به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۱۳۷۷۶
احمدی نژاد ممکن است از بیکاری کارهای دیگری انجام دهد!

ایجاد اين دفتر شیطنت جريان انحرافي است

گروه سياسي: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ایجاد دفتر رئیس‌جمهور سابق در نهاد ریاست جمهوری را شیطنت جریان انحرافی خواند و گفت: با وجود حجب و حیایی که در دکتر روحانی وجود دارد، شک نکنید مجلس ورود پیدا می کند.
غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با مهر، درباره اقدام جدید دولت برای ایجاد دفتر رئیس جمهور سابق در نهاد ریاست جمهوری گفت: جالب است که دولت به هیچ کدام از اقدامات دولت های قبلی پایبند نبوده و خودش پایه و اساسی را گذاشته و می گوید که هر آنچه دولت های قبلی انجام داده اند، بد بوده و نباید پیگیری کرد. بنابراین آقای احمدی نژاد نباید انتظار داشته باشد از دولت های بعدی که برنامه ها و تعهداتش را انجام دهند، همانطور که خودش به محض اینکه که وارد پاستور شد، عملکرد سی و چند ساله گذشته را زیر سوال برد و گفت آنچه من انجام می دهم، وحی منزل است و بقیه همه خیانت و جنایت کردند، چه بسا که طرح دادگاهی کردن مدیران قبلی را هم داشت، پس اگر هر رفتاری نسبت به وی انجام شود، او و طرفدارانش حق گلایه ندارند.

نماینده رشت در مجلس ایجاد دفتر رئیس جمهور سابق را کاری بسیار ناپسند خواند و گفت: با روحیاتی که از مجموعه انحرافی سراغ داریم، قطع به یقین ایجاد این دفتر یک عمل خیر نیست، بلکه عمل شیطانی است، دنبال یک شیطنت هستند، مطمئن هستم دولت بعدی مخالفت می کند. جعفرزاده ادامه داد: با وجود حجب و حیایی که در دکتر روحانی وجود دارد، شک نکنید مجلس ورود پیدا می کند، ما به جوانب کار نگاه می کنیم، این اقدام یک کار تشکیلاتی و ساختاری است و آقای احمدی نژاد مجاز نیست که چنین کاری انجام دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: مطمئنا اگر دولت جدید در این رابطه کمکی از مجلس بخواهد، در خدمت او هستیم. وی در پاسخ به این سوال که هدف رئیس جمهور از چنین اقدامی چیست؟، گفت: آقای احمدی نژاد روی آرامی ندارد، همیشه باید یک تنش در جایی ایجاد کند، حتی زمانی که نیست. جعفرزاده گفت: اتفاقا من برای زمانیکه نیست، بیشتر نگرانم تا زمانی که هست، زیرا آن زمان بیکار است و ممکن است از بیکاری کارهای دیگری انجام دهد، من برای نبودش بیشتر نگرانم تا زمانیکه دارای مسئولیت است.

شریف
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۰۹
لب کلام را حدس زدید (92344)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۱۶
ما تشنگان قدرتیم
نه شیفتگان خدمت
. . . . (92350)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۱۸
دست بردار برو. . . .
با چسب رازی هم نمی تونی خودتو بچسبونی به صندلی قدرت (92351)
امید
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۵:۲۸
فقط عدالت امام عصر مهدی(عج) مملکت ما را خواهد توانست از این دار و دسته نجات بخشد و بس...! (92438)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۹:۳۹
اونکه جای خودش، خردمندی و تدبیر هم می تواند. (92558)
فرهاد مشهدیان
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۵:۴۱
احمدی نزاد تا کجای شما را سوزانده که دست از سرش برنمی دارید الله و اعلم. چقدر شما ها کوچک هستید که هنوز هم عقده ها و کینه هایتان را برملا می کنید... صحبتم با مردم نیست با دولت مردان جدید است که تا صباحی دیگر دستشان رو خواهد شد (92449)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۲۳:۴۱
ادبیات رئیس جمهورتون به شما هم سرایت کرده (92623)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۵:۵۰
خدایا به مردم ایران آگاهی بده تا دیگر سرنوشت کشور خود رابه دست افراد خودشیفته و کوچک و عوام فریب ندهند. (92456)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۳۰
اره اینکار عاقبت خوبی نداره .خاتمی اولین بار اینکار رو کرد ومجبور شدن خیلی محترمانه اخر سال84 بیرونش کنند . (92485)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۷:۵۴
به نظر من هيچ كس تو اين مملكت به اندازه اقاي احمدي نژاد اطلاعات و علم كافي در رابطه با منافع ملي ما نداره!
فقط كافيه اون دفتر رو بهش بدن و اجازه بدن در مورد هر موضعي اظهار نظر كنه و بعد برعكسش عمل كنن تا اينجا در كوتاه مدت تبديل به بهشت بشه!!!   (92518)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۸:۲۳
بایستی بسته بشه، فقط مکانی خواهد شد تا عملکرد دولت بعدی را خراب کنند. (92531)