به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۵
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۱۲۱۷۵
در يك نظر‌سنجي با ۲۰۸۲۳ راي انتخاب شد؛

رضايي بابرنامه‌تر‌وشايسته‌ترين كانديداي‌اصولگرا

گروه سياسي: در نظر سنجي اينترنتي بهارنيوز كه طي ۴ روز در سايت قرار داشت محسن رضايي به عنوان «بابرنامه‌تر و شايسته‌ترين» كانديداي اصولگرا انتخاب شد.


در اين نظرسنجي سئوال شده بود: « كدام يك از كانديداهاي اصولگرا را بابرنامه‌تر و شايسته‌تر براي رياست‌جمهوري مي‌دانيد؟» و ۶ گزينه سعيد جليلي، غلامعلی حدادعادل، محسن رضايي، سيدمحمد غرضي، محمدباقر قالیباف و علی‌اکبر ولایتی براي انتخاب و نظر كاربران، ذكر شده بودند. در چهارمين روز مجموعا ۲۰۸۲۳ نظر براي سايت ارسال شد كه محسن رضايي با ۲۶/۴ درصد بيشترين نظر مثبت را بدست آورد و پس از او قاليباف با ۲۵ درصد در رده دوم قرار گرفت. محمد غرضي، جليلي، ولايتي و حدادعادل به ترتيب در رده هاي سوم تا ششم قرار گرفتند.

محمد
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۹:۰۰
نمایش عجیبی بود آیا ریاست جمهور شدن این ارزش را دارد که فرد بخاطر آن تن به هر ذلتی بدهد حتی اینکه در نمایش کودکانه وتحقیر آمیز صدا وسیما به بازی گرفته شوند؟ (61904)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۳۳
افراط گری فقط در عمل نیست ممکن در حرف هم باشد محمد جان تعادل یادت نره. (62422)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۵۹
واقعا ادم ميمونه اسم بهار رو چي بذاره اخه نظرسنجي بدون عارف و روحاني گذاشتين بعد ميذارين تو سايت كه رضائي و قاليباف راي آوردن؟
.......................
بهارنيوز:
در بين 6 كانديداي اصولگرا (62449)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۹:۵۹
خوب که چی بهار جان به چپ میری راهنما رو به راست میزنی؟ تکلیف خودت وما رو روشن کن. (61930)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۵۹
به نظر من دقیق ترین و واقعی ترین نظرسنجی همینه
اگر عارف یا روحانی میانشان بود شاید شک میکردم (62146)
بهرامی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۱:۴۸
زنده باد رضایی (61992)
محمد اصلاح طلب
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۱:۵۲
رضايي واقعا شايسته است. (61996)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۲۱
یه کاری بگید که در بعد از جنگ ابن آقا مسؤول و مجریش بوده و بشه بهش استناد کرد، این آقا هیچ سابقه اجرایی نداشته که عیارش را بشود سنجید، تازه مثل غرضی اینم اصلا تیمی نداره یه نفره نمیشه کاری کرد ولی اصلاح طلبان یک گروهند با سابقه 8 سال مملکت داری با کارنامه قابل قبول (62172)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۲۵
اما بهتره از ایشون در کابینه استفاده بشه، از بعضیا واقعا بهتره، حداقل در درک امور! (62673)
سهیل
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۰۹
بله محمد جان من اصلاح طلبم و وقتی کاندیداها معرفی شدن و برنامه ها رو دیدم حاضرم قسم به جرات بخورم که با برنامه و ربرنامه محورترین کاندیدای بعد انقلاب رو تو وجود ایشان دیدام (62396)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۴۸
رضایی رو از روی سایتش تابناک می شه شناخت ..تو این سالها یه انتقاد کوچیک یا یه حرف اساسیو درج نکردند ..
برنامه هاشم به نظرم خیلیش بی پشتوانه علمیه .. پالایشگاه موبایل سر مرز؟! فقط برا انتخاباته .. همه صنعت نفت می دونن الان مهم ترین کار افزایش بهره وری پالایشگاههای موجوده که ظرفیت کشورو دو برابر می کنه .. یا .. مهم رئیس جمهوریه که شایسته سالار باشه تا تو هر بخش نخبه ترین و شایسته ترین اونا راس کارها باشند .. اونا خودشون بهتر از هر رئیس جمهوری برنامه می ریزن و کار پیش می برن (62517)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۰۷
واقعا که مسابقه بود بابا باید بیشتر وقت بهشون بدن
من راضی نبودم از عارف وغرضی راضی هستم (62003)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۰۷
كاملا درسته
واقعا رضايي يك سر و گردن از بقيه بالاتره (62005)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۰۹
وقتی نظرات را می خونم هم خوشحال می شم هم ناراحت
خوشحال از این جهت که خیلی بصیرت بالا رفته و خیلی از دوستان به برنامه نگاه می کنن
و ناراحت از این جهت که هنوز بعضی از دوستان نگاه چپ و راست دارند و دیدشون و قضاوتشون حزبی و بک عده هم که گول می خورند
آقای رضایی بهترین گزینه است..... ملت ایران الان وقت نجات خودمان به دست خودمان است فقط با یک نگاه به شرایط کشور و مدارک تحصیلی کاندیداها می شود تشخیص داد که چه کسی اصلح است
آقای رضایی با دکترای اقتصاد و تحقیقات و برنامه گسترده اش در این زمینه (62007)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۰۱
باهات در مورد اینکه مردم دارن از احساسی رای دادن دور میشن موافقم
خداییش عارف،رضایی و روحانی آدم های کاربلدی نشون دادن (62148)
فردوسی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۳۹
در تمام کشورهای درست حسابی مردم به حزب رای میدن و شاید اصلا طرفو نشناسن بخصوص در انتخاب مجلس و شوراها که در هر شهر صدها نفر کاندیدن و محاله تکتکشونه بشناسی، یعنی تمام دنیا که اینهمه پیشرفت کردن نمیفهمن حزب بده بعد شما و بقیه اصولگراها فهمیدین ؟ حزب بده چو اگه احزاب قوی تو مملکت باشه آنموقع هر کسی که از راه رسید مدعی ریاست جمهوری نمیشه تا بعد هشت سال فقط خراب کنه و در صورت وجود احزاب قوی این مردمند که تعیین کنند ه هستن نه خواص و. . . . (62193)
بهنام اشرفی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۰۹
با سلام ،اقای دکتر رضایی کاملا روشن است که طی چند سال گذشته جامعه را اسیب شناسی کرده و برنامه های مدون و قابل اجرایی دارد امید وارم که در انتخابمان اشتباه نکنیم . (62008)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۳۲
آدم حسابی اگه مشکلات سیاسی کشور با غربیها حل نشه، اگه تمام اقتصاددانهای دنیا جمع بشن محاله بتونن وضع کشورو درست کنن که هیچ کم کم بدتر هم میشه ، چون مشکل این کشور سیاست خارجیه که باید اصلاح بشه (62291)
امین پرسپولیسی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۲۱
فقط برادر محسن (62019)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۳۰
رضایی فقط شعار میده.وعده هایی که میده خیلی هاش غیر ممکنه.عاقل باشید.سه شهرک سلامت!یعنی شهرکی که پر بیمارستان و داروخانه هست!؟پنج هزار شغل خانگی برا هر شغل پانزده ملیون وام در نظر یگیرید رقم بزرگی می شود.ایالت اقتصادی نیاز به حداقل یک دهه ایجاد زیر ساخت دارد.حرفهایش مثل داستان های علمی تخیلی است.چها تا واژه علمی یاد گرفته.رأیتان را خراب نکنید.فقط عارف یا روحانی. (62031)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۰۴
اتفاقا اگر در میان اصولگرایان یک نفر حرف منطقی و درست میزنه همین رضاییه
چرا بدبخت رو تخریب میکنی خوب بهش رای نده (62152)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۳۰
شعار چیه دوست عزیز رضایی یکی از دلسوزان نظام هستند و واقعا برنامه دارند حالا یکی هم میخواد سازندگی کنه دارید تخریبشون میکنید ایشون یکی از نزدیکان هاشمی هستند و افکارشون شبیه اقای رفسنجانی! (62181)
حسام
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۵۲
در مورد شهرک سلامت برنامه ریزی شده گفته.الان بزرگترین شهرک سلامت خاورمیانه تو اصفهان توسط شهرداری اصفهان در حاله ساخته.من شنیدم دوتا شهره دیگه هم قراره بسازند.لطفا به سایت شهرداری اصفهان مراجعه کنید (62218)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۲۸
خدا رحمت کن وزیر شعار تازه فوت کرده، یه جانشین میخواد، من میتونم خیلی بهتر از اینا بیام شعار بدم برنامه هایی که یکیش هم عملی نیست از کتابا کپی کنم بگم، دیدی بعضیا که تازه مدرک میگیرن هیچ کار عملی یاد نمیگیرن فقط یه مشت تء وری بیفایده، بخصوص بعضی که با رانت مدرک گرفتن! (62280)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۵۲
بسم الله الرحمن الرحیم
من فک میکنم!!شما اگه معنی مثبت و منفی رو بدونی دیگه حرف نمیزنی (62323)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۴۳
نمی دونم خانوم هستی یا آقا. این رو بدون که من طرفدار هیچ حزبی نیستم و تمام مسائل سیاسی رو دنبال میکنم آقای رضایی دلسوزانه برای این مملکت برنامه ریزی کرده و مثل حضرت علی که 25 سال خانه نشین شد تا بتواند اسلام را نگه دارد آقای رضایی هم از سال 76 تا کنون سکوت کرده و فقط برای نجات این مملکت ایران عزیزمان سکوت کرده و هم اکنون وقتی ایران عزیز دچار بحران شده و ما نیاز به یک منجی داریم وارد عمل شده است. یادآور میشم که سند چشم انداز جمهوری اسلامی که نوشته و تدوین شده در حال اجرا است توسط آقای محسن رضایی نوشته شده است. (62692)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۳۴
زنده باد رضايي (62036)
رضا از قم
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۳۴
دیشب یکی از بستگانم گفت پایم خیلی درد می کنه بهش گفتم من یه چشم پزشک خوب سراغ دارم برو پیشش ! با تعجب نگاه عاقل اندر سفیهی به من کرد و گفت منو مسخره می کنی ؟ گفتم تو که برای درد پا به چشم پزشک مراجعه نمی کنی چطور حاضری بیماری کشور که اقتصاد است را به غیر متخصص بسپاری 0 وی تایید کرد که بهترین گزینه در حال حاضر رضایی است . (62037)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۱۸
واي كه تو چقدر باهوشي با اين كارت كلا منو قانع كردي كه به رضايي راي بدم (62094)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۲۹
متاسفانه مشکل کشور الان سیاسی است نه اقتصادی!
تا مشکل تندروی در سیاست حل نشود، هیچ مشکل دیگری حل نمی شود! (62676)
هامون
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۳۷
کاملا درسته با برنامه ترین کاندید ریاست جمهوری کسی غیر از دکتر محسن رضایی نیست. درود بر شما (62042)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۵۸
رضایی دلسوز مردم و نظام... (62062)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۰۷
باید به سایت بهار با این شیوه و نتیجه نظرسنجی تبریک گفت
برام عجیبه که چطور از مزایای شهرداری گذشتن و واقیعت رو نشون دادن!!
درود بر شرفتون (62154)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۱۲
شک ندارم اگر اصولگرا بودم رای ام رضاییه (62349)
احمدی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۵۲
زنده باد قالیباف (62134)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۱۲
اقای رضایی بابرنامه ترازبقیه هستند (62158)
همایون
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۱۵
محسن 8 سال فرمانده جنگ بوده که این 8 سال تجربه اش از تجربه ریاست جمهوری بعد از جنگ ارزشش بیشتر است
و ایشان دکترای اقتصاد دارن و وقتی از تورم و بیکاری و فلاکت صحبت میکنند علاوه بر شرایط حال مردم از لحاظ علمی هم متوجه میشوند چه میگویند ولی بقیه کاندیدا فقط کلی گویی میکنند و برنامه ندارند! (62163)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۱۲
آمریکا با دویست کشته فکر کنم طی دوهفته تمام عراقو گرفت بعد آقا محسن چی ؟ (62401)
از جانبازان دفاع مقدس
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۴۲
داداش انگار یادت رفته اون موقع ما با کل جهان جنگ داشتیم و چیزی نداشتیم باز در ضمن تو همون جنگ هم آمریکا بطور غیر مستقیم حضور داشت تازه باید به آقا محسن افتخار کنی که تونست جلوی دنیا ایستاد ما بدون هیچی رفتیم و جنگیدیم میدونی بدون هیچی یعنی چه تو که از جنگ خبر نداری نظر نده تا ما کمتر دلمون بسوزه که چی بمون گذشته (62508)
همایون
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۴۴
توکه فرق آمریکا به عنوان ابر قدرت دنیا رو با ایرانه زمان جنگ که کشوری تحریم شده با درگیری های فرقه ای و سیاسی درونی و مشکلات مالی و فقر و از هم پاشیدگی ارتش مقایسه میکنی بهتره با این درک اصلا رای ندی!
چون با این درک معلومه به کی هم رای میدی!
لطفا بچاپ (62579)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۳۰
خدایی مدیریت جنگ رو نمیشه زیر سئوال برد، به نظر من یکی از بهترین دوران ها مدیریت بود اما متاسفانه خیلی شخصیت های خوبی از دست رفتند... (62679)
سید
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۴۷
فقط . فقط دکتر محمد رضا عارف
بهارجان از تو دیگه انتظار نداشتم.
اول با اون نظر سنجی همه رو ناراحت کردی حالا هم داری ازش استفاده ی تبلیغاتی می کنی!!!!اونم در شرایطی که نه دکتر عارف در این نظر سنجی بود و نه دکتر روحانی!!!!ا گه راست میگی اسم اونا رو هم می ذاشتی تا اون وقت مشخص بشه کی شایسته تره!! موضع خودتو مشخص کن.....هر چه به انتخابات نزدیک تر میشه داری بیشتر چهره ی واقعیتو نشون میدی(نظرمو بذار تا همه روشن بشن) (62208)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۰:۰۹
نمیدونم چرا شما ها اینقدر سطحی نگر هستید گفتهه شده بین اصولگراها کدوم شایسته تره مگه عارف و روحانی اصولگرا هستند ؟ (62601)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۳۱
البته یه جورایی بی طرفی رو هم نشون میده، اینجا اکثرا اصلاح طلب هستن، واضحه که رای ما این دو عزیز هستن اما این نشون میده که ما اصلاح طلبا کدوم اصولگرا رو شایسته رقابت میدونیم (62682)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۲۳
اگر سردار رضایی برادران نظامی را از سیاست و اقتصاد بیرون بیاورد و به پادگان هدایت کند سونامی اون راه می افته می گید نه امتحان کنید؟
نامردی نکنید کامنت و بذارید! (62268)
بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۴۴
حق با شماست چون طعم انحصار زير دندونه برادران قاچاقچي مزه كرده ولي هيچ كس مثل رضايي اونها رو نميتونه كنترل كنه . اينطور نيست ؟؟ (62431)
بهنوش
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۳۴
من با برنامه های دکترمحسن رضایی درمناظره اول موافق هستم بناداشتم به قالیباف رای دهم ولی رای خودم رابه رضایی می دهم............ (62296)
زهرا
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۰۰
چه عجب بالاخره یک نظرسنجی واقعی در اینترنت دیدیم.
زنده باد دکتر محسن رضایی (62333)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۰۶
ظاهرا گفتمان اصلاح طلبی به طور کلی در حال نابود شدنه! حتی در رسانه های نزدیک به اصلاحات!
واقعا متوجه نمیشم ، شما چزا باید درباره کاندیدهای اصولگرا نظرسنجی کنید؟! دکتر عارف نامزدی است که به گفتمان اصلاح طلبی پایبنده و متخصص و تحصیلکرده هم هست . بهتر نیست وقت و انرژی تون رو صرف تبلیغ صحیح نامزد اصلاح طلب یا حداقل معتدل این دوره بکنید؟! (62337)
حق گو
United States
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۱۷
همه اصول گرا ها یک طرف و دکتر عارف هم یک طرف. (62354)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۲۶
به نظر من رضایی بهترین کاندید برای ریاست جمهوری ایران است ./ (62362)
ابراهیم
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۱۴
احسنت به این سایت و عدالت این سایت
تبریک به شما (62404)
سلام
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۳:۳۵
رضایی به نفع هاشمی کناره گیری کرد مگه یادتون رفته
واین کارش نشون ازاحترام ایشون به انسان باتجربه ای مانند رفسنجانی هست (62742)
بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۱۵
به نظر من رضايي در اين چند سال روي مسائل خوب كار كرده ؛ وقت گذاشته و پيگير بوده ؛ احتمالا بعنوان وزير اقتصاد ميتونه گامهاي خوبي در جهت حل مشكلات كشور برداره از طرفي يكي از كساني كه برادران قاچاقچي و نظامي رو ميتونه به پادگانها برگردونه اونه اما مشكل بزرگ رضايي اينه كه قابل اعتماد نيست ؛ اون براحتي ممكنه پشت مردم رو خالي كنه دقيقا مثل 4 سال قبل ؛ اگر يكي بتونه جواب قانع كننده ايي در اين مورد به من بده من خودم تا دقيقه 90 براي رضايي تبليغ ميكنم در غير اينصورت به ايشان توصيه ميكنم با روحاني و عارف ائتلاف كرده و به وزارت اقتصاد بسنده نمايد . (62406)
میثم
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۵۲
اگه بنظرت خوبه دودل نباش خدا نکنه بعدا پشیمون شی رضایی اونموقع بر الان برنامه داشت (62590)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۲۰
اخه قانون گرایی یعنی پشت مردم را خالی کردن بی انصاف رضایی هم میتونه با اصلاح طلب ها وهم اصول گراها تعامل داشته باشه (62665)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۴۷
سلام حال شما
لازم به توضیح است که برادر رضایی پشت مردم را خالی نمکنه و اگر در اتفاقات سال 88 میخواست دخالت کنه مثل آقایانی که الان منزوی شدن و در حصر خانگی به سر میبرند آقای رضایی هم چنین میشد و دیگر نمتوانست مثل الان کاندید شود و آقای رضایی طرفدار ملت و مملکت است و لازم دیده که الان بیاد و ایران عزیزمان را نجات بده.
با تشکر (62696)
حمید
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۳۵
اقای رضایی بابرنامه ترازبقیه هستند.رای من رضایی . (62425)
امین خدابخشی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۲۷
بنازمت آ محسن . شیر مرد بختیاری (62487)
sadi
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۵۶
دوست داشتم به عارف یاروحانی رای بدم اما با توجه به مناظره و برنامه های رضایی فقط رای من رضایی خواهد بود هیچ کدام از کاندید ها این جرات را نداره که بگه 8 کارشناس اقتصاد بیارید تا به چالش بکشیم همدیگررو این نشان از توانایی محسن رضایی داره (62532)
ابراهیم از بوشهر
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۰۰
بهار نیوز عزیز چرا نظرمو تأیید نکردی؟؟ (62535)
محمدرضا
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۰۶
رضایی دارای بهترین وکاربردی ترین برنامه بین نامزدهاست که باعث تحول عظیمی دراقتصاد ایران خواهد شد کاش مردم بیشتردقت کرده واشتباه دوره گذشته راتكرارنكنند راي ما دكتر رضايي معمارنوين اقتصاد ايران (62543)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۲۴
دکتر رضایی خیلی مسلط هستند وقتش رسیده که به ایشان اعتماد کنیم و بش رای بدهیم.زنده باد اقتصاد ومرده باد انحصار گرایی (62561)
امیر حسین
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۳۶
دکتر جلیلی از همه شایسته تر هستند.
آقای رضایی از برنامه های می گفت که لازمه انجامش تصویب مجلس هست....یارانه سبز و....
دکتر جلیلی بسیار قانونمند و دقیق و هوشمندانه و موجز به سوالات پاسخ می دادند (62569)
دانشجو
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۴۱
کشور ما واقعا به یک معمار اقتصادی نیاز مبرم دارد رای ما دکتر محسن رضایی (62572)
میثم روستای ماهورزان توابع خمین
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۴۸
درود بر محسن رضایی بیاید این دفعه به چپ و راست رای ندیم به برنامه رای بدیم به افراط وتفریط رای ندیم به میانه رای بدیم (62583)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۰:۰۷
اینکه رضایی در بین اصولگراها از همه شایسته تره شکی نیست ولی در مقابل عارف و روحانی چطور؟ (62599)
پسر ایرانی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۰:۰۸
........من که خیلی ناراحت هستم و به شخصه هیچ امیدی بر خلاف اقای رضایی که گفتن هیچ امیدی به اینده این مملکت ندارم. وقتی همه میدونن در این 8 سال ما به کجا رفتیم تورم بیکاری وحشتناکه اما جرات گفتنش وجود نداره.بابا مگه ما چی میخواهیم داشتن کار ارامش امنیت زندگی معمولی جرمه؟ (62600)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۱:۲۱
اولا بهار می خوای بین اصول گرایان اختلاف بندازی ثانیا خود رضایی اعلام کرده مستقله چون در دوره قبل گول هاشمی را خورد وووارد انتخابات شد هرچه اصول گرایان گفتند با طناب هاشمی به چاه نرو باور نکرد (62634)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۴۳
دکتر محسن رضایی از همه قابل اعتمادتره کسی که امام بهش اعتماد کرد وجنگ رو بهش سپرد ما هم بهش اعتماد میکنیم (62691)