به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۰۷۶۸۳
معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش خبر داد

ابلاغ بخشنامه سنجش صلاحیت معلمی

گروه جامعه: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فاز دوم رتبه‌بندی و ارتقای معلمان در سال جاری مبتنی بر سنجش صلاحیت‌ها خواهد بود، از ابلاغ بخشنامه‌ای پیرامون چگونگی سنجش صلاحیت‌ها طی یک تا دوهفته آینده خبر داد.
ابلاغ بخشنامه سنجش صلاحیت معلمی
محمد بطحائی در این باره افزود: طرح رتبه‌بندی معلمان در مهرماه سال گذشته کلید خورد و بر مبنای آن بیش از 830 هزار معلم واجد شرایط از افزایش حقوق میانگین 300 هزار تومانی بهره‌مند شدند. وی افزود: البته طرح رتبه‌بندی معلمان دارای ابعاد مختلفی است و امسال نوبت به اجرای فاز دوم آن رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به منظور سنجش مهارت‌ها و صلاحیت معلمی و ارتقاء در طرح رتبه بندی، موظف به راه‌اندازی مرکز سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان هستیم گفت: مرکز اصلی و تکمیلی سنجش صلاحیت‌ها در سال 96 افتتاح می‌شود.

بطحائی ادامه داد: اما در سال جاری که باید فاز دوم رتبه‌بندی را اجرا کنیم، رتبه‌بندی و ارتقای معلمان مبتنی بر سنجش صلاحیت‌ها خواهد بود. مکانیسم مربوط طراحی شده و بخشنامه آن ظرف یک تا دو هفته آینده که مسیر خود را طی کرد ابلاغ خواهد شد.
مرجع : ایسنا