیقه حضار مژه نزدن وچشماشون باز موند.هرکی بتونه 2دقیقه پلک نزنه جایزه داره. (98154)
nani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۲:۱۱
من موندم این ضرغام تی وی چه حالی داره بهش می ده... یه رکورد دیگه هم که زده همین بوده.. ساعت مناسب.. مدت زمان کافی.. مجری گلابی.. در مکان مناسب.. (98172)
lمهدی
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۲:۱۵
فکر شو بکنین دوشنبه بعدی دیگه احمدی نژاد رئیس جمهور نیست
وای چه روزای خوبی در پیش داریم.
راستی آقای احمدی نژاد داری می ری در رو هم پشت سرت ببند. (98178)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۲:۳۰
جناب اقای احمدی نژاد ممنون از زحماتی که مثلا کشیدی ولی الان دیگه وقت رفتنه.انشالله دیگر شما را در عرصه قدرت نبینیم.امین (98207)
بروجرد
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۷:۴۳
درسته که اقای احمدی نژاد بدون برنامه بود و امار و ارقام فیثاغورثی در مورد اسایش ملت بیرون میده ولی خودمونیم احمدی نژاد در مورد عقایدش با کسی رودربایستی نداشت و به هوچی گریها در مورد کابینه اش محلی نمیذاشت و کار خودش و میکرد . اقای روحانی یاد بگیرید و نذارید 4 سال دیگه ..... (98854)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۲:۵۲
دم خروس راببینم یاقسم حضرت عباس را (98241)
هاشمي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۰۳
من هم با نظر اون دوستي كه گفته هيچ دولتي به پاي اين دولت نميرسد ميگي نه صبر كن موافقم.از همين گمانه هايي كه در مورد كابينه مطرحه ببينيد تا آخرش رو بخونيد كساني هستند كه بيشترشون در دوده هاشمي و خاتمي سركار بودند و چه گلي به سر مردم زدن (98257)
اسطوره
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۵:۳۷
دوست عزیز میشه بگی ب چی این دولت دلتو خوش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ن خواهش میکنم جوابمو بده شاید منم قانع بشم ک این آقا محمود 1 درصد کار خوب هم انجام داده (98582)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۲۳
من می دونستم من می دونستم (98288)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۳۰
دولت شما پاك بود اما تمام كارهاو اقدامات تان بي گدار به زدن بود و بدون حساب وكتاب (98299)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۳۸
با اینکه احمدی نژاد و این حرفاش
امیدوار شش ماه دیگه یک سال دیگه نگیم خدا پدر احمدی نژاد و بیامرزه (98308)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۳۹
با این وضع هئیت دولت آقای روحانی همون صد رحمت به احمدی نژاد (98311)
اسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۴۲
سقف پاکدستی در ایران تا 3میلیارد دلار تصویب شد (98320)
ندا
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۴۳
بابا اعتماااااااااااااااااااااااااااد بنفس!!
حلالیت...!
اگه عذر خواهی بکنه حتما... (98323)
یک آسیب دیده از دروغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۴:۳۲
با توجه به اینکه کلیه کشورها از خدمات بر روی تلقن همراه درامد کسب میکنند و حتی در برخی کشورها سیم کارت رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده میشیود و با توجه به پیشرفت های جهانی در حوزه ارتباطات اینکه قیمت سیم کارت کاهش پیدا کرده از توان دولت نبوده است شرکت های خصوصی و به تیع آن دولتی برای کسب درامد مجبور به اوردن سیم کارت به پایین ترین قیمت شده اند . در خصوص با برنامه ترین دولت درطول تاریخ با توجه به تحصیلات جناب رییس جمهور ایا ایشان اطلاع دارند که درتاریخ هخامنشیان برنامه ریزی به چه نحوی بوده است که ادعا می کنند با برنامه ترین، و آیا به جز آمار های دولتی مردم هم می توانند این میزان پیشرفت رو ملاحظه کنند. آیا ادعا سایر مسئولین بر خلاف واقع بودن امارهای دولتی خدای نکرده ظن دروغگویی یا اطلاع دروغ به رییس جمهور را به ذهن متواتر نمیکند. (98443)
محمود احمدی
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۵:۱۴
عشقهعشقه>احمدی نژاد رو عشقه (98528)
؟؟
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۶:۳۲
احمدی نزاد بهترین رئیس جمهور ایران بود درود بر محمود خان (98738)
للللللللل
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۲۲:۲۹
درود برمحمود خان چون پهلوانان نمیمیرند (99111)
هولدینگر
United States
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۵:۳۹
......................................
......................................
......................................
......................................
محمود فقط زودتر برو ............ (98589)
ABBAS
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۶:۴۲
من الان فهمیدم تو ایران زندگی نمیکنم!!! :)) (98757)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۷:۴۰
يا معني پاكي عوض شده يا اصلا ما نمي دونيم پاكي يعني چي!!كه دولت ايشون پاكترين دولت شده (98845)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۸:۲۸
اون مجری هم روی اعصاب بود خدایی (98908)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۸:۲۹
بابا یکی جلو این احمدی نزاد رو بگیره واقعا زده به جاده خاکی و هرچی دلش می خواهد می گوید از کسی هم خجالت نمی کشد . انصافا فکر میکنی به این مردم و مملکت خدمت کردی . خدارو شکر که چند روز دیگر از کار بیکار مشود والا معلوم نبود چه بر سر ما می اورد ....... ............ (98909)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۱۹:۰۱
واقعا حیف نیست ذراین شبهای عزیز بنشینی پای تلویزیون وقت گرانبهایت را صرف کنی به حرفهایی تکراری وبی محتوای رئیس جمهور که تهمت زذن از پروژه های موفق ایشان بوده !!!!صدا وسیما خجالت !!!!! (98941)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۲۰:۱۶
باتشکر ویژه از برادر احمدی نژاد!!! به خاطر اولین هایش (99006)
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۲۰:۲۲
خودتی................................ (99013)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۲۲:۰۴
با برنامه ترین دولت برای بدبخت کردن مردم!!!! (99090)